19.01.2015

Inovacija će doneti profit

FitCurves, najveća svetska mreža fitnes klubova za žene, predstavila je modernije i delotvornije sprave za vežbanje. I primaoci franšize mogu da računaju na ovu inovaciju.

Pod brendom FitCurves danas posluje više od 11.000 fitnes klubova koje posećuje više od pet miliona žena u 80 zemalja. Poslovni koncept i program vežbanja širom sveta proširili su – putem franšize. Matična kompanija u ovom trenutku primaoce franšize traži i u zemljama ovog regiona – Srbiji i Hrvatskoj. Ono što bi dodatno moglo da privuče zainteresovane za FitCurves franšizu jeste inovacija koja stiže u njihove klubove – FitCurves je unapredio i predstavio nove sprave za vežbanje.

FitCurves, oprema Fot. Curves International

FitCurves je fitnes koncept isključivo namenjen ženama. Nudi kompletan kardio trening, kao i trening snage za samo 30 minuta. Sprave su dizajnirane da stvaraju otpor i aktiviraju sve velike grupe mišića.

Osim modernog dizajna, koji uključuje prepoznatljive FitCurves boje i obeležja brenda, najvažnija novina je da su sprave sada daleko učinkovitije. Bolji rezultati koje će članice kluba postizati uz pomoć nove opreme, biće i najbolja preporuka za privlačenje novih klijentkinja, kažu u kompaniji. To, naravno, znači i da će franšizni klubovi moći da računaju na veći promet i, svakako, profit.

Kako nam je potrvdio Mikloš Forgač, menadžer za razvoj brenda i koordinaciju međunarodne mreže, nove sprave će postati deo standardnog franšiznog paketa. – Dizajn i tehnološke inovacije, unapređeno korisničko iskustvo, bolji učinak vežbanja i povećana rentabilnost, sve su to prednosti na koje će moći da računaju i primaoci FitCurves franšize, ali i članice kluba – objašnjava Forgač. Sprave, kako kaže, sada imaju i duži vek trajanja, a zahvaljujući inovativnom dizajnu, održavanje će biti neuporedivo lakše i ekonomičnije.

Pored toga, podseća Forgač, preduzetnici koji su zainteresovani za franšizu FitCurves-a, treba da znaju da je put „od ideje do realizacije“ prilično kratak – za pokretanje posla i otvaranje kluba potrebno je od dva do šest meseci. Ne treba zanemariti ni to da FitCurves klubovi, kako kaže, mesec ili dva posle otvaranja počinju da posluju „u plusu“. – A kad se u obzir uzme ukupna investicija potrebna za otvaranje centra, primalac franšize može da očekuje povraćaj investicije za dve do četiri godine – podseća Mikloš Forgač.

Više podataka o franšizi FitCurves, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.

Nataša Bogojević

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank