27.04.2017

Moda sa „severa“

Baltika Group, internacionalni maloprodavac modnih brendova iz Estonije, ušao je nedavno na tržište Srbije, otvorivši prvu franšiznu radnju u Novom Sadu. Zainteresovani su i za ostala tržišta u regionu.

Baltika Group, u čijem portfelju se nalaze brendovi Monton, Mosaic, Baltman, Bastion, Ivo Nikkolo, otvorila je nedavno prvu franšiznu radnju u Novom Sadu. Naime, Baltika Group ima više od 10 godina iskustva u franšizingu, a odnedavno, na novim tržištima mrežu šire kroz novi maloprodajni koncept Monton and More. Takva radnja je otvorena i u Novom Sadu, a primalac franšize postala je kompanija Victoria Elegans, deo Elixir Group-a, osnovane 1998. godine.

Baltika Group Fot. Baltika Group

U Novom Sadu je otvorena franšizna radnja Monton and More, deo estonske kompanije Baltika Group. Primalac franšize u Srbiji je kompanija Victoria Elegans.

Širenje na nova tržišta kroz franšizni model poslovanja je jedna od najvažnijih strateških odluka Baltika grupe. Iako smo se odlučili za franšizno širenje mreže, takvo širenje je i dalje puno izazova. Tako da imamo dosta posla koji zajedno sa našim franšiznim partnerom moramo da obavimo kako bismo postigli uspeh u drugom najvećem gradu u Srbiji – kaže Lea Endrikson, direktorka veleprodaje i franšiznog sektora Baltika Grupe.

Ona napominje da su brendovi Monton, Mosaic i Bastion, koji se nude u franšiznoj radnji u Novom Sadu, nepoznati srpskom tržištu, tako da će raditi na jačanju prepoznatljivosti brendova, između ostalog, i kroz pozitivna iskustva potrošača.

Endrikson je dodala da odevna industrija u Srbiji ima potencijal za razvoj i to je jedan od razloga zbog kojeg je Baltika odlučila da otvori radnju i predstavi novi koncept na sprskom tržištu. – Drago nam je da je primalac naše franšize iskusan u maloprodaji i da je finansijski jak. Zajedno sa njim planiramo da se širimo na srpskom tržištu, a ukoliko postignemo uspeh, i na drugim tržištima Balkana – dodala je Endrikson.

Baltika Group je poslovanje započela davne 1928. u Talinu kao proizvođač kabanica. Danas posluju na sedam tržišta na kojima imaju 128 radnji. U prošloj godini su ostvarili prihod od 47 miliona evra, od čega 60 odsto dolazi od izvoza, navodi se na njihovoj zvaničnoj veb-stranici.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank