14.07.2014

Les Mills i u Makedoniji

U prvoj polovini 2014. franšiznom sistemu Les Mills u Srbiji pridružilo se pet franšiza. Od jeseni po Les Mills programu vežbaće se i u Makedoniji.

Fitnes program sa Novog Zelanda - Les Mills -  nastavio je uspešno svoju ekspanziju na tržištu Srbije i u ovoj godini. Franšizni lanac trenutno broji 22 franšizna fitnes centra. – Kako sam i početkom godine, kada smo prvi put razgovarali, pomenuo – zaista verujem u koncept Les Mills i u njegov razvoj na srpskom tržištu – kaže Milan Ivetić, vlasnik kompanije iFit, koja je i primalac master franšize za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.

Les Milles, fitnes program Fot. Les Milles Srbija

Činjenica je da su rekreacija i fizička aktivnost dokazano najbolji antistres tretmani. Stoga, fitnes centri koji na pravi način pružaju uslugu svojim korisnicima mnogo uspešnije posluju, a to je svakako slučaj sa klubovima koji koriste Les Mills program.
Milan Ivetić

Zahvaljujući uspešnom poslovanju, kompanija iFit je postala i primalac master franšize za teritoriju Makedonije. – U toj zemlji će od septembra početi sa radom prvi Les Mills klub  kaže Ivetić.

Fokus kompanije iFit i u ovoj godini će biti podrška postojećim klubovima. – Želimo da budemo sigurni da će primaoci franšize na pravilan način implementirati naš sistem i zahvaljujući tome i uspešno poslovati. Svakako da imamo cilj i za 2014. u pogledu širenja mreže, ali on nije primaran s obzirom da smo u prvoj godini ostvarili neočekivano dobre rezultate – govori Ivetić o poslovnim planovima za ovu godinu.

On kaže da ekonomska situacija svakako ima negativne uticaje na razvoj sistema. – Činjenica je, međutim, da su rekreacija i fizička aktivnost dokazano najbolji antistres tretmani. Zato, fitnes centri koji na pravi način pružaju uslugu svojim korisnicima mnogo uspešnije posluju, a to je svakako slučaj sa klubovima koji koriste Les Mills program. Matična kompanija Les Mills International sprovodi istraživanja i studije zahvaljujući kojima naše programe možemo u potpunosti da prilagodimo potrebama naših članova. Zaključke tih istraživanja i studija primenjujemo i u klubovima u Srbiji i Bosni i Hercegovini – objašnjava Ivetić.

Les Mills programi se, naime, nadograđuju svaka tri meseca – uvode se nove koreografije, muzika, a instruktorima se daju nova upustva, navodi se na zvaničnom portalu.

Franšiza Les Mills se razvija u više od 80 zemalja širom sveta.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank