U susret sajmovima franšiza
Posle više od godinu dana ograničenih putovanja, lokdauna i novih pravila u poslovanju, organizatori sajmova franšiza u Parizu i Varšavi potvrdili su da će se obe manifestacije održati ove jeseni.
Zahvaljujući masovnoj vakcinaciji i pozitivnim signalima Vlada Francuske i Poljske, domaćini oba sajma s velikom dozom optimizma računaju na povratak u uobičajene poslovne tokove. Konačne državne odluke i smernice biće ažurirane na leto, a oba organizaciona tima već rade na sprovođenju mera i poštovanju svih ograničenja kako bi na najbolji mogući način dočekali 45.000 posetilaca, koliko obično privuku ova dva događaja.
Mihal Višnjevski, jedan od organizatora Sajma franšiza u Varšavi i direktor konsultantske kuće PROFIT system, ne krije zadovoljstvo što će se sajam ove godine održati u punom obimu. – Ovo je neprocenjiv događaj koji povezuje kompanije s partnerima iz celog sveta. Ni na jednom drugom mestu ne možete pronaći toliko mogućnosti i poslovnih prilika pod jednim krovom – izjavio je Višnjevski.
Organizatori sajma u Parizu Reed Expositions ističu da se, uprkos globalnim finansijskim izazovima, franšizing pokazao kao otporan poslovni model i sjajan alat za ekonomski oporavak. – Naša uloga je, sada više nego ikad, da u ovim teškim vremenima podržimo naše izlagače i buduće primaoce franšize, kako bi oni mogli da pokrenu franšiznu saradnju i nastave da razvijaju svoje biznise – izjavili su organizatori sajma u Parizu.
Dobro došli u Pariz
Sajam franšiza u Parizu – Franchise Expo Paris – trajaće ove godine od 26. do 29. septembra. Ovo je 39. izdanje sajma, a manifestacija će se, tradicionalno, održati u kompleksu Porte de Versailles u Parizu.
Poznat i kao najveći sajam franšiza u Evropi, Franchise Expo Paris će ugostiti više od 400 francuskih i međunarodnih franšiznih brendova. Najavljeno je postavljanje nekoliko nacionalnih paviljona: iz SAD, Italije, Tajvana, Brazila, Malezije, Rusije, Kvebeka… Očekuje se da tokom ova četiri dana kroz Porte de Versailles prođe više od 35.000 posetilaca.
U okviru sajma će biti organizovano i oko 100 radionica i konferencija za buduće preduzetnike koji će moći da nauče kako da naprave i razviju svoje poslovne projekte. Razne franšizne asocijacije i udruženja biće na raspolaganju posetiocima koji žele da saznaju nešto više o franšiznom modelu poslovanja.
Za one koji neće moći fizički da prisustvuju sajmu, Franchise Expo Paris ustupa svoju digitalnu platformu. Na taj način će registrovani izlagači i posetioci moći od kuće, putem vebinara i onlajn sastanaka, da učestvuju na ovom događaju.
Ovogodišnji sajam će ponuditi i namenske programe za investitore i primaoce master/multi/pluri franšiza, koji su u potrazi za novim brendovima, i koje bi, potom, mogli da prenesu i razvijaju (kroz franšizu) na lokalnim tržištima.
Za više informacija o Sajmu franšiza u Parizu posetite franchiseparis.com.
U oktobru i Varšava
Sajam franšiza u Varšavi će se ove godine održati od 14. do 16. oktobra, u Palati kulture i nauke.
Istočna Evropa je još uvek jedno od najperspektivnijih regiona za razvoj franšiznog sektora, a Poljska nesumnjivo predstavlja lidera po tom pitanju. Stoga je i Sajam franšiza u Varšavi idealno mesto za uspostavljanje kontakata i upoznavanje s potencijalnim poslovnim partnerima. – Ovo je zaista odlična prilika za franšizne kompanije da se sretnu s budućim primaocima franšize. Posetioci sajma su uglavnom preduzetnici i vlasnici malih i srednjih preduzeća koji traže dobre poslovne ideje i dobre opcije za kupovinu franšize – podseća Mihal Višnjevski.
Tokom tri dana sajma predstaviće se više od 200 franšiznih brendova, kako domaćih tako i međunarodnih, a očekuje se 7.000 posetilaca.
Sajam, napominje Višnjevski, ne posećuju samo ljudi koji već imaju iskustva s franšizingom, već i početnici koji bi da se tek upoznaju sa ovim vidom poslovanja. Zato se u sklopu sajma organizuje niz radionica i konferencija o franšizingu. Stručnjaci iz ove oblasti svojim savetima i i skustvom mogu pomoći zainteresovanim posetiocima – od toga kako da odaberu pravu poslovnu ideju, do toga kako da utvrde i provere šta davalac franšize zaista nudi.
Za više informacija o sajmu (za posetioce) ili uslovima i rezervaciji štanda (za izlagače), posetite franchisewarsaw.com.
POGLEDAJTE ČLANKE
Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Bračni par Gordana i Saša Perić iz Subotice postali su primaoci Mobile Outfitters franšize, specijalizovane za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona i drugih uređaja visokokvalitetnim folijama, u avgustu 2023. godine.
Cilj franšiznih asocijacija jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na uspostavljanju transparentnosti, regulaciji i implementaciji opšte prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja sa razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davalaca franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne asocijacije.
Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
– Pomirili smo se s tim da ćemo u ovaj posao bar jedno vreme morati da dodatno ulažemo novac. Na sreću, to se do sada nije desilo! – kaže Maja Bohosjevič, poznata poljska glumica, koja je s verenikom pre nekoliko godina u Varšavi otvorila luksuznu cvećaru Flower Store
POPULARNO NA FORUMU
Definicija franšizinga
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Šta je to franšiza?
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Definicija franšizinga
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Međusobno poverenje i podrška
Sjajno svjedočanstvo, moje ime je Ivan Marković. Imam dobre vijesti za sve zajmoprimce, poslovne ljude, državne radnike, studente, itd.. Imajte na umu da je ovo sjajno...
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.