19.05.2017

Drugi JumpingClay u Skoplju

JumpingClay, franšizni sistem sa Dalekog istoka, nastavio je da razvija franšiznu mrežu u Makedoniji. Druga radionica otvorena je nedavno u Skoplju.

Nakon što je JumpingClay započeo poslovanje u Makedoniji početkom 2017. otvorivši prvu akademiju, radionicu i prodavnicu gline za modelovanje, 13. maja otvorena je i druga franšiza u toj zemlji. Prva franšiza počela je da radi u Strumici, druga u Skoplju. Nova radionica se nalazi u naselju Karpos i kako kaže Mitko Andonov, primalac master franšize za teritoriju Makedonije, već se prepoznaje da će biti dobra vrsta dodatnih aktivnosti klasičnom obrazovanju. – Već imamo kandidate za 3D modelovanje, svaki dan dolazi sve više dece i mnogo je onih koji tek saznaju za ovu posebnu glinu – objašnjava on.

JumpingClay, Makedonija Fot. JumpingClay Makedonija

Osim pohađanja kurseva, u JumpingClay radionicama se može i kupiti glina kako bi se modelovala kod kuće. U redovnim dnevnim radionicama, posetioci mogu da odaberu figure i naprave ih uz pomoć obučenih instruktora.

Andonov dodaje da je odziv roditelja od samog početka neverovatan, veliko je interesovanje i ljudi koji se bave edukacijom, a sve to je za posledicu imalo da se i dosta preduzetnika zainteresuje za ovaj franšizni sistem. – Sada, kada smo otvorili Skoplje, završili smo teži deo posla i za nas nema granice. Ostali gradovi su manji, ali prednost je što onaj ko otvori franšizu, dobija ekskluzivitet na određenoj teritoriji. Javljaju nam se ljudi iz svih gradova, ali želimo da idemo korak po korak, da bismo kvalitetno ispratili sve zahteve. JumpingClay je ipak svetska franšiza, standardi su visoki i mi to želimo da ispoštujemo u svakom smislu – kaže Andonov.

On dodaje, da je pored otvaranja radionica u naseljima, ova franšiza idealna i za tržne centre, jer roditelji mogu da ostave svoju decu na sigurno mesto znajući da će kvalitetno provesti vreme, dok oni kupuju. Zatim, luksuzni hoteli, koji žele da ponude uslugu više, dok marketinške agencije, recimo, figurice mogu da kupuju i poklanjaju svojim klijentima. – Verujem da ćemo uspešno razvijati franšiznu mrežu, ovaj model poslovanja je jako dobar, finansijski nije zahtevan, i dobra je poslovna prilika – kaže on.

U JumpingClay radionicama se, osim pohađanja kurseva, može kupiti glina kako bi se modelovala kod kuće. Uz to, postoji redovna dnevna radionica tokom koje posetioci mogu da odaberu figure i naprave ih uz pomoć obučenih, visokokvalitetnih instruktora i takvu figuricu ponesu kući. – U planu nam je da u narednom periodu JumpingClay bude prepoznat kao dobra aktivnost posle škole. 3D modelovanje ima neverovatno mnogo benefita, pa je interesantno i osnovnim školama, vrtićima, privatnim školama i igraonicama da imaju ovu aktivnost u svojoj ponudi – objašnjava on.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank