region

edukativne usluge | 14.09.2018

„Brzo čitanje“ se brzo širi

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ počinje sa radom na pet novih lokacija. Šta ih je to privuklo i zašto su se odlučili za ovu franšizu, otkrivaju nam franšizni partneri „Škole“ iz Pančeva i Smedereva.

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ počinje sa radom na pet novih lokacija. Šta ih je to privuklo i zašto su se odlučili za ovu franšizu, otkrivaju nam franšizni partneri „Škole“ iz Pančeva i Smedereva.

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.08.2018

Tri u jedan i više od toga

Sakupljajući iskustva sa različitih meridijana, Miroslav Nenadović je u Valjevu otvorio jedinstven lokal Dib&Duz koji nije ni obična pekara ni picerija ni kafić. Zapravo, Dib&Duz je sve to zajedno, ali i više od toga.

auto oprema i benzinske pumpe | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.

sportska oprema | 14.08.2018

„Krilatim“ biciklom u franšizing

Atelierele Pegas, rumunska kompanija koja je pre šest godina „oživela“ popularni nacionalni brend bicikla Pegaz, kreće u razvoj maloprodajne mreže na domaćem, ali i inostranim tržištima. Ključna reč je – franšiza.

kuća i dvorište | 10.08.2018

Lepota u jednostavnosti

Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.07.2018

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

roba široke potrošnje | 25.07.2018

„Livade“ u komšiluku

Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.

edukativne usluge | 16.07.2018

„Malci“ rastu

„Malac genijalac“, franšizni lanac škola mentalne aritmetike, organizovao je nedavno međunarodnu Olimpijadu u mentalnom računanju. Ujedno, ova škola u mreži ima sve više franšiznih jedinica, ali i novo tržište.

kozmetika, nakit, pokloni | 13.07.2018

Osveženje u svetu nakita

Oxette, grčki brend nakita, satova i drugih modnih dodataka, posluje nešto više od godinu dana u Beogradu, a franšiza je sada dostupna i za druge gradove Srbije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 11.07.2018

CHIPAS pomera granice

Sarajevski CHIPAS je otvorio novi, reprezentativni objekat koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan enterijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, biće ključna podrška primaocima CHIPAS franšize.

lepota i fitnes | 09.07.2018

Oblikovanje obrva, prilika za zaradu

CHIX, koncept u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, uspešno širi sopstvenu mrežu u Hrvatskoj, a nedavno je otvorena i prva franšizna poslovnica.

edukativne usluge | 04.07.2018

Trening za um

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ je za kratko vreme otvorila tri svoje poslovnice, a sada je koncept na raspolaganju i drugim zainteresovanim preduzetnicima – kroz franšizni model saradnje.

turizam i hotelijerstvo | 20.06.2018

Predanost partnera jača franšizu

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smeštaja, širi svoju mrežu primalaca franšize u Hrvatskoj, a poslovanje je pokrenuo i u Srbiji.

roba široke potrošnje | 15.06.2018

Husse osvaja novo tržište

Franšizni lanac Husse počinje sa radom u Crnoj Gori, a primaoci ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda i sistemom dostave uneti presudnu razliku na tržište.

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.06.2018

Mlinar u Pakistanu

Kao rezultat franšizne saradnje, hrvatski pekarski lanac Mlinar otvorio je u pakistanskom gradu Lahoreu dosada najveći Mlinar Caffe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 11.06.2018

Uvek nešto novo

Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojne svetske destinacije, a uskoro stiže u još jednu zemlju ovog regiona. Osim toga, koncept se stalno inovira.

region | 08.06.2018

Kako izabrati franšizu „po svojoj meri“?

Oni koji razmišljaju o tome, znaju da računica nije laka – mnogo činilaca utiče na krajnji ishod. Podsetimo se koraka koji vode do odluke...

nekretnine | 07.06.2018

Luksuz u izlogu

U Srbiji je do sada poslovalo nekoliko velikih franšiza iz oblasti nekretnina, ali nijedna nije uspela da se održi. Nedavno je evropska franšiza Von Poll, specijalizovana za promet luksuznim nekretninama, rešila da okuša sreću.

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.06.2018

Starbucks dolazi u Srbiju

Poljski operater restorana AmRest planira da razvije mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji