vesti

region | 14.09.2018

„Brzo čitanje“ se brzo širi

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ počinje sa radom na pet novih lokacija. Šta ih je to privuklo i zašto su se odlučili za ovu franšizu, otkrivaju nam franšizni partneri „Škole“ iz Pančeva i Smedereva.

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ počinje sa radom na pet novih lokacija. Šta ih je to privuklo i zašto su se odlučili za ovu franšizu, otkrivaju nam franšizni partneri „Škole“ iz Pančeva i Smedereva.

intervju nedelje | 07.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvezao prvu jugoslovensku franšizu, šta ga je dovelo do novog projekta i zašto franšizing doživljava kao ozbiljan, ali osetljiv posao, govori Dušan Radović

svet | 03.09.2018

S Istoka na Zapad

Američki lanac picerija Papa John's dobija prvi franšizni restoran u Kazahstanu. Partnere traže i u Zapadnoj Evropi.

svet | 31.08.2018

Coca-Cola kupuje Costa Coffee

Coca-Cola ulazi u biznis s kafom kupovinom franšiznog brenda Costa Coffee od britanske kompanije Whitbread.

svet | 31.08.2018

Šta kad u Grčkoj kažemo espreso...?

Kafa je kafa, ali nije, ipak, svuda i uvek ista. Šta u Grčkoj predstavlja brend MIKEL i zašto ga danas smatraju „ugostiteljskim čudom“?

region | 30.08.2018

Novi partneri u Beogradu

Franšiznom sistemu Husse pridružio se novi primalac franšize koji će biti zadužen za beogradske opštine Palilulu i Stari Grad.

region | 28.08.2018

Novi partneri i nove šanse

Sushi by A’s, koncept koji podrazumeva pripremu i prodaju sušija u okviru trgovačkih objekata, proširio je svoju franšiznu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji.

svet | 24.08.2018

Moskva za preduzetne

Od 10. do 12. septembra u glavnom gradu Rusije će se održati 16. sajam franšiza BUYBRAND Expo.

region | 20.08.2018

Tri u jedan i više od toga

Sakupljajući iskustva sa različitih meridijana, Miroslav Nenadović je u Valjevu otvorio jedinstven lokal Dib&Duz koji nije ni obična pekara ni picerija ni kafić. Zapravo, Dib&Duz je sve to zajedno, ali i više od toga.

region | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primalac master franšize za Hrvatsku biće ujedno zadužen i za teritoriju Slovenije.

region | 14.08.2018

„Krilatim“ biciklom u franšizing

Atelierele Pegas, rumunska kompanija koja je pre šest godina „oživela“ popularni nacionalni brend bicikla Pegaz, kreće u razvoj maloprodajne mreže na domaćem, ali i inostranim tržištima. Ključna reč je – franšiza.

intervju nedelje | 10.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Šta su preduslovi za dobro poslovanje, koliko je važna priprema pre ulaska u franšizing i zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, govori Bogi Cvetković, primalac master franšize za teritoriju Srbije

region | 10.08.2018

Lepota u jednostavnosti

Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.

svet | 08.08.2018

U znaku velikih promena

Promene koje su zahvatile američko tržište franšiza – najrazvijenije franšizno tržište sveta – stručnjaci nazivaju „tektonskim“. O čemu se radi i šta su posledice?

svet | 03.08.2018

Kafa iz Nju Orleansa za ceo svet

Za američki lanac kafeterija PJ's Coffee ova godina protiče u znaku jubileja, ali i težnji da se otvore nova tržišta i nađu novi franšizni partneri.

moja franšiza | 01.08.2018

Preduzetnike krasi posvećenost

Milica Luković je pre više od godinu dana otvorila prodavnicu nakita i modnih dodataka „Brosh“ u Beogradu. Šta je uočila, i naučila, radeći kao primalac franšize i preduzetnik?

region | 27.07.2018

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

region | 25.07.2018

„Livade“ u komšiluku

Maloprodajni lanac Livade, koji je osnovala mlekara Kuč Company iz Kragujevca radi boljeg plasmana sopstvenih proizvoda, širi svoju mrežu uglavnom kroz franšizu. Nove partnere sada traže na severu i jugu Srbije.

svet | 24.07.2018

Bartercard stiže u Evropu

Najveći svetski B2B operater za trgovinsku razmenu bez novca nedavno je počeo poslovanje u Francuskoj kao franšiza. Za australijski Bartercard ovo je drugo evropsko tržište, a planirano je dalje širenje.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji