Snažno od samog početka
Elektromišićna stimulacija se nekoliko decenija koristila isključivo u rehabilitacione svrhe, da bi poslednjih godina postala hit u fitnes industriji. Razlozi svakako leže i u tome što treninzi traju kratko, obično 20 minuta, dovoljno je uraditi dva treninga nedeljno, a efekat, zbog angažovanja više od 90 odsto mišića tokom, pa čak i nakon treninga – brzo je vidljiv. Takvu vrstu treninga nude i u Maxifit studijima, koji su pre pola godine počeli da razvijaju i franšiznu mrežu.
Idealni primalac Maxifit franšize treba da ima iskustva u oblasti fitnesa i individualnim treninzima, ali i preduzetničkog duha
Foto: MaxiFit
– Kompanija Maxifit je prvo postala ekskluzivni zastupnik za opremu proizvođača Xbody iz Mađarske za sve zemlje bivše Jugoslavije. Budući da je vlasnik kompanije Paul Hodis ujedno i trener u oblasti EMS fitnesa, odlučio je da, pored klasične distribucije pomenutih proizvoda, osmisli franšizni koncept koji bismo širili u svim zemljama regiona – objašnjava Nikola Kovačević, predstavnik kompanije.
Nakon samo pola godine rada već su dali prvu franšizu u Banja Luci, a zatim je otvorena nova franšiza na Novom Beogradu. I ova godina je počela uspešno budući da su otvorene dve Maxifit franšize – jedna u Novom Sadu, a druga u Beogradu na Zvezdari.
Primalac Maxifit franšize bi za studio morao da obezbedi prostor od najmanje 30 kvadrata sa svlačionicama i tušem. Za početak mu je dovoljan standardni komplet opreme čija cena, kako kaže Kovačević, varira zavisno od izabranog koncepta i paketa opreme. Takođe, postoji i ulazna franšizna naknada, kao i mesečna, čija visina zavisi od dogovora sa primaocem franšize. – Mogao bih da kažem da se Maxifit franšiza svrstava u povoljnije franšize i da ulaganja nisu velika. S druge strane, naša iskustva govore da investicija može da se povrati za manje od godinu dana – kaže Kovačević.
Idealni primalac ove franšize je, prema njegovim rečima, neko ko već ima iskustva u oblasti fitnesa i individualnim treninzima te da je preduzetničkog duha, željan da ima sopstveni posao i spreman da radi u franšiznom sistemu koji podrazumeva poštovanje određenih pravila. Svakako da to mogu da budu i poslovni ljudi koji u Maxifit franšizi vide dobru poslovnu priliku i koji bi zaposlili profesionalne trenere. – Ne želimo svakome da dajemo franšizu, jer kvalitet usluge mora da bude isti u svakom studiju koji nosi naše ime, kao i da se razumemo međusobno. Zato obavljamo nekoliko razgovora sa zainteresovanima pre potpisivanja ugovora, a obuke u našem studiju i na samoj lokaciji pre otvaranja su obavezne i one ulaze u sam franšizni paket – kaže Kovačević.
Osim toga, primaocima se prenosi kompletan know-how u pogledu organizacije studija, treninga, odnosa sa klijentima i marketinških aktivnosti. – Oni takođe dobijaju i softver koji je povezan sa opremom i koji im omogućava da sa druge lokacije, preko svog kompjutera, prate svaki detalj u svom studiju od korišćenja sprava, aktivnosti trenera, broja uplaćenih članarina, odnosno, finansijskih tokova. Prednost naših studija je ta što zaista koristimo najmoderniju opremu u oblasti elektromišićne stimulacije – naglašava Kovačević.
Maxifit je od proizvođača opreme Xbody, koji u svojoj mreži ima 40 ekskluzivnih distributra širom sveta, dobio prošle godine i nagradu „Zvezda u usponu“ za odlične rezultate koje su postigli. U narednom periodu nameravaju da franšiznu mrežu prošire u sve zemlje regiona, za koje su i ekskluzivni distributeri Xbody opreme.
POGLEDAJTE ČLANKE
DepilConcept, sistem za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, nastavlja da širi mrežu u Srbiji. Kakvi su planovi i koje se nove mogućnosti nude budućim partnerima, otkriva Nemanja Nikodijević, primalac master franšize
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sad u fokusu i kako će se nadalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alešandre Lorenso
„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji
DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.
Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Proizvođači kvalitetnih proizvoda uvek imaju brigu više - da li će neko pokušati da falsifikuje njihov proizvod. Kompanija Eurokotra, vlasnik brenda Nicole cosmetics, suočila se sa tim problemom.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
POPULARNO NA FORUMU
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspešne priče
Legenda dobar otac drug prijatelj sve pohvale
Smireni i snažni
Treniram vec 15.dana na pomenutom fit stepu,napomenula bih da je prvih par treninga bilo zastrasujuce,vibracije,treskanje,a nakon toga SUPER ,vezbanje vam postane prijatno,a...