Kuća piva

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

KUĆA PIVA je poseban i inovativan projekat koji je tokom više godina poslovanja pokazao jako dobre rezultate, što su prepoznale i vodeće hrvatske pivare – među njima i ZAGREBAČKA PIVARA, koja je i preporučila i podržala da sa ovakav projekat širi dalje.

Ideja projekta je bila da se spoje hrana i piće na svim nivoima, te se tako i rodila KUĆA PIVA. Kao i svaka kuća, koja ima više prostorija i namena, tako i naša KUĆA PIVA ima tri sobe i četiri priče: PIVSKA SOBA, BEER FOOD i RESTORAN ANTIK čine tri sobe, svaku sa svojom pričom, dok je četvrta priča – KETERING (dostava). U sve tri sobe i kroz svaku priču protkano je pivo, što sve zajedno gradi KUĆU PIVA. 

PIVSKA SOBA je prva naša soba i prva priča – to je bar/pab u kojem se  nudi više od 200 vrsta piva iz celog sveta, sa naglaskom na točenim pivima, sa akcentom na pivu glavnog partnera (u Hrvatskoj je to Zagrebačka pivovarna) i domaćim craft pivarama, a potom i stranim pivima. To je mesto gde se održavaju brojne fešte, zabave i koncerti, uz ispijanje piva na metre, žirafe, ispijanje iz čizme, na pivskim maratonima... i raznim drugim igrama. Prostor odiše toplinom, uređen je u hrastovom drvetu, a na policama, preko svih zidova, izloženo je više od 2.000 boca piva iz celog sveta. Mislimo da je to jedinstvena pivska oaza u ovom delu sveta!

BEER FOOD, kao druga soba i priča, jeste koncept brze hrane, mesto na kojem se sprema i servira brza, prvenstveno pivska hrana. Soba je posebna jer gosti mogu da prate pripremu hrane, budući da se sprema pred njima, u modernoj i vrhunski opremljenoj kuhinji. Ovo je koncept koji se bazira na ponudi velikog broja jela, a da je cenovno prilagođen svačijem džepu. Uz uobičajene specijalitete koje nude pivnice širom Evrope (kao što su kobasice i kolenice), ali i ćevap, desetak vrsta hamburgera, tostova, pizza, pizza-sendviča, roštilja na ćumur, raznih svežih sendviča, te našeg brendiranog i zaštićenog PIVSKOG SENDVIČA, u BEER FOOD-u gosti mogu i sami sebi izabrati i kreirati hranu – slagati je po sopstvenoj želji i u količini koju žele! To je velika novost u ugostiteljskoj ponudi. Želimo da svaki gost nađe nešto za sebe, u zavisnosti od količine novca kojom raspolaže. Na primer: uz veliku ponudu poznatih vrsta pizza koje su na našem jelovniku, gost će moći da osmisli sasvim novu kombinaciju namirnica i, time, kreira svoju originalnu pizzu, i to u količini koju želi, za onoliko para koliko može sebi da priušti.

RESTORAN ANTIK je naša treća soba i još jedna priča – to je restoran na spratu, toplog ambijenta, gde se uz sjajnu atmosferu i profesionalno osoblje, uz raznovrsnu à la carte ponudu nudi i ono po čemu smo posebno poznati – pivska jela. U ponudi su jela na bazi svetlog i tamnog sosa od piva –  supe, rižota, mesa, rečna i morska riba, dezerti. Sve se jako dobro pokazalo u praksi, jer zaista postoji velika potražnja za nešto drugačijom ponudom, što Antik svakako nudi. Na zidovima restorana je izložena kolekcija slika iz celog sveta, koja se menja svakih par meseci. U pripremi su i tableti po stolovima, sa kojih gost sam sebi naručuje hranu i piće, ili sam sebi kombinuje ukuse koje želi da proba.

KETERING – dostava – jeste četvrta priča koja se izuzetno dobro pokazala u današnjem tempu života... Dostavljamo „sve živo“ – dakle, i hranu i pivo!

Kroz čitav koncept, kroz svaku sobu i priču u KUĆI PIVA protkano je pivo, koje se toči na hektolitre!

Ovaj projekat, naša ideja i njegova inovativnost dobro su se pokazali u praksi i zato je zaštćen u zavodu za zaštitu Zagreba. Ovo je koncept u kome skoro da nema rizika od pada prometa, jer u svako doba dana jedna od ovih „priča“ radi! Sada i Vama nudimo franšizu KUĆE PIVA kao celoviti koncept, ili franšizu KUĆE PIVA u jednom od tri pod-formata.

