svet

svet | 12.09.2018

Američke franšize za celi svet

Časopis Entrepreneur i ove godine objavljuje listu 200 globalno najuspešnijih američkih franšiza. Ko je u samom vrhu?

Časopis Entrepreneur i ove godine objavljuje listu 200 globalno najuspešnijih američkih franšiza. Ko je u samom vrhu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kafom kupovinom franšiznog brenda Costa Coffee od britanske kompanije Whitbread.

gastronomija i ugostiteljstvo | 31.08.2018

Šta kad u Grčkoj kažemo espreso...?

Kafa je kafa, ali nije, ipak, svuda i uvek ista. Šta u Grčkoj predstavlja brend MIKEL i zašto ga danas smatraju „ugostiteljskim čudom“?

svet | 24.08.2018

Moskva za preduzetne

Od 10. do 12. septembra u glavnom gradu Rusije će se održati 16. sajam franšiza BUYBRAND Expo.

svet | 08.08.2018

U znaku velikih promena

Promene koje su zahvatile američko tržište franšiza – najrazvijenije franšizno tržište sveta – stručnjaci nazivaju „tektonskim“. O čemu se radi i šta su posledice?

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.08.2018

Kafa iz Nju Orleansa za ceo svet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i težnji da se otvore nova tržišta i nađu novi franšizni partneri.

poslovne, telekom usluge i internet | 24.07.2018

Bartercard stiže u Evropu

Najveći svetski B2B operater za trgovinsku razmenu bez novca nedavno je počeo poslovanje u Francuskoj kao franšiza. Za australijski Bartercard ovo je drugo evropsko tržište, a planirano je dalje širenje.

svet | 23.07.2018

U Varšavu po franšizu i savet

Sajam franšiza u Varšavi je najveći i najznačajniji franšizni događaj u Srednjoj i Istočnoj Evropi i predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim načinom poslovanja, ali i pronalaženje franšiznih partnera.

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.07.2018

Privlačnost velikog tržišta

Kao najmnogoljudnija zemlja sveta sa izuzetno snažnom ekonomijom, Kina je više nego „poželjna destinacija“ za franšize sa severnoameričkog kontinenta.

odeća i obuća | 26.06.2018

Univerzalna moda Zemlje izlazećeg sunca

Uniqlo, japanski modni brend koji sve više osvaja svet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem sopstvenih radnji, ali i putem franšiza. Ove godine, u fokusu su tržišta u Evropi.

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.06.2018

Novo zdanje za novo poglavlje

U godini kad Big Mac „slavi“ 50. rođendan, centrala kompanije McDonald's seli se u novo zdanje i vraća u centar Čikaga. Ovo je tek početak „novog poglavlja“.

odeća i obuća | 14.06.2018

Na liniji franšiznog razvoja

CCC, poljski prodavac obuće i kožne galanterije, započinje novu fazu poslovanja u Ukrajini. Za razvoj maloprodajne mreže od sada će biti zadužene dve kompanije.

usluge za individualne klijente | 01.06.2018

Mnogo posla u malom biznisu

Iako se radi o malom, sezonskom biznisu, kompanija za suzbijanje komaraca Mosquito Joe jedna je od najpopularnijih franšiza u SAD. Ove godine, prema rang-listi magazina Entrepreneur, ovaj franšizni sistem je proglašen i najboljim u svojoj branši.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.05.2018

Kad se veliki udruže

Strateško partnerstvo „velikih razmera“ koje su američki Pizza Hut i španska Telepizza nedavno potvrdili i potpisivanjem ugovora o master franšizi, bitno će promeniti tempo razvoja oba lanca.

usluge za individualne klijente | 17.05.2018

S jednog na drugi kraj Evrope

Na franšiznoj mapi španskog lanca za negu tekstila Pressto našlo se još jedno tržište – Gruzija. Partnere očekuju i u zemljama ovog regiona.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.05.2018

Širenje se nastavlja – preko okeana

Subway planira da u narednim godinama otvori 1.000 novih restorana van Amerike.

svet | 16.04.2018

Ženska moć u franšizingu

Rezultati istraživanja u SAD, najvećem i najrazvijenijem tržištu franšiza na svetu, ukazuju na neobičan trend – procenat žena koje se odlučuju za kupovinu franšize konstantno raste. Šta je posredi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 11.04.2018

Zdravo, robote, poruči mi hamburger

Hrana, izgleda, više nije dovoljna. Da bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze hrane sve češće posežu za modernom tehnologijom.

svet | 26.03.2018

I Madrid spreman za sajam

U glavnom gradu Španije se od 19. do 21. aprila 2018. održava godišnji sajam franšiza – Expofraquicia. Prilika da se i posetioci iz ovog regiona upoznaju sa španskim brendovima zainteresovanim za franšiznu saradnju.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji