Novotel je treći hotelski brend grupacije AccorHotels koji ulazi na tržište Bosne i Hercegovine
Sreda
31.05.2017.
Poljski Orbis Group, strateški partner francuskog hotelskog lanca AccorHotels za Srednju i Istočnu Evropu, potpisao je novi franšizni ugovor – Sarajevo dobija hotel Novotel.
 

Kao nosilac master franšize AccorHotels-a za Srednju i Istočnu Evropu, Orbis Group je potpisao franšizni ugovor sa grupacijom Al Shiddi, koja je postala partner i investitor za hotel Novotel u Sarajevu. Objekat se, međutim, neće graditi „od temelja“, budući da će Al Shiddi, kao sadašnji vlasnik, rebrendirati postojeći hotel Bristol, pa se najavljuje da će u trećem tromesečju 2017, u novom „ruhu“ i pod novim brendom, hotel primiti prve goste.
Otvaranjem Novotela u Sarajevu, Orbis Group sada ulazi s hotelom srednje kategorije na tržište Bosne i Hercegovine, tržište koje mnogo obećava i ima veliki potencijal za hotele koji posluju pod internacionalnim brendovima – izjavio je Gilles Clavie, predsednik i izvršni direktor Orbis Hotel Group-a. – Naša namera je vrlo jasna: želimo da razvijemo mrežu hotela na Balkanu i Istočnoj Evropi, i tako nastavimo da jačamo vodeću poziciju – kaže Clavie.

Zadovoljstvo nam je da smo potpisali partnerstvo s AccorHotels/Orbis grupom, a brend Novotel smo izabrali zbog njegove snage na globalnom nivou ​​i prepoznatljivih usluga – izjavio je Sulaiman Al-Shiddi iz investiciono-razvojne grupacije Al Shiddi iz Saudijske Arabije.

Hotel Novotel u Sarajevu će ponuditi 186 soba, sedam soba za sastanke, restoran, fitnes i wellness centar s unutrašnjim bazenom.

Ovo je, inače, treći hotelski brend grupacije AccorHotels koji ulazi na bosanskohercegovačko tržište. Početkom godine, da podsetimo, Orbis je potpisao franšizni ugovor s kompanijom TIDC za izgradnju luksuznog hotela MGallery by Sofitel u Tarčinu kod Sarajeva, a grupacija Al Shiddi je u aprilu dobila franšizni ugovor za hotel Swissôtel, luksuzni brend AccorHotels-a, koji će početkom 2018. biti otvoren u centru Sarajeva.

Orbis Hotel Group je najveći hotelski lanac u Poljskoj i Istočnoj Evropi. Nosilac je master franšize za brendove AccorHotels-a u 16 zemalja Srednje i Istočne Evrope i zadužen je za prenos znanja, obuku i podršku novim primaocima franšize. Već posluje u Litvaniji, Letoniji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Makedoniji i upravlja mrežom sa više od 110 hotela. Nove franšizne partnere, preduzetne ljude i hotelijere koji bi želeli da započnu poslovanje pod dobro poznatim AccorHotels brendovima – traže u svim zemljama ovog regiona.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?