I muškarci su dobrodošli

Usluge DepilConcepta najčešće koriste žene, pa u salonima uglavnom i rade žene. Muškarci koji uđu u ovaj posao su ili investitori ili menadžeri zaduženi za upravljanje poslovnicom.
Četvrtak
22.09.2016.
Iako u kozmetičkom sektoru uglavnom rade žene, i muškarci mogu da nađu svoje mesto u ovoj branši. Pokazuje to i primer primaoca DepilConcept franšize iz Poljske.
 

Pod brendom DepilConcept već deset godina se razvija lanac salona za trajnu depilaciju i fotopodmlađivanje. Koncept je ponikao u Portugaliji, ali su kroz franšizu svoje usluge i način poslovanja uspeli da prenesu u još nekoliko zemalja Evrope i sveta. Kako praksa pokazuje, što ni u DepilConceptu nije izuzetak, kozmetičke usluge ovog tipa najčešće koriste žene. Zbog toga, ali i zbog delikatne prirode usluge, u salonima uglavnom rade žene. S druge strane, muškarci koji uđu u ovaj posao su ili investitori ili menadžeri zaduženi za upravljanje poslovnicom, potvrđuju u portugalskoj kompaniji. Ovakav „raspored snaga“ zatičemo upravo u salonu DepilConcepta u Košalinu u Poljskoj, gde Karol Levicki, kao primalac franšize i menadžer podružnice, razvija posao sa svojom majkom.

Nisam do sad radio u kozmetičkoj industriji. Rad u ovoj oblasti bio je, međutim, veliki san moje majke. Odlučio sam se za DepilConcept jer su nudili vrlo konkretan biznis model, specijalizaciju, široku podršku primaocu franšize i međunarodno poslovno iskustvo. Svakodnevnim poslovima sada upravlja moja majka, dok sam ja zadužen za donošenje odluka i pomoć u organizaciji – objašnjava Karol Levicki.

Na teritoriji Poljske trenutno radi 28 DepilConcept salona, međutim, do kraja ove godine taj broj bi mogao da premaši 35, što bi bilo više nego na matičnom tržištu u Portugalu. Marijuš Vločkovski, menadžer portugalskog brenda, zadužen za razvoj mreže salona u Poljskoj, kaže da su i dalje u potrazi za novim partnerima, ali primećuje da su za otvaranje novih salona najviše zainteresovani postojeći primaoci DepilConcept franšize.

Naši partneri se najčešću odlučuju za proširenje poslovanja nekoliko meseci posle otvaranja prvog salona, i to ohrabreni rezultatima u prvim sedmicama poslovanja. Kako je profit moguće ostvariti čak posle dve nedelje, počinju da razmišljaju o otvaranju nove poslovnice pre nego što se jave drugi potencijalni primaoci franšize, budući da je broj salona po teritoriji ograničen  – kaže Marijuš Vločkovski.

DepilConcept najbolje posluje u velikim gradovima, gde ima mesta za najmanje dva salona. Ako iskoriste pravo na teritorijalnu ekskluzivnost, oba salona može da vodi jedan primalac franšize. Trenutno, polovina partnera u Poljskoj vodi više od jednog salona, a među njima ima i onih koji u ovom trenutku planiraju da otvore i treći salon.

Karol Levicki, koji se franšiznom sistemu DepilConcepta pridružio početkom 2016, takođe razmišlja o novom salonu. – Postoje planovi, ali pre nego što se odlučimo za otvaranje nove poslovnice, želimo da ojačamo tržišnu poziciju salona u Košalinu. S obzirom na broj gradova u ovom delu Poljske, jedino je takav model razvoja izvodiv i daje nam šanse za uspeh – kaže Levicki.

Salon DepilConcepta bi trebalo da ima od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dve sobe za tretmane i prijemni pult. Davalac franšize pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspeh, napominju u portugalskoj kompaniji, važno je dosledno primeniti preneto znanje, a primalac franšize i osoblje pre otvaranja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetičke tetmane, prodaju i odnos sa klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.

Zainteresovani i za ovaj region

Portugalski sistem primaoce franšize traži u Srbiji i drugim zemljama ovog regiona. Pored master franšize, zainteresovanim preduzetnicima se nudi i pojedinačna (single-unit) franšiza, koja podrazumeva otvaranje jednog salona. – Za ovih deset godina, DepilConcept se dokazao kao profitabilan biznis. Relativno niske investicije za pokretanje posla i visoka zarada su i najinteresantnije odlike ovog franšiznog sistema – kažu u kompaniji.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?