intervju nedelje

edukativne usluge | 16.10.2018

Društvene mreže u službi franšize

Društvene mreže su nam od koristi kako za promociju samih usluga koje pružamo, tako i za promociju celog franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.

Društvene mreže su nam od koristi kako za promociju samih usluga koje pružamo, tako i za promociju celog franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.

telefoni, kompjuteri, tehnika | 10.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

lepota i fitnes | 20.07.2018

Davalac je kao dobar trener

Uspeh koji je DepilConcept postigao u Poljskoj može da posluži kao odličan primer saradnje – posebno što će DepilConcept uskoro početi sa radom i u Srbiji.

turizam i hotelijerstvo | 21.06.2018

Karika bez koje se (ne) može?

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primaocima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer hrvatske kompanije Direct Booker

poslovne, telekom usluge i internet | 30.05.2018

Uz partnere i Orion raste

Koje su novine u partnerskoj mreži Orion Telekoma, zašto su povećali stimulacije za partnere te koji su problemi, a koje prednosti širenja prodaje preko partnerske mreže, govori Miloš Arambašić

auto oprema i benzinske pumpe | 16.04.2018

Najbolji partneri su voljni da uče i rade

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti – kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Letonije. S kim bi da podele tajnu uspeha?

lepota i fitnes | 12.02.2018

„Zeleno svetlo“ za Evropu

KiwiSun je jedan od najuspešnijih franšiznih sistema u Mađarskoj. Šta ovaj lanac solarijuma čini posebnim i kako nameravaju „osvojiti“ Evropu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein

turizam i hotelijerstvo | 25.01.2018

Model „krojen“ za sva tržišta

Zašto Direct Booker menja franšizni model, šta će biti novine, ko je idealni primalac franšize i kako kompanija utiče na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Booker-a

finansijske usluge | 08.01.2018

Poverenje u osnovi uspeha

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže i šta nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor kompanije specijalizovane za elektronska plaćanja

usluge za individualne klijente | 19.12.2017

Preduzetnik s dušom

Zašto je primalac franšize najvažnija karika za uspešan franšizni odnos, ko je idealan franšizni partner Čuvara sjećanja i kakvi su uslovi saradnje, otkriva začetnica koncepta Elizabeta Planinić

intervju nedelje | 30.11.2017

Tržište franšiza je zrelo

Češka je jedna od retkih zemalja Srednje i Istočne Evrope koja se može pohvaliti sajmom franšiza. Šta su postigli i čime se izdvojili ove godine, otkriva Lenka Novakova, zadužena za organizaciju sajma u Pragu

intervju nedelje | 09.11.2017

Pravo vreme za nove korake

Zašto je u Srbiji potrebno osnovati franšiznu asocijaciju i franšizne akademije, reći će nam Marica Vidanović iz Privredne komore Srbije

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.10.2017

Bez želje, nema uspeha

Šta je potrebno da biste postali primalac Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca u Hrvatskoj

kozmetika, nakit, pokloni | 15.09.2017

Od ideje do parfimerije

Za koje vreme je moguće povratiti investiciju u L’Arome parfimeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije brenda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

poslovne, telekom usluge i internet | 29.08.2017

Lek za slabe tačke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže kompanijama i kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u regionu, otkriva Nikola Oršanić, primalac ERA franšize

ostale usluge | 15.08.2017

Potencijal zrelog tržišta

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Evropi. Šta ga čini atraktivnim i kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Gžegož Moravski

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.07.2017

Fleksibilnost za bolje poslovanje

Po čemu se Mini Pani razlikuje od sličnih sistema u Hrvatskoj, šta je komparativna prednost za primaoce ove franšize i koji je format najzastupljeniji, otkriva Žolt Polhe

edukativne usluge | 06.07.2017

Edukacija bez granica

O novitetima, promenama, ali i daljem razvoju škole mentalne aritmetike „Malac genijalac“, govori osnivač koncepta Vladimir Novicki

2
3
4
5
sledeći  
poslednji