MOJA MAMA

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

Franšiza kompanije Moja mama nudi kompletan know-how kao i podršku u svim segmentima poslovanja. Sveže kuvana jela "Moja mama" napravljena su od najkvalitetnijih sastojaka i praktično su spakovana – tako da vaši gosti mogu uživati u ukusnom i zdravom obroku koji kao da je tek skuvan. Kako smo to uradili? Spojili smo hranu spremanu po restoranskom principu sa vrhunskom tehnologijom pakovanja i čuvanja hrane po ekonomski isplativom modelu po vlasnike kafića, barova i restorana i hotela. Zato je Moja mama pravi izbor!

Svi restorani, kafići koji postanu deo sistema franšize Moja mama mogu da obogate svoju ponudu za čak 40 jela, uključujući i plodove mora. Za svega pet minuta u mogućnosti su da gostu serviraju ukusno jelo. Moja Mama nudi sveže kuvana jela pakovana inovativnom tehnologijom tako da čuvaju svežinu i ukus do trideset dana. Najvažnije je da po prvi put ugostitelji imaju prilku da svaki dan ponude raznovrstan meni koji je stalno identičan i po kvalitetu i količini. Asortiman kuvanih jela je cenovno pozicioniran da omogući visoku profitabilnost korisnicima franšize.

Tržište prodaje kuvanih jela iz asortimana kompanije „Moja mama“ je neograničeno, obzirom da hrana predstavlja jednu od osnovnih potreba u životu čoveka. Još kada se radi o kuvanim, zdravim jelima, bezuslovnog kvaliteta, kakve proizvodi „Moja mama“, prodajni potencijal proizvoda je nesaglediv. Prednosti  koje donosi koncept Moja mama su višestruke a ogledaju se u:

  • manjem broju pomoćnih kuvara i osoblja u kuhinji što direktno utiče na manje troškove poslovanja,
  • manjoj ulaznoj ceni finalnog proizvoda bez skrivenih i dodatnih troškova,
  • većem i raznovrsnijem meniju,
  • svođenju lagera sirovina na najmanju moguću meru.

Na ovaj način se ekonomski parametri poslovanja prikazuju detaljno i jasno uz mogućnost ostvarivanja dobiti već u prvim mesecima od preuzimanja franšize.

Gosti Moja mama restorana su ljudi koji žele brzo da oprobaju kvalitetan  obrok, pripremljen od strane vrhunskih kuvara u našem centralnom pogonu, po specijalnoj recepturi sa pažljivo biranim domaćim sastojcima bez konzervansa, aditiva i emulgatora. Uz sve to naš koncept restorana je cenovno pozicioniran tako da ih jelo košta jeftinije nego da sami pripremaju isto kod kuće. Naš sistem dostave poslovnim klijentima u zoni od 1-2 kilometra od restorana je jedinstven jer nudi mogućnost da se hrana dostavlja na posao u namenske vitrine koje je naša kompanija osmislila za tu namenu. Koncept poslovanja kompanije Moja mama podrazumeva kontinuitet snabdevanja pravnih lica koja imaju sopstvenu ishranu kao i onih koji to žele.

Korisnici franšize Moja mama su takođe u prilici da organizuju lanac snabdevanja kroz jedinstven know how koji je osmislila naša kompanija. Online platforma najnovije generacije u čiji razvoj i implementaciju  je naša kompanija uložila značajna sredstva je dostupna i korisnicima franšize kao deo podrške, čime postoji mogućnost online poručivanja u našoj centrali sa trenutnim razvrstavanjem na objekte u čijoj blizini je poručen obrok. Na ovaj način se dobija web shop sa B2B i B2C elementima narudžbe.

Više informacija:
www.mojamama.rs
https://d.facebook.com/Moja-Mama-Franchising-241829103079700/?_rdr 
https://www.instagram.com/moja_mama_franchising_/

Sopstvene poslovnice

5 (Srbija)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

-

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

Moja mama kreira novi pristup u restoranskom biznisu kroz promenu filozofije poslovanja u cilju efikasnosti i ekonomičnosti procesa. Naš sistem franšiznog poslovanja podrazumeva besprekornu organizaciju  i podršku koja se odnosi na:

  • Izbor lokacije ukoliko se radi o start-up projektu;
  • Promenu namene ukoliko restoran već posluje;
  • Dizajn enterijera sa kompletnom pratećom opremom;
  • Obuku osoblja za sve segmente poslovanja;
  • Izbor dobavljača opreme za restoran;
  • Izradu i implementaciju marketing strategije;
  • Organizaciju nabavke kroz jedinstvene fabričke cene  svih jela iz menija Moja mama;
  • Analizu poslovnih performansi restorana kroz mesečnu evaluaciju;
  • Know-how za  organizaciju i  dnevno praćenje poslovnih procesa u restoranskom biznisu;
  • Dodatnu edukaciju osoblja u trening centru naše kompanije za primenu novih standarda u ugostiteljstvu.

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Ulazna naknada: 10.000 EUR
  • Redovna naknada (royalty): 4% prometa
  • Očekivani nivo ukupnih investicija (kompletno uređenje restorana): cca 15.000 EUR
  • Očekivani ROI (povrat investicija): 5 mjeseci 

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

  • Primalac franšize treba da bude spreman na kontinuiranu edukaciju osoblja u cilju što bolje implementacije poslovne filozofije sistema franšize Moja mama,
  • Obavezna je analiza lokacije od strane stručnog tima naše kompanije, 
  • Poželjno je da restoran bude između 50-150 m2.
  • Obavezna primjena sistema snabdevanja potencijalnih korisnika u krugu od 1000 metara udaljenosti od lokacije restorana.

INFORMACIJE O DAVAOCU

MOJA MAMA doo

Dositejeva 21, Beograd

+381 11 3288526

office@mojamama.rs

www.mojamama.rs

Kontakt osoba za kandidate

Doc. dr NIKŠA GRGUREVIĆ mob: +381 69 230 6818

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno MOJA MAMA. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Kontakt telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

PROFIT franchise services, deo grupacije PROFIT system (PROFIT sp. z.o.o.) kao izdavač Franchising.rs vas obaveštava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forme). Sve informacije unešene u kontakt formu šalju se e-mailo-om organizatoru franšiznog (partnerskog) sistema, kako je naveden u Katalogu. Sistem koji prima poslate podatke će ih koristiti za pružanje više informacija o sopstvenom poslovanju. Slanje bilo kojih ličnih podataka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih ličnih podataka.