18.08.2015

Bez Skiniala

Nemački koncept za bezbedno uklanjanje tetovaža se povukao iz trke za tržišta ovog regiona. Zašto?

Nakon što je osvojio matično i krenuo u osvajanje svetskih tržišta – s ambicijom da postane brend br. 1 u oblasti bezbednog uklanjanja tetovaža – Skinial je objavio da od ovog leta ipak sužava područje razvoja. Kompanija, naime, odustaje od toga da franšiznu mrežu razvija na malim tržištima. To, između ostalog, znači da više neće nuditi franšizu niti će tražiti partnere u zemljama ovog regiona, iako su nekoliko godina radili na promociji koncepta.

Skinial, franšizni koncept Fot. Skinial

Van naše lige: Skinial namerava da franšiznu mrežu razvija isključivo na velikim tržištima

Kako je potvrđeno iz kompanije, Skinial će se u narednim godinama fokusirati isključivo na velika i perspektivna tržišta, pre svega – Poljsku, SAD, Australiju, Rusiju i Kanadu. – Ulaganje u promociju i potencijalni razvoj na malim tržištima, jednostavno, nije donelo željene rezultate – kaže Klaus Bode, direktor kompanije.

Osnovne prednosti koncepta, na koje je Skinial računao i smatrao da će privući franšizne partnere, bile su inovativna tehnologija uklanjanja tetovaža (prirodnim supstancama, bez upotrebe lasera) i vrlo povoljni uslovi za pokretanje franšize (niske investicije, laka implementacija i uređenje kozmetičkog studija).

Nataša Bogojević

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank