Taxi Cammeo / Preduzetnici koji se pridruže Cammeo brendu mogu da očekuju i veću zaradu i povećanje obima posla
Četvrtak
22.03.2018.
Taksi prevoznik Cammeo, koji je svoju franšiznu mrežu do sada razvijao u Hrvatskoj i Sloveniji, počinje u aprilu poslovanje u Beogradu.
 

Hrvatski taksi prevoznik Cammeo već je prisutan u 30 gradova u Hrvatskoj i Sloveniji, a svoju mrežu razvija i kroz franšizu – što će biti slučaj i u Beogradu. – Pošto je, međutim, Beograd ograničio broj taksi vozila, to znači da će partneri kompanije Cammeo biti isključivo samostalni preduzetnici s taksi licencom, s kojima ćemo sklopiti franšizne ugovoreKao i svi primaoci Cammeo franšize, i partneri u Beogradu mogu da računaju na našu tehničku podršku, pored toga što preuzimamo i obaveze oko organizovanja kol-centra i prodaje usluge, a pogodnost je i što obezbeđujemo i finansiramo nabavku novih vozila. Zauzvrat, zadržavamo određeni procenat od poslovanja primaoca franšize – objašnjavaju u kompaniji Cammeo kako, u suštini, funkcioniše franšizna saradnja.

Davalac franšize obezbeđuje i moderan softverski sistem zasnovan na GPRS tehnologiji – Taxi Navigator – koji, kako objašnjavaju, olakšava komunikaciju između kol-centra, taksiste i korisnika usluge.

– Taxi Navigator je informatički sistem za upravljanje taksi kompanijom. Sistem objedinjuje više segmenata – modernu aplikaciju za korisnike IPhone i Android uređaja, kol-centar, to jest, čitav sistem primanja poziva, dispečiranja vozila i uživo praćenje usluga, ali i mobilnu aplikaciju za vozače, kao i sistem za upravljanje poslovanjem s integrisanim analitičkim i operativnim mogućnostima. Sistem objedinjuje i automatske izveštaje, upravljanje flotom, redovno se ažurira i dopunjuje najnovijim tehnološkim dostignućima – objašnjavaju u ovoj kompaniji.

Taxi Navigator, zapravo, predstavlja „sublimiran“ know-how Cammea, a njegovu vrednost su, kako kažu u kompaniji, prepoznale brojne firme – od Nemačke do Katara. Danas ga koristi gotovo 13.000 taksi vozila koja nisu deo Cammeo flote. – Zbog svog kvaliteta i svih svojih mogućnosti, Taxi Navigator se aktivno prodaje na tržištu. U Srbiji ga već koristi oko hiljadu taksista – kažu u kompaniji Cammeo.

Osim pomenutih benefita, primaoci Cammeo franšize prolaze i kroz obuku, pohađajući Taksi akademiju – obrazovni program koji organizuje i u potpunosti finansira Cammeo. – Tokom obuke prevoznici se pripremaju za posao koji ih očekuje. U izradi našeg programa učestvovali su saobraćajni stručnjaci i psiholozi i prilagođen je svakodnevnim izazovima ovog posla – kažu u kompaniji Cammeo.

Veruju da, zahvaljujući svemu navedenom, preduzetnici koji se pridruže Cammeo brendu mogu da očekuju i veću zaradu, odnosno, povećanje obima posla.

U kompaniji Cammeo kažu da se oni vode time da njihova usluga treba da bude jeftina i kvalitetna. – Telefonom, ili sa samo dva klika, uz pomoć „pametnih“ telefona, klijent naručuje vozilo. Nekoliko minuta kasnije, na adresu dolazi čisto, uredno, pouzdano i novo vozilo, uniformisani vozač otvara vrata i vozi klijenta u željenom pravcu. Plaćanje vožnje, čiju cenu putem aplikacije unpared možete pouzdano znati, možete izvršiti u samom vozilu ili pak putem iste aplikacije, bez keša ili kartice na licu mesta. Ovo je usluga i komfor koju želimo da pružimo Beograđanima – kaže Branko Čučković, direktor Cammeo sistema u Srbiji.

Cammeo je poslovanje započeo 2006. u Rijeci. Četiri godine kasnije otvara i predstavništvo u Osijeku gde su i počeli da razvijaju franšizni projekat.


Taxi Cammeo /
Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?