Military Shop / Razvoj partnerske mreže je bio logičan korak nakon jačanja poslovanja i rasta udela na tržištu.
Sreda
30.05.2018.
Military Shop, koncept firme Militaria, nastao je pre više od dve decenije. Pored toga što su razvili onlajn prodaju taktičke i zaštitne opreme u zemlji i regionu, razvijali su i maloprodajnu partnersku mrežu.
 

Kompanija Militaria, u čijem je vlasništvu brend Military Shop, nastala je kao odgovor na potrebe tržišta za zaštitnom i taktičkom opremom davne 1996. godine. U to vreme je, kako kažu u ovoj kompaniji, bilo sličnih proizvoda i firmi, ali tržište nije bilo prezasićeno. Osim toga, već tada su razmišljali o drugačijem konceptu rada i širenju maloprodaje kroz partnerski sistem.

Razvoj partnerske mreže je bio logičan korak nakon razvoja poslovanja i sve većeg rasta udela na tržištu. Naši prvi partneri su bile maloprodaje u zemlji koje same nisu bile u mogućnosti da nabave robu iz asortimana koji smo mi imali u ponudi. Vrlo brzo, zbog bliskosti sa susednim narodima, što po jeziku, što po preferencijama, partnere smo nalazili i u zemljama regiona – Makediniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori – objašnjava Nemanja B. Antić, direktor kompanije Militaria.

Potraga za partnerima nije, kako kaže, bila ni laka ni jednostavna, posebno za onima u inostranstvu.
Izbor partnera zahteva mnogo strpljenja i pažnje jer je veoma bitno naći prave ljude na koje se uvek možete osloniti – kaže on i dodaje da je za uspešnu saradnju potrebno pronaći pouzdane ljude spremne na rad i izazove koji svakodnevno iskrsavaju na tržištu. – Poverenje se teško stiče i polako gradi, tako da veliku pažnju posvećujemo razvoju naše saradnje. Poverenje, međutim, mora da bude obostrano – ističe Antić.

Kada je reč o podršci koju pružaju svojim partnerima, Militaria im omogućava redovnu isporuku robe, a asortiman biraju zajedno, odnosno, na osnovu zajedničke procene. Trude se da im prenesu kompletno znanje u pogledu nabavke i isporuke robe, tretmana kupaca, reklamiranja, ali i finansiranja poslovanja.
Podrazumeva se da je najveća podrška partnerima potrebna na samom početku saradnje, a da kasnije veći deo posla obavljaju samostalno, jer su se upoznali sa poslom. Za nas je jedna od najvažnijih stvari u poslovanju sticanje poverenja kupaca, i od svojih partnera očekujemo da grade odnos poverenja kao što i mi činimo. Naši saradnici predstavljaju naš brend i pozitivno iskustvo potrošača nam je, stoga, veoma važno  – objašnjava on. 

Sa sve većim razvojem elektronske trgovine i Militaria je dobar deo svog poslovanja bazirala na onlajn prodaji, kako u zemlji, tako i u inostranstvu. – Praktično, razvijamo tri kanala prodaje, imamo saradnju sa državnim institucijama, privatnim kompanijama, odnosno, partnerima, ali i onlajn prodaju te robu distribuiramo na pojedinačne adrese na bilo kojoj lokaciji u zemlji – objašnjava Antić.

Asortiman prodavnica Military Shop je raznovrstan i čine ga brendovi domaćih proizvođača, ali i poznatih svetskih brendova. – Mnogi domaći proizvođači su upravo zahvaljujući našim prodavnicama uspeli da plasiraju svoje proizvode i postanu prepoznatljiviji na tržištu. Uslovi su da ispoštuju rokove isporuke i da obezbede dovoljne količine da bi roba u što kraćem roku došla do kupca. Od inostranih brendova smo izabrali neke od najpoznatijih – YDS, Pentagon, Brandit, Artra, Sabre Red i mnogi drugi. U asortimanu se nalaze i proizvodi koje i sami proizvodimo kao što je balistička zaštita, odnosno, panciri – kaže on.

Militaria planira da nastavi širenje poslovanja i u drugim zemljama, ali su, kako kaže Antić, veoma oprezni, analiziraju potencijalna tržita i dugo planiraju. Za sada su im u fokusu neka od tržišta istočne Evrope, pre svega Rusija i Ukrajina.


Military Shop / Asortiman prodavnica je raznovrstan i čine ga brendovi domaćih proizvođača, ali i poznatih svetskih brendova.
Vesna Lapčić
saradnik

NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?