07.11.2016

Dobro došli u „Kralj“

Kafe-pekara „Kralj“, prateći želje gostiju, obogatila je svoju ponudu hrane, a odnedavno služe i „kraljevsku kafu“. Novi proizvodi dostupni su i primaocima franšize.

Uvođenje noviteta i praćenje želja gostiju, neki su od najvažnijih uslova uspeha, reći će iskusni ugostitelji. Držeći se ove filozofije, kafe-pekara u grčkom stilu „Kralj“ nedavno je svojim mušterijama ponudila novu vrstu kafe – Bean&Leaf.

Kralj, kafe Fot. PROFIT system

Želimo da pokažemo da postoji i drugačiji izbor, da su promene dobre.

Svidela nam se ideja da možemo da napravimo i ponudimo sopstvenu mešavinu kafe, koja će se peći na grčki način i prodavati isključivo u našim objektima. Tu mešavinu za nas pravi Bean&Leaf, a zanimljivo je da je to kompanija u vlasništvu ćerke prestolonaslednika Aleksandra II i princeze Katarine, tako da sada imamo i „kraljevsku“ kafu u „Kralju“ – kaže u pomalo šaljivom tonu Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže ovog koncepta.

Među razlozima zbog kojih su se odlučili da kafu od sada nabavljaju na domaćem tržištu, umesto da je sami uvoze, jeste, kako kaže Kovačević, smanjenje troškova poslovanja i ušteda u vremenu potrebnom za razne carinske barijere i druge poteškoće prilikom uvoza. – Ne samo što smo dobili vrlo kvalitetnu kafu koja nam se jako dobro prodaje i koju će takođe u ponudi imati naši primaoci franšize i partneri, već smo dobili i jako povoljnu cenu, što je značajno za ceo sistem – kaže Kovačević.

Kralj, kafe

Bean&Leaf – „Kraljevska“ kafa u „Kralju“

Ponuda kafe-pekare „Kralj“ obogaćena je i u segmentu hrane, pa se osim peciva, sendviča i salata, sada mogu pojesti i mafini, tartovi, tortilje, grilovana piletina.

Ljudima je trebalo vremena da se naviknu na naša peciva. U početku su najviše jeli sendviče, ali kako su počeli da uzimaju peciva, sada se isključivo zbog njih vraćaju. Zanimljivo je da se nama najbolje prodaju oni proizvodi kojih nema na srpskom tržištu, što je i naša konkurentska prednost. U planu je da i dalje širimo ponudu, pa ćemo uskoro imati tart sa čokoladom, pomorandžom i čokoladom, višnjama. Naša matična kompanija u Grčkoj, koja proizvodi sva peciva, krofne, mafine, tartove, u svojoj paleti ima 400 proizvoda. Ne možemo ih baš sve ponuditi, ali možemo stalno da uvodimo novitete, u čemu se ogleda i snaga ovog koncepta – objašnjava Kovačević.

Kralj, tart

Međutim, ističe da su kafe-pekare „Kralj“ jedinstven koncept i da ih nikako ne treba svrstavati u klasične pekare, zato i naglašava da i potencijalni primaoci franšize ili partneri, ako računaju dobre rezultate, ne treba tako da ih doživljavaju.
U našem neposrednom okruženju, u Ulici kneza Miloša u Beogradu, nalazi se nekoliko pekara, ali ih mi ne doživljavamo kao konkrenciju, jer se naši koncepti u potpunosti razlikuju. Naši ljudi su, recimo, navikli da piju jogurt uz pecivo, i mi ga imamo u ponudi jer želimo da izađemo u susret svim mušterijama, ali ga najmanje „potenciramo“. Uvek ću pre ponuditi ceđenu pomorandžu ili kafu, jer želimo da pokažemo da postoji i drugačiji izbor, da su i promene dobre. Svako ko je bio u Grčkoj može da prepozna da je ovo pravi grčki koncept. Zbog toga nam i dolazi mnogo stranaca jer oni upravo to i prepoznaju – objašnjava Kovačević.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank