Museum of Senses

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

Specijalizovani muzeji sa edukativnom komponentom su nova i vrlo atraktivna tržišna niša. 
Ono što Museum of Senses čini jedinstvenim:

  • ljudska čula kao „alat“ za istraživanje muzejskih izložbi
  • integracija lokalne kulture pružanjem lokalnog iskustva posetiocima 
  • ciljamo sve generacije - od 3 do 90 godina.

Poslovni model kojim se širimo na tržištu jesu franšiza, partnerstvo ili zajedničko ulaganje, a neke od pogodnosti saradnje sa nama su i:

  • tržišna niša koja nudi velik potencijal
  • jedinstveni muzejski koncept
  • diverzifikovani kanali prodaje
  • snažan marketing/društvene mreže i mediji
  • dokazani operativni model poslovanja.

1. Na potencijal saradnje sa nama najbolje ukazuju do sada ostvareni finansijski rezultati naših muzeja:
(Finansijski podaci u nastavku iskazani su na bazi dosadašnjih rezultata Museum of Senses lokacija i ne predviđaju, niti na bilo koji način garantuju buduće rezultate bilo kojeg budućeg primaoca franšize/partnera). 

  • Prosečna prodaja (prihod): 1,3 mil USD/godišnje
  • Najbolja lokacija: 1,5 mil USD/godina prodaje
  • EBITDA 55% - 65%
  • Očekivani ROI za primaoce franšize/partnere (period potreban za povratak uloženog kapitala): od 6 do 18 meseci.

 2. Potencijal Museum of Senses koncepta sve je veći. Iskustvo, zabava, edukacija - to je industrija koja spada u jednu od top 3 najbolje industrije koje će se širiti u razdoblju nakon Covida-19 zbog jednostavne činjenice da su ljudi željni zabave, opuštanja i dobre zabave s voljenima na neobičnim lokacijama.

Sopstvene poslovnice

2 (Prag u Češkoj i Bukurešt u Rumuniji)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

-

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

  • Museum of Senses vam pruža podršku za setup svih aktivnosti za početak poslovanja, i pruža znanje i podršku za svakodnevno vođenje biznisa, i to u svim segmentima upravljanja. 
  • Sveobuhvatna operativna podrška
  • Obuka i ekspertiza

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

Prvo, pozabavimo se time zašto je Museum of Senses dobra investicija: 

  • To je edutainment koncept dizajniran da posetiocima pruža vrlo moderno iskustvo = to je velika niša sa vrlo niskom konkurencijom
  • Najšira moguća ciljna grupa klijenata = veći i različiti kanali prihoda
  • Zanimljivo tokom cele godine = lakše poslovanje, stabilniji novčani tok
  • Jednostavan za upravljanje = niski, kontrolisani troškovi
  • Relativno malo ulaganje = brzi ROI, globalno atraktivan biznis 
  • Vaš uspeh je naš uspeh = podrška na najvišoj razini
  • Savršen trenutak = očekivana ekspanzija publike u post Covid-19 periodu.

Ukupna investicija zavisi od veličine lokacije, koja može varirati od 250 m2 do preko 1.000 m2 i više, stanju lokacije, kao i odabranoj postavki izložbi. Ukupna početna investicija kreće od 200.000 eur. 

  • Ulazna franšizna naknada zavisi od lokacije - grada gde bi se otvorio muzej
  • Redovne franšizne naknade definišu se kao % od ostvarenog prometa. 
  • Primaoci/partneri su u obavezi da definisani deo prometa ulažu u marketing.
  • Svi detalji na upit, nakon što ustanovimo gde biste otvorili Museum of Senses.

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

Koga tražimo?

  • tražimo pojedince spremne da sa nama podele strast prema brandu Museum of Senses.
  • one koji imaju specifične kvalitete poput ambicije, energičnosti i visoke motivacije za uspeh.
  • one koji imaju pronicljiv poslovni um, preduzetnički stav i dokazani background uspešnog poslovanja - idealno u sektoru franšizinga i zabave (vrlo poželjno, ali nije neophodno).
  • koji raspolažu sredstvima za ulaganje u našu franšizu ili su, pak, zainteresovani za drugi oblik partnerstva ili zajedničkog ulaganja s nama.
  • poseduju snažnu posvećenost brigi o korisnicima i posvećeni su iskustvu posetilaca.

Museum of Senses moguće je otvoriti u velikim gradovima, poželjno ne manjim od pola miliona stanovnika, a posebno u gradovima koji su turistički atraktivni tokom cele godine.
Posebno smo zainteresovani za partnere/primaoce na tržištima Zapadne Europe, SAD, Kanade i Azije, te je ovo intersantna prilika za sve ljude sa ovih prostora koji žive i rade u njima ili imaju poslove i nekoj od tih zemalja. 


INFORMACIJE O DAVAOCU

6S Entertainment d.o.o.

Visnjevac 18, Zagreb

+385 91 6210600

gabrijela.grgic@museumofsenses.com

museumofsenses.com

Kontakt osoba za kandidate

Gabrijela Grgic Bartowski

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno Museum of Senses. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.

PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.