Novi gradovi na franšiznoj mapi

Fly Fly Travel u ovom trenutku ima 11 franšiznih poslovnica u Srbiji. Najnovije su otvorene u Kruševcu i Zrenjaninu.
Sreda
21.06.2017.
Mreža turističke kompanije Fly Fly Travel proširena je za još dve franšizne jedinice. Poslovnice su otvorene u Kruševcu i Zrenjaninu.
 

Iskusni preduzetnik Zoran Stojanović postao je nedavno primalac franšize Fly Fly Travel i otvorio agenciju za prodaju avio-karata i turističkih aranžmana u Zrenjaninu. Smatra da postoji veliki potencijal za dalji razvoj mreže u tom regionu. – Tragajući za poslovnom idejom i to baš franšizom, naišao sam na sajt Franchising.rs i video da Fly Fly Travel daje franšizu, što me je zaista oduševilo. Brend je prepoznatljiv, oduvek su mi se dopadali i jako su me zaintrigirali kada sam pročitao franšiznu ponudu – priča Stojanović.

Iako je iz Stare Pazove, Stojanović je odlučio da franšizu otvori u Zrenjaninu jer smatra da Fly Fly Travel u ovom gradu sa 70 hiljada stanovnika, odnosno, 130 hiljada sa okolinom, ima potencijal da dobro posluje. On ističe da su se smestili na odličnoj lokaciji, na samom šetalištu, te da su zadovoljni što su izabrali prepoznatljiv brend. – Uz kvalitetne zaposlene, to su tri ključna faktora za postizanje uspeha – kaže on.

Pošto je već imao iskustva u nekoj vrsti franšizinga, budući da je godinama bio regionalni partner kompanije Telenor, misli da može i lično da doprinese daljem razvoju ove franšize. – Fly Fly Travel brzo napreduje i brzo se razvija i moja ideja je da, ukoliko za to bude bilo prostora, i sam otvorim još neku franšizu, što sam odmah i predočio davaocima. Mislim da je i samim davaocima lakše da rade sa manje partnera, što pokazuje i moje ranije iskustvo. Kada sam počinjao saradnju sa Telenorom, bilo nas je 50 partnera, na kraju je ostalo 11 koji su pokrivali čitavu Srbiju – objašnjava Stojanović.

Osim u Zrenjaninu, Fly Fly Travel je franšiznu poslovnicu nedavno dobio i u Kruševcu. Nalazi se u Ulici Čolak Antina 29.

Foto: Fly Fly Travel – Poslovnica u Kruševcu


Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?