region
GAP u Sloveniji
Američki modni brend Gap stiže uskoro u Sloveniju. Planirano je da se do septembra otvore tri franšizne radnje.
Opstanak uz „Moj dućan“
Sve veći broj malih trgovina u Hrvatskoj gubi bitku sa „velikima“. Mnogi su šansu za opstanak pronašli u franšiznom sistemu „Moj dućan“ trgovačkog lanca Metro Cash&Carry.
Uspešan vulkanizer regiona
Franšizni lanac brzih servisa Vulco u Sloveniji razvio je mrežu od 44 partnera, a franšiza se uspešno razvija i u drugim zemljama regiona.
Štedljiva i zdrava franšiza
Specijalizovana za prodaju i montažu štedljivih grejnih panela, slovenačka kompanija Ekosen namerava da osvoji bar deset tržišta - kroz franšizu.
Franšiza na zrnu kafe
Greenet je u Srbiji prepoznatljivo ime za kafeteriju. U svojoj mreži imaju šest franšiza, a želja im je da dobiju i nove partnere.
Les Mills i u Makedoniji
U prvoj polovini 2014. franšiznom sistemu Les Mills u Srbiji pridružilo se pet franšiza. Od jeseni po Les Mills programu vežbaće se i u Makedoniji.
Po nemačkim standardima
Nemački franšizni sistem Motoo za servisiranje automobila stigao je u Srbiju. Mreži je u kratkom roku pristupilo već 14 primalaca franšize - partnera.
Do frizure i kroz franšizu
Lanac frizerskih salona Mitja iz Slovenije uspešeno širi svoju franšiznu mrežu i namerava da poslovanje proširi po celoj Evropi.
Kutak za Rakia Bar u Beču
Franšizni korner Rakia Bara od sada postoji i u Beču. Nalazi se u okviru lokala "Kotor".
Iz Nemačke u – Srbiju!
Svetsko prvenstvo u fudbalu utiče i na promene u ponudi ugostitelja. Jedan broj McDonald’s-ovih restorana u Nemačkoj, ali i jedan u Srbiji, uvodi posebnu uslugu.
Zdravo mora biti i dostupno
U Splitu se, pod žarkim dalmatinskim suncem, rađa nova franšiza.
Od samog početka u franšizingu
Pod brendom Zoom Optika posluje i razvija se lanac optičarskih radnji u Bosni i Hercegovini – i za sada su jedini lanac te vrste u zemlji.
Spremni za dalju ekspanziju
Posle otvaranja prvog restorana u Ljubljani, Subway, najveći lanac brze hrane na svetu, planira da nastavi sa širenjem na slovenačkom tržištu.
Dinamičan rast
Portugalski franšizni sistemi BodyConcept i DepilConcept osvajaju nova tržišta u Evropi. Primaoce franšize traže i u ovom regionu.
Potencijal za rast
Italijanski franšizni sistem za prodaju kertridža i tonera Prink posluje na tržištu Slovenije već osam godina i do sada je otvoreno pet prodavnica. U planu je širenje mreže.
„Žica“ za nauku i biznis
Elektronika se danas nalazi svuda i čime god da se sadašnji školarci budu bavili u budućnosti, ona im može pomoći da budu u prednosti u odnosu na druge. Zbog toga je osmišljena Mala škola elektronike.
Biznis sa pozitivnim trendom
Smile Ink, kompanija za reciklažu i punjenje kertridža, namerava da razvije i franšizni model poslovanja.
Zadivljujući rast
Franšizna mreža centara za rano učenje engleskog jezika Helen Doron raste zavidnom brzinom u ovom regionu. To potvrđuje i Helen Doron, tvorac istoimene franšize.
Subway se vraća u Hrvatsku
Nakon Slovenije, Subway, najveći franšizni lanac restorana na svetu, vraća se i na tržište Hrvatske. Za sada, ostale zemlje regiona tek u planu.
S trikotažom u svet
Niška modna kompanija Edi već dvadeset godina proizvodi i prodaje trikotažu izrađenu od prirodnih materijala. Sada planiraju da ponude franšizu i nađu primaoce u zemlji i inostranstvu.