14.07.2017

Novo tržište za
LG Laundry Lounge

LG Laundry Lounge, samouslužne perionice, u proteklih nekoliko godina započele su poslovanje kroz franšizu u nekoliko zemalja, a od sredine jula i u Crnoj Gori.

Brend samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge pojavio se pre pet godina u Njujorku gde je otvorena prva perionica. Druga je, zanimljivo, pokrenuta u Zagrebu. U međuvremenu, perionice pod ovim brendom počele su da rade u Manili na Filipinima, u Kuala Lumpuru, Dubaiju, Irskoj, Italiji, a od 15. jula i u Podgorici u Crnoj Gori.

LG Laundry Lounge Podgorica Fot. LG Laundry Lounge Podgorica

Primalac master franšize brenda LG Laundry Lounge za sva tržišta Istočne Evrope je hrvatska kompanija Bijeli svijet

Jelena Jocović, primalac ove franšize za Podgoricu, kaže da trend samouslužnog pranja odavno postoji u svetu, a poslednjih godina, i u našem okruženju brzo raste i razvija se potencijal za ovu vrstu usluge. – U Crnoj Gori sam odavno zapazila potrebu za profesionalnom samouslužnom djelatnošću ove vrste, a ključna je činjenica da je do sada nije bilo – kaže Jocović.

Ovo će biti njeno prvo iskustvo u preduzetničkim vodama, ali se nije plašila da pokrene privatni biznis.
Posjedujem prilično radno iskustvo u inostranim firmama. Radeći u uspješnim firmama, razvila sam preduzetnički duh i shvatila da želim da osnujem sopstveni biznis – kaže ona.

Za početak, postala je primalac pojedinačne (single unit) franšize, ali, kako kaže, sa mogućnošću da se u budućnosti posao proširi na teritoriju čitave Crne Gore. – Podgorica ima izuzetan potencijal za razvoj biznisa uopšte, a pogotovo ove vrste, jer obