Cilj – dvesta jedinica

Plan za naredne godine: ulaganje u marketing, novi poslovni softver, preuređenje poslovnica i sveobuhvatnija obuka
Četvrtak
21.01.2016.
Primalac master franšize španskog koncepta Naturhouse za teritoriju Češke i Slovačke procenjuje da na ovim tržištima ima potencijala za dve stotine poslovnica.
 

 U ovom trenutku, pod brendom Naturhouse posluju 73 centra u Češkoj i 18 u Slovačkoj. Jan Gonda, primalac master franšize španskog koncepta, kaže da će ekspanzija na ovim tržištima u narednim godinama biti još intenzivnija. Cilj je, naime, da se u Češkoj uspostavi mreža od 150, a u Slovačkoj od 50 dijetetsko-nutritivnih centara Naturhouse. Ulaganje u marketing, novi poslovni softver, preuređenje poslovnica i sveobuhvatnija obuka, biće unapređenja koja bi trebalo da, nadaju se, dodatno privuku nove, pojedinačne primaoce franšize.

U najavljena unapređenja primalac master franšize je spreman da uloži nekoliko miliona evra. Prioritet u oblasti marketinga i dalje će biti jačanje svesti o brendu na ovim tržištima, a kao vid podrške primaocima franšize, pokrenut je i projekat Naturhouse University – napredni program o prehrani i zdravom načinu života koji će pohađati ne samo primaoci franšize, već i svi zaposleni. I ova mogućnost, kaže Gonda, jedna je od prednosti sistema koja će dovesti do povećanja prometa i lojalnosti radnika.

Inače, samo 2015. godine, prodaja dijetetskih proizvoda u češkoj Naturhouse mreži porasla je za 10 odsto, dok je prodaja u Slovačkoj bila viša čak za 45 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Ova činjenica motivisala je vlasnika master franšize da nastavi sa širenjem mreže. – Ove godine, očekujemo da ćemo na češkom tržištu otvoriti 8-12 novih poslovnih jedinica. U Slovačkoj, želeli bismo da pređemo granicu od 20 centara – kaže Jan Gonda.

U širenju mreže svakako će im pomoći i tzv. „mikrokoncept“, manji format centra koji je prilagođen – upravo –manjim gradovima (od 10 do 19 hiljada stanovnika). – Od prošle godine imamo pripremljen čak i koncept za gradove sa 5-10 hiljada stanovnika. Takva mesta su nam sada u fokusu i nadamo se prvim kandidatima za franšizu – dodaje Gonda.

Španski sistem, inače, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u Srbiji, a od zemalja ovog regiona, poslovnice već ima u Sloveniji i Hrvatskoj. Naturhouse je jedini evropski lanac za prodaju dijetetskih proizvoda koji ima „potpuno zaokružen sistem“ – od laboratorija, u kojima se preparati razvijaju, preko proizvodnih pogona, do specijalizovanih centara u kojima se preparati mogu kupiti. Naturhouse centri, međutim, na samo što se bave prodajom, već nude i besplatno savetovanje, tako da se za svaku mušteriju ponaosob pravi individualni tretman i plan prehrane.

Izvor: Franchising.cz
Priredila: N.B.


NAJČITANIJE

Definicija franšizinga /12.10.2012.

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Franšizne asocijacije /26.11.2014.

Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.

Prilika za biznis s malom investicijom /26.12.2023.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Perionica veša kao siguran biznis /27.07.2020.

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

Mesto gde se sreću nauka i zabava /01.11.2023.

„Naučna kuhinjica“ je jedinstven koncept edukativnih radionica koje pružaju deci priliku da istražuju, eksperimentišu i stiču znanja iz sveta prirodnih nauka na zabavan i kreativan način. Šta je potrebno za pokretanje franšize?