ProfitApp
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Šta je ProfitApp aplikacija i kako funkcioniše?
ProfitApp je besplatna aplikacija koja omogućava korisnicima ostvarivanje povrata novca na kupovine kod partnerskih firmi. Aplikacija efikasno povezuje kupce i prodavce, pružajući kupcima benefite povrata, a prodavcima dovodi nove lojalne kupce.
Ostvarene povrate kupci dobijaju odmah na aplikaciji i mogu ih iskoristiti za nove kupovine, plaćanjem stanjem sa aplikacije. Aplikacija je besplatna i registracija i korišćenje su laki, jer nema obrazaca i kupona. Korisnisi ni sa čim nisu uslovljeni za ostvarivanje povrata ili korišćenje sakupiljenih benefita – nema članarine, minimalnog ili maksimalnog iznosa kupovina, itd. Korisnici takođe preko aplikacije mogu da plaćaju račune za struju, telefon ili kablovsku televiziju, da šalju prikupljene benefite jedni drugima bez provizije i da koriste ProfitApp u bilo kojoj državi u kojoj je aplikacija dostupna.
ProfitApp nudi efikasno i jednostavno rešenje povezivanja korisnika sa partnerskim kompanijama i njihovim proizvodima ili uslugama. Naši korisnici dobijaju priliku da uštede na svakoj kupovini, a naši poslovni partneri razvijaju program lojalnosti u okviru našeg sistema, bez dodatnih tehničkih troškova, koji im omogućava da dođu do više kupaca.
ProfitApp omogućava korisnicima i da ostvare dodatne benefite, tako što mogu postati Premium članovi. Uz jednokratnu članarinu od 100 eura, Premium korisnici ostvaruju veće povrate novca, a imaju i mogućnost da podijele vaučere i uključe nove korisnike. Građenjem svoje mreže mogu ostvarivati i pasivni prihod i napredovati u organizaciji.
Poslovna filozofija ProfitApp-a je jednostavna – svi smo u plusu. Ovo nam omogućava zaokružen sistem koji donosi benefite i korisnicima i poslovnim partnerima. Naš cilj je da korisnicima obezbijedimo lako iskustvo korišćenja aplikacije kod poslovnih partnera koji posluju po našim standardima. Poslovnim partnerima želimo da omogućimo da efikasnije privuku nove i odane kupce i povećaju svoj profit.
Gdje se koristi aplikacija?
Samo u Crnoj Gori, ProfitApp trenutno koristi preko 32.000 ljudi, koji su napravili preko 320.000 transakcija kroz aplikaciju. ProfitApp se u Crnoj Gori trenutno može koristiti u preko 400 prodavnica, a taj broj konstantno raste. ProfitApp je dostupan za korišćenje u Crnoj Gori, Srbiji i Bosni i Hercegovini, a do kraja 2020. godine aplikacija će biti dostupna korisnicima i u Hrvatskoj, Sloveniji i Albaniji.
ProfitApp franšizni sistem
ProfitApp franšizni sistem podijeljen je na master i lokalne franšize. Master franšiza je krovna franšiza za određenu zemlju, koja je otvorena za ulaganje, a kojom upravlja Profit App International A.D. Master franšiza je naš logističko-finansijski centar u određenoj zemlji koji pruža profesionalnu podršku lokalnim franšizing partnerima.
Lokalne franšize su nosioci razvoja i širenja aplikacije u određenoj zemlji, a dodjeljuju se po teritorijalnom principu, za određeni grad ili region. Svaki korisnik franšize ima ekskluzivnost na svojoj teritoriji. Korisnik franšize ima priliku da gradi dugoročni održivi biznis uz relativno malo ulaganje, a u okviru sistema u kome dobija punu podršku i know-how za ostvarivanje dobrih rezultata.
Za razliku od tradicionalnih biznisa u kojima je vezan za samo jednu lokaciju na koju potrošači moraju da dođu, korisnik ProfitApp franšize nema fizičkih ograničenja na svojoj teritoriji. Svi stanovnici određene teritorije su naši potencijalni korisnici, a svi biznisi su naši potencijalni klijenti kojima su potrebni novi odani potrošači. Ovo znači da korisnik ProfitApp franšize ostvaruje prihod sa više lokacija, a ne samo sa jedne, kao u tradicionalnom biznisu.
