svet
Nova franšizna tržišta za H&M
Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.
Ko je u franšiznom vrhu?
Ovogodišnja lista portala FranchiseDirect pokazuje da su američke franšize daleko najuspešnije i najzastupljenije u svetu, a da među njima najviše ima sistema iz oblasti gastronomije.
Prilika za domaće franšize i u Parizu
Bliži se najveći evropski sajam franšiza – Franchise Expo Paris. Organizatori ove godine pripremaju poseban paviljon za koncepte iz Srednje i Istočne Evrope. Prilika se nudi i franšiznim sistemima iz ovog regiona.
I želja i potreba
Analiza ovogodišnje liste 500 najuspešnijih američkih franšiza, koju priređuje i objavljuje magazin Entrepreneur, pokazuje da su biznisi povezani s hranom i dalje među najpoželjnijim franšizama.
Taco Bell „cveta“ u Rumuniji
Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.
Dodatni posao ili strast?
Bez obzira da li su u pitanju potrebe, želje, mogućnosti ili ambicije, primaoci franšize sami određuju koliko će i na koji način biti angažovani u vođenju biznisa. Bitno je samo da odaberu koncept „po svojoj meri“.
Spremni za Katovice?
Peti Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“ održaće se krajem marta u Katovicama u Poljskoj.
Parče tržišta za čuvene picerije
Pizza Hut počinje da širi franšiznu mrežu u Centralnoj Evropi. Šta je potrebno za otvaranje restorana te koliko košta raditi pod ovim brendom?
Kad biznis s konopljom procveta
Cbweed, italijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresovan je da prodajnu mrežu razvije širom Evrope.
Biznis bez ostatka
Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, preduzetnicima koji su zainteresovani za franšizu.
Licenca za supu u jestivoj ambalaži
Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji supe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja i planira širenje mreže širom Evrope.
S programiranjem u svet
Poljska škola programiranja Coders Lab nastavlja da širi franšiznu mrežu na inostranim tržištima. Zainteresovani su i za zemlje Balkana.
200 ideja za preduzetne
Za tri dana Sajma franšiza u Varšavi 7.000 posetilaca je imalo priliku da bira između 200 franšiznih brendova. Po čemu je ovaj sajam specifičan te zašto se kaže da je pravljen „po meri preduzetnika“?
Rast hotelskih franšiza i u Evropi
Veliki hotelski lanci u Evropi sve češće pribegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izveštaju „Hotel Franchising in Europe 2019“ konsultantske kuće HVS.
Pronađite franšizu u Poljskoj!
Sajam franšiza u Varšavi se ove godine održava od 17. do 19. oktobra. Čitaoci portala mogu da se registruju za besplatne ulaznice!
U susret sajmu u Varšavi
Najveći franšizni sajam u Srednjoj i Istočnoj Evropi održava se sredinom oktobra u Varšavi. Prilika da se susretnu i upoznaju „dve strane“ franšiznog biznisa – kompanije koje daju franšizu i preduzetnici koji bi da kupe proveren poslovni koncept.
Sigurnost uz iskusnog partnera
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Dalji razvoj franšizne mreže sada, pak, kreće od Mađarske.
U Varšavu po franšizu i savet
Sajam franšiza u Varšavi je najveći i najznačajniji franšizni događaj u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim načinom poslovanja, uslovima i ponudom na tržištu franšiza.
Franšiza na štapiću
„Želeli smo da stvorimo mesto gde će svakog dana biti leto“ – kažu vlasnici brenda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele da prenesu i na druga tržišta.
Ukrajina otvorena za franšize
PROFIT system, jedna od najvećih evropskih konsultantskih kompanija specijalizovanih za franšizing, potpisala je ugovor o saradnji s Franchise Group-om, liderom u oblasti franšiznog savetovanja u Ukrajini.