31.08.2016

Denny'sDenny’s - prezentacija sistema

Postanite primalac franšize legendarnog američkog brenda Denny’s

Denny’s -- restorani američke kuhinje poznati u celom svetu! Denny’s je danas najveći svetski lanac restorana sa mestima za sedenje i punom uslugom (gde hranu poslužuju konobari) i koji često sadrže i bar, odnosno deo za serviranje pića. Mrežu Denny’s restorana čini preko 1.700 restorana koji svakog meseca ukupno usluže više od 30 miliona mušterija!
Denny’s je rangiran u top 10 (deveto mesto) na listi najboljih franšiznih sistema magazina Entrepreneur.

Kompanija je sada, nakon 60 godina iskustva i razvoja, odlučila da krene u razvoj i širenje u Evropi. Tržišta za koje se očekuje da budu prva nova evropska tržišta su Španija, Italija i Poljska, ali je kompanija namerena da si širi i u ostalim zemljama Evrope, pa tako i Centralne, Istočne i Jugoistočne Evrope. Stoga, Denny’s sada traga za partnerima i u Adriatik regiji.

Denny's

Denny’s u brojkama:

  • Više od 1.700 restorana u SAD-u i još 13 drugih zemalja
  • Mreža usluži više od 32 miliona korisnika mesečno.
  • Kompanija uspešno posluje više od 60 godina (osnovana 1953. godine).
  • Poznatost branda (brand recognition) u SAD-u je 98%.
  • Godišnji promet mreže je 2,25 milijarde USD.

Pozicija Denny’s-a:

  • Denny’s je među 10 najboljih franšiza u SAD, po Entrepreneur magazinu.
  • Broj 1 - najveći svetski lanac restorana - u kategoriji porodičnih restorana.
  • Kompanija je listirana na berzi NASDAQ (symbol: DENN).

Denny's

Jedinstveni poslovni koncept u regiji:

  • Koncept restorana - casual dining
  • Restorani otvoreni non-stop (24/7 koncept).
  • Konobari pružaju usluge. Karakteristika Denny’s-a je brza, pa čak i ekspres usluga od strane konobara
  • Doručak, ručak, večera, noćni meni.
  • Specijalne cenovne ponude (u SAD: $2, $4, $6, $8).
  • Korporativne stavke u meniju (na primer, prodajni hit "grand slam").
  • Meni za različite ciljne grupe (uključujući starije osobe, decu, vegetarijance...).
  • 85% stavki sa menija ne traži dodatno spremanje u restoranu.
  • Koncept kombinuje prednosti fast-food restorana, tradicionalnih "mlečnih restorana" i klasičnih restorana.

Denny's

Profil kandidata

  • Kompanija ili investitor sa iskustvom i pristupom dobrim lokacijama.
  • Kandidat mora imati dovoljno kapitala za otvaranje više Denny’s restorana u određenom periodu - poželjno minimalno 5 restorana, za šta je, okvirno, potrebno cca 5 miliona USD.

Tri formata restorana:

  • mali Denny’s, površine od 70-250 m2 -- format namenjen za šoping molove i food-court-ove, aerodrome, železničke stanice i univerzitetske centre.
  • standardni Denny’s, površine od 300-800 m2 -- za veće šoping centre ili kao vid samostalnog restorana.
  • Denny’s on-the-go, površine od 250-500 m2 -- za lokacije uz auto-puteve, velike raskrsnice.

Kontakt

Za više informacija o uslovima i modelima saradnje, molimo Vas popunite i pošaljite formular za kontakt. Nakon toga ćemo Vam poslati osnovnu prezentaciju koncepta, Sporazum o poverljivosti i Upitnik za kandidate, sve na engleskom jeziku. Nakon što ispunite Upitnik, potpišete Sporazum i pošaljete ih na kontakt mail ibogojevic(at)profitsystem.pl dobićete dodatne podatke o konceptu i načinima uspostavljanja saradnje. Više info na telefon +381 63222859.

Podaci o kandidatu
Ime i prezime *
Kompanija (opciono)
Grad *
Telefon
E-mail *
U kojoj zemlji/zemljama biste želeli da vodite Denny's - navedite: *
If you see this, leave this form field blank

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank