Dve šmizle

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

“Dve šmizle“ je brend koji postoji od 2002. godine, od kada se bavimo proizvodnjom i prodajom modnog nakita, kao i prodajom SWAROVSKI ELEMENATA i repromaterijala za izradu bižuterije. Kreativni dizajn, izuzetan kvalitet i pristupačne cene doprineli su brzoj popularnosti “Dve šmizle”, a iskustvo, istančan ukus i inovativni stil doveli su brend u poziciju da diktira modne trendove. Zato ne čudi saradnja sa mnogim stilistima, modnim dizajnerima i TV kućama.
Naš nakit možete videti na modnim revijama, u TV serijama, filmovima i pozorišnim predstavama...

Važani deo naše kompanije čini proizvodnja - ogrlice, minđuše, narukvice, prave se od najfinijih materijala kao što su SWAROVSKI ELEMENTI, poludrago kamenje, staklo, a metalni elemeti koje koristimo su isključivo bez nikla, tako da ne postoji mogućnost alergijskih reakcija.

Našu prodajnu mrežu čine sopstveni prodajni objekti, čime pokazujemo i dokazujemo uspešnost koncepta, i franšizni objekti - "Dve šmizle“ se uspešno bave franšizingom a brojne franšizne radnje u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, kao i konstantno širenje mreže, govore tome u prilog.

Neke od prednosti pristupanja franšiznom sistemu "Dve šmizle":

  • razrađena tehnologija poslovanja i već osvojeno tržište;
  • ugled i prepoznatljiv kvalitet;
  • brz povratak uloženih sredstava i sigurno postavljanje i širenje posla;
  • marža – razlika u ceni između nabavne i prodajne - ostavlja dovoljno prostora za isplatu svih troškova i ostvarenje dobiti;
  • edukacija o metodama prodaje i poslovanja, kao i obuka prodavaca;
  • podrška u radu i vođenju prodajnih objekata, u širenju maloprodajnog biznisa i otvaranju novih prodavnica;
  • najpovoljniji uslovi nabavke robe;
  • nema sezonskih artikala – celokupan asortiman se prodaje tokom cele godine;
  • dizajnerski tim Dve Šmizle konstantno izrađuje nove modele što ponudu čini izuzetno dinamičnom i interesantnom.

Nudimo sledeće oblike poslovne saradnje: FRANŠIZNA RADNJA i FRANŠIZNI KORNER. Franšiza podrazumeva otvaranje radnje po ugledu na sopstvene poslovne jedinice "Dve šmizle". Franšizni korner podrazumeva da u lokalu koji se bavi prodajom asortimana koji je kompatibilan sa nakitom (odeća, obuća, tašne, parfimerija...) postoji deo lokala predviđen za brendirane vitrine sa nakitom.

Sopstvene poslovnice

9 u Srbiji (8 u Beogradu, uključujući i Hobby Dve Šmizle (radnju za prodaju repromaterijala za nakit) i 1 u  Novom Sadu)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

21 u Srbiji (Aranđelovac, Beograd, Bečej, Bor, Inđija, Gornji Milanovac, Ivanjica, Jagodina, Kragujevac, Kraljevo, Mladenovac, Novi Pazar, Novi Sad, Paraćin, Ruma, Smederevska Palanka, Smederevo, Svilajnac, Valjevo, Zrenjanin)

2 u Bosni i Hercegovini (Banja Luka, Bosanska Gradiška)

21 u Crnoj Gori (Podgorica (7 jedinica), Nikšić (2), Bar, Cetinje, Kotor, Budva (2), Tivat, Berane, Herceg Novi (2), Ulcinj, Bijelo Polje i Danilovgrad).

2 u Makedoniji (Skoplje)

1 u Luksemburgu

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Kompletna logistička podrška koja obuhvata:

  • podrška u  selekciji lokacije i opremanju radnje – upoznavanje sa standardima franšiznog sistema "Dve šmizle" u pogledu kompletnog izgleda radnje, postupka brendiranja, adekvatnog nameštaja, kao i poželjnih lokacija;
  • početna obuka radnika – upoznavanje sa brendom, edukacija o metodama prodaje nakita;
  • marketing na webu i društvenim mrežama...

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

Osnovna investicija:

  • za Franšizni korner: ulazna investicija za nakit oko 3.000 EUR,  do 1.000 EUR pratećih troškova (ambalaža, display proizvodi – biste, stalci za minđuše).
  • za Franšizu: ulazna investicija za nakit od oko 5.000 EUR,  do 1.000 EUR pratećih troškova (ambalaža, display proizvodi – biste, stalci)

Marketing

  • podrazumeva reklamiranje na lokalnom nivou putem radio stanica, bilborda, flajera i sl. - troškovi variraju u zavisnosti od grada

Opremanje lokala

  • podrazumeva krečenje, izradu nameštaja i brendiranje – troškovi se, u zavisnosti od grada i veličine lokala, kreću oko 3.000 EUR

Nema franšiznih naknada.

Procenjena (ukupna) vrednost investicije: do 10.000 EUR


OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

  • Primalac mora imati lokal (sopstveni ili u zakupu) veličine 15-25m2
  • Lokacija treba da bude u užem gradskom jezgru, da ima visoku frekvenciju prolaznika i uopšte da bude u blizini drugih lokala koji se bave prodajom kompatibilnog asortimana
  • U osnovnom ugovoru i aneksu se do detalja definišu prava i obaveze Davaoca i Primaoca franšize.
  • Osnovni princip poslovanja franšiznog sistema "Dve šmizle" je kompletna zaštita tržišta u gradu u kome se otvara franšiza ili franšizni korner, u smislu da oni postaju ekskluzivno mesto prodaje nakita brenda "Dve šmizle". U tom smislu, jedna od najvećih obaveza primalaca franšiza jeste obaveza prodaje isključivo nakita brenda "Dve šmizle" i korišćenje brenda na propisani način.

INFORMACIJE O DAVAOCU

Dve šmizle d.o.o.

Obalskih radnika 4a, Čukarica, 11030 Beograd

+381 11 3542 843 ; +381 63 542 555

office@dvesmizle.rs

dvesmizle.rs

Kontakt osoba za kandidate

Irena Ružić (srpski i engleski jezik)

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno Dve šmizle. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

PROFIT franchise services, deo grupacije PROFIT system (PROFIT sp. z.o.o.) kao izdavač Franchising.rs vas obaveštava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forme). Sve informacije unešene u kontakt formu šalju se e-mailo-om organizatoru franšiznog (partnerskog) sistema, kako je naveden u Katalogu. Sistem koji prima poslate podatke će ih koristiti za pružanje više informacija o sopstvenom poslovanju. Slanje bilo kojih ličnih podataka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih ličnih podataka.