region
Moda ne poznaje granice
Modni brend CIPO&Baxx je doživeo neverovatan uspeh u Poljskoj, gde je već prisutan u svim većim gradovima. Da li bi brend mogao da dođe i na ove prostore?
Krompirići u novom pohodu
Franšizni restoran fast-food lanca Surf’n’Fries otvoren je ovih dana u Bukureštu. Krompirići iz Hrvatske mogli bi ubrzo da postanu „najbolji pomfrit u gradu“.
I Zemun dobija Rakia Bar
Nova franšiza Rakia Bara otvorena je u Zemunu. Primalac franšize će testirati novu ponudu, koja bi kasnije mogla da se nađe i u ostalim franšizama ovog bara.
Škola matematike računa na preduzetne
Škola matematike 2plus2 iz Poljske traži preduzetnike koji su zainteresovani da otvore edukativne centre pod ovom franšizom i u Srbiji.
Jysk se i dalje širi
Tokom ove godine Jysk planira širenje mreže u zemljama regiona, naročito u Srbiji i Bosni i Hercegovini. Očekuje se pozitivno poslovanje.
Chem Dry ostaje u regionu
TD ChemDry iz Bačke Palanke više nije regionalni primalac master franšize američkog sistema Chem Dry za održavanje tekstilnih obloga i nameštaja. Ipak, nastavlja da posluje kao pojedinačni primalac franšize.
Šta je novo u Rakia Baru?
Rakia Bar, pored novih franšiza, donosi i brojne promene u samom franšiznom sistemu i pruža nove mogućnosti za potencijalne primaoce.
Jelovnik po Matiji
Gastro kutak Wok by Matija iz Zagreba posle samo godinu dana rada dao je i prvu franšizu. Primaoce traže u Hrvatskoj, a veruju da bi koncept bio uspešan i u susednim zemljama.
U najlepšem izdanju
Zagrepčani su ovog meseca mogli da prisustvuju ponovnom otvaranju H&M radnje u Arena Centru.
Novi Mek u Srbiji
U Zemunu je svečano otvoren još jedan McDonald’s-ov restoran, a tokom ove godine očekuje se otvaranje "Meka" i u Pančevu.
Svet bombona u franšizi
Candy Universe, firma za prodaju gumenih bombona i dražeja, nudi priliku preduzetnicima da kroz franšizne kornere obogate ponudu svojih lokala. Primaoce franšize traže i u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
Goody’s se širi u regionu
Nakon što je nedavno otvoren prvi restoran u Makedoniji, grčki lanac brze hrane Goody’s nastavlja sa širenjem u regionu.
Dva puta više franšiza
Skinial, mreža studija za trajno uklanjanje tetovaža, udvostručila je broj franšiznih jedinica samo tokom prošle godine. Partnere traže i u ovom regionu.
Dobro "oblikovana" franšiza
FitCurves, najveća svetska mreža fitnes klubova za žene, želi da ubrza razvoj franšizne mreže. Nove primaoce franšize traže i u Srbiji.
Grčki specijalitet po lokalnoj recepturi
Giros su počeli da prave i prodaju pre tri godine, a danas, franšize lanca brze hrane "Giros plus" imaju u nekoliko gradova u Srbiji.
Slatki obrt
Kompanija "Veseli obrok" razvija koncept bara za prodaju smrznutog jogurta. Nakon što su dali prve franšize, u kompaniji nameravaju da ove godine značajno prošire mrežu na Jadranu.
Peta Uniqa franšiza
Uniqa nastavlja širenje franšizne mreže. Nova franšiza ove osiguravajuće kuće otvorena je u Novom Sadu.
Novi lanac brze hrane u regiji
Jedan od najvećih grčkih lanaca brze hrane Goody’s otvorio je nedavno prvi restoran u Skoplju. Primalac franšize je trgovinski lanac Veropoulos.
No+Vello u Srbiji
Franšizni lanac No+Vello, nakon BiH-a, Slovenije i Hrvatske, stigao je i na tržište Srbije.
Novi partneri uprkos krizi
Franšizni lanac brzih servisa Vulco u Hrvatskoj dobio je tri nova franšizna partnera u prošloj godini. I u ovoj godini nameravaju da nastave sa širenjem.