Sopstvene poslovnice

1 (Hrvatska)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

2 (Hrvatska)

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Obuka, podrška, know-how, uređeno snabdevanje. Obuka primalaca franšize i njegovih zaposlenih sprovodi se u matičnom objektu, u Slavonskom Brodu; traje minimalno dve nedelje i pokriva sledeće oblasti:

  • Upoznavanje restoranskog, barskog i fast-food poslovanja
  • Upoznavanje sa odabranim konceptom, to jest, franšiznim formatom
  • Transfer znanja o poslovanju kuhinje, restorana, fast-food hrane, bara
  • Transfer znanja o upravljanju poslovanjem i ljudima
  • Analiza poslovnog lanca: naručivanje, zalihe, kontrola kvaliteta, proizvodnja i prodaja
  • Upravljanje računovodstvom i korišćenje IT sistema
  • Upravljanje zaposlenima: rasporedi, izbor zaposlenih, ugovori o radu

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

Franšizu KUĆA PIVA je moguće razviti u četiri formata, uz mogućnost MASTER franšize:

1. PIVSKA SOBA
www.facebook.com/Pivska-Soba-179771782098121/

  • Prostor veličine od 100 do 150 m2
  • Ulazna franšizna naknada: 10.000 EUR (uračunata licencna prava i trening u matičnom objektu,  sufinansiranje hrastovog nameštaja)
  • Neophodne investicije za format PIVSKA SOBA: od 50.000 do 80.000 EUR
  • Redovna franšizna naknada: 3% od prihoda prodaje
  • Redovna marketing naknada: 2% od prihoda prodaje
  • Ugovor se sklapa na 5 godina
  • Procena godišnjeg prometa: 400.000 do 500.000 EUR, zavisno od veličine grada i tržišnih okolnosti
  • Očekivana stopa dobiti pre oporezivanja: do 20%

2. BEER FOOD
https://www.facebook.com/pivskahrana/

  • Prostor veličine od 80 do 100m2
  • Ulazna franšizna naknada: 10.000 EUR (u koju su uračunata licencna prava i trening u matičnom objektu, sufinansiranje hrastovog nameštaja)
  • Očekivane investicije u opremanje lokala: 60.000 do 80.000 EUR
  • Redovna franšizna naknada: 3% od prihoda prodaje
  • Redovna marketing naknada: 2% od prihoda prodaje
  • Ugovor se sklapa na 5 godina
  • Procena godišnjeg prometa (sa keteringom): 400.000 do 500.000 EUR, zavisno od veličine grada i tržišnih okolnosti
  • Očekivana stopa dobiti pre oporezivanja: do 20%

3. PIVSKA SOBA SA BEER FOOD-om

  • Prostor veličine od 200 do 300m2
  • Ulazna franšizna naknada: 20.000 EUR (uračunata licencna prava i trening u matičnom objektu, sufinansiranje hrastovog nameštaja)
  • Očekivane investicije u opremanje lokala: 150.000 EUR
  • Redovna franšizna naknada: 3% od prihoda prodaje
  • Redovna marketing naknada:2% od prihoda prodaje
  • Ugovor se sklapa na 5 godina
  • Procena godišnjeg prometa: 700.000 do 800.000 EUR, zavisno od veličine grada i tržišnih okolnosti
  • Očekivana stopa dobiti pre oporezivanja: do 20%

4. KUĆA PIVA
Celoviti koncept koji čine PIVSKA SOBA, BEER FOOD, restoran ANTIKA i usluga KETERINGA
https://www.facebook.com/kucapiva1/

  • Prostor veličine od 400 do 500m2 (poželjno kuća ili prostor sa više povezanih odvojenih soba)
  • Ulazna franšizna naknada: 30.000 EUR (uračunata licencna prava i trening u matičnom objektu,  sufinansiranje hrastovog nameštaja)
  • Mogućnost kupovine Master franšize; Cena na upit
  • Očekivane investicije u opremanje: 200.000 do 300.000 EUR
  • Redovna franšizna naknada: 3% od prihoda prodaje
  • Redovna marketing naknada: 2% od prihoda prodaje
  • Ugovor se sklapa na 5 godine
  • Procena godišnjeg prometa: 800.000 do 1.000 000 EUR, zavisno od veličine grada i tržišnih okolnosti
  • Očekivana stopa dobiti pre oporezivanja: do 18%

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

  • Preduzetnik bez prethodnog iskustva u ovoj oblasti mora biti spreman na prihvatanje novih standarda upravljanja i rada
  • Preduzetnik sa iskustvom u restoranskom, barskom ili fast-food poslovanju mora biti spreman na  kompromise i navikavanje na način rada Davaoca franšize, odnosno, biti spreman na dalju edukaciju vezanu za upravljanje restoranima, barovima i fast-food-om.
  • Idealni primalac franšize može da ima razna iskustva, međutim, ono što je najvažnije jeste njegov preduzetnički duh uz spremnost na prihvatanje direktiva davaoca franšize. Idealni primalac mora biti koncentrisan na prihvatanje znanja davaoca franšize, ali i biti spreman da ga kombinuje sa svojom inovativnošću i delovanjem na lokalnom nivou.

INFORMACIJE O DAVAOCU

KUĆA PIVA d.o.o.

Ante Starčevića 17 35000 Slavonski Brod, Hrvatska

zspalat@gmail.com

www.facebook.com/kucapiva1/

Kontakt osoba za kandidate

Željko Špalat (hrvatski

nemački i engleski jezik)

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno Kuća piva. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Kontakt telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikupljaj ili obrađuj podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontaktni formular se automatski šalju, putem e-maila, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu, u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima poslate podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu takvim osobama. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.