Nove perionice na franšiznoj mapi

Novi primaoci franšize
Novi primaoci franšize / LG perionica u Kastavu biće porodični posao bračnog para Kukuljan
Sreda
12.02.2020.
Mreža samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge se širi u Hrvatskoj. Nova franšizna jedinica otvorena je u Kastavu nadomak Rijeke.
 

Ivan Kukuljan je novi primalac LG Laundry Lounge franšize u Hrvatskoj – samouslužnu perionicu veša otvorio je u gradiću nadomak Rijeke, u Kastavu. Njegova supruga, koja će takođe biti uključena u posao, dugo je radila u turizmu te odatle i potiče ideja o pokretanju samouslužne perionice, kaže Kukuljan. Šansu za razvoj biznisa vide u rastu potražnje za ovakvom vrstom usluge i boljim uslovima na tržištu. – Kastav je u velikoj ekspanziji, kako ekonomski, tako i po pitanju samog stanovništva. Takva situacija povlači za sobom i veću potrebu za samouslužnim i uslužnim perionicama – kaže Kukuljan.

LG Laundry Lounge im je, kako kaže, bio zanimljiv kao brend, budući da je reč o poznatoj robnoj marki za tehničke uređaje. – Snaga brenda je važna zbog marketinških aktivnosti. Otvoreni smo i za mogućnosti daljeg širenja mreže i otvaranje novih lokacija – kaže on i dodaje da im je u ovom trenutku najvažnije zadovoljstvo klijenata.

U kompaniji Bijeli svijet (Bright World), koja je zadužena za širenje koncepta i davanje LG Laundry Lounge franšize u zemljama Istočne Evrope, kažu da broj klijenata samouslužnih perionica raste u Evropi te da ljudi ne nose veš u perionicu samo zbog pukog pranja, već i zbog toga što su ekološki osvešćeni. Naime, u mašinama u perionicama se lako mogu oprati daleko veće količine garderobe nego u običnoj mašini, što znači da se koristi manje hemije, vode, struje... – Rekli bismo da se ne radi samo o običnoj usluzi, već kompletnom iskustvu koje potrošači imaju u našim perionicama – kažu u kompaniji Bijeli svijet (Bright World).

Prema njihovim rečima, LG Laundry Lounge može biti idealan dodatni posao – reč je o biznisu koji ne traži mnogo angažmana te gde je korišćenje mašina automatizovano. Same perionice su uređene kao prijatna mesta u kojima se ljudi mogu poslužiti kafom, koristiti internet ili gledati televizuju.

Osim u Hrvatskoj, LG Laundry Lounge posluje i u Srbiji i Crnoj Gori, kada je region u pitanju. Koncept izvorno potiče iz Njujorka, gde je i otvorena prva franšizna LG perionica.


Vesna Lapčić
saradnik