Les Mills i u Makedoniji

Zakon o franšiznom poslovanju nije potreban jer bi mogao predstavljati barijeru na tržištu za razvoj ovog sektora. Ali, samoregulacija je sigurno potrebna! Europski etički kodeks, koji je obavezan za članove nacionalnih udruženja koje pripadaju EFF-u, odličan je i dovoljan, ako se poštuje. Ono što u Hrvatskoj pokušavamo je da se stvori registar franšiza i da registriranje na neki način bude obavezno.
Ponedeljak
14.07.2014
U prvoj polovini 2014. franšiznom sistemu Les Mills u Srbiji pridružilo se pet franšiza. Od jeseni po Les Mills programu vežbaće se i u Makedoniji.
 

Fitnes program sa Novog Zelanda - Les Mills -  nastavio je uspešno svoju ekspanziju na tržištu Srbije i u ovoj godini. Franšizni lanac trenutno broji 22 franšizna fitnes centra. – Kako sam i početkom godine, kada smo prvi put razgovarali, pomenuo – zaista verujem u koncept Les Mills i u njegov razvoj na srpskom tržištu – kaže Milan Ivetić, vlasnik kompanije iFit, koja je i primalac master franšize za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.

Zahvaljujući uspešnom poslovanju, kompanija iFit je postala i primalac master franšize za teritoriju Makedonije. – U toj zemlji će od septembra početi sa radom prvi Les Mills klub  kaže Ivetić.

Fokus kompanije iFit i u ovoj godini će biti podrška postojećim klubovima. – Želimo da budemo sigurni da će primaoci franšize na pravilan način implementirati naš sistem i zahvaljujući tome i uspešno poslovati. Svakako da imamo cilj i za 2014. u pogledu širenja mreže, ali on nije primaran s obzirom da smo u prvoj godini ostvarili neočekivano dobre rezultate – govori Ivetić o poslovnim planovima za ovu godinu.

On kaže da ekonomska situacija svakako ima negativne uticaje na razvoj sistema. – Činjenica je, međutim, da su rekreacija i fizička aktivnost dokazano najbolji antistres tretmani. Zato, fitnes centri koji na pravi način pružaju uslugu svojim korisnicima mnogo uspešnije posluju, a to je svakako slučaj sa klubovima koji koriste Les Mills program. Matična kompanija Les Mills International sprovodi istraživanja i studije zahvaljujući kojima naše programe možemo u potpunosti da prilagodimo potrebama naših članova. Zaključke tih istraživanja i studija primenjujemo i u klubovima u Srbiji i Bosni i Hercegovini – objašnjava Ivetić.

Les Mills programi se, naime, nadograđuju svaka tri meseca – uvode se nove koreografije, muzika, a instruktorima se daju nova upustva, navodi se na zvaničnom portalu.

Franšiza Les Mills se razvija u više od 80 zemalja širom sveta.


Vesna Lapčić
Novinar