Polazne tačke za master franšizu:
Master franšiza je logističko-tehnička centrala za određenu zemlju;
Master franšizom upravlja Profit App International A.D.
Polazne tačke za lokalnu franšizu:
Lokalna franšiza se može dodeliti za grad, grupu gradova ili regiju;
Minimalan broj stanovnika na teritoriji za dodelu lokalne franšize: 100.000;
Minimalan broj prodajnih saradnika u lokalnoj franšizi: 1 saradnik na 70.000 stanovnika;
Franšizna naknada: 0,10€ po stanovniku teritorije za koju se dodeljuje franšiza;
Period dodele franšize za teritoriju: 5 godina uz pravo preče kupovine.
Kakve franšizing partnere traži ProfitApp?
U Profit App International-u želimo da sarađujemo sa preduzetnicima koji će prepoznati potencijal našeg sistema i našu viziju budućnosti Profit App aplikacije. Naši kandidati za korisnike franšize su vrijedni, komunikativni, dobro povezani na svojoj teritoriji i žele da grade dugoročan i uspješan biznis u skladu sa principima i preporukama ProfitApp sistema. Uz praćenje preporuka ProfitApp sistema dobro predstavljanje benefita ProfitApp aplikacije i firmama partnerima, ne sumnjamo u mogućnost ostvarivanja odličnih rezultata.
Za koje teritorije su dostupne ProfitApp franšize?
Srbija (lokalne franšize);
Bosna i Hercegovina (lokalne franšize);
Hrvatska (master i lokalne franšize);
Slovenija (master i lokalne franšize);
Albanija (master i lokalne franšize).
Sopstvene poslovnice
-
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
Master franšize u 5 zemalja
15 primalaca franšiza
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
ProfitApp franšizni sistem obezbjeđuje podršku svim korisnicima ProfitApp franšize. Cilj podrške je da omogući korisniku franšize da stekne znanje o ProfitApp sistemu kako bi uspješno poslovao na svojoj teritoriji. Podrška korisniku franšize obuhvata sledeće:
- Korišćenje ProfitApp softvera i tehnologije;
- Dokazan poslovni sistem;
- Trodnevnu teorijsku i tehničku obuku za korisnika franšize i njegove saradnike;
- Dvodnevnu praktičnu (terensku) obuku za korisnika franšize i njegove saradnike na teritoriji;
- Know-how razvoja mreže ProfitApp korisnika i poslovnih partnera;
- IT podršku;
- Marketing podršku;
- Operativni priručnik i pravilnik.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
- Ulazna naknada za lokalnu franšizu: 0.10€ po stanovniku teritorije;
- Obuka: 500€ po polazniku (u cenu uključena obuka, materijali, smeštaj i hrana);
- Bez redovnih naknada.
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
Za master franšizu:
- Spremnost i finansijski kapacitet za investiranje u posao;
- Poznavanje lokalnog tržišta;
- Sposobnost širenja mreže lokalnih franšiza.
Za lokalnu franšizu:
- Preduzetnički duh;
- Iskustvo u prodaji;
- Poželjno iskustvo u vođenju svog biznisa;
- Dobro poznavanje tržišta i konekcije na teritoriji;
- Posvećenost razvoju biznisa.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Profit App International A.D. Podgorica
Cetinjska 11, The Capital Plaza, 81000 Podgorica, Crna Gora
+382 68 888 996
Kontakt osoba za kandidate
Marko Mirović
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije u čijoj je osnovi program lojalnosti koji povezuje kompanije iz različitih branši i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela ekspanziju u regionu.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu rentakar kompanije Carwiz za tržište Hrvatske kupila je kompanija ABmobil rent.
Vrlo brzo po otvaranju „Muzej čokolade“ u Beogradu je postao turistička atrakcija i uverio svog idejnog tvorca i vlasnika da se radi o biznisu u koji je vredelo ulagati.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?
Osobe sklone alternativnoj medicini bili bi idealni primaoci franšize centra za biorezonancu Valera Vita. Koje bi sve još uslove trebalo da ispune ako žele da otvore i vode franšizni centar pod ovim brendom?
Želeli su da ponude jedinstveno iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posetioce svih uzrasta. „Muzej čula“ je za kratko vreme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele da pokrenu biznis u ovoj oblasti sada mogu da razmisle i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku preduzetnim ljudima širom regiona.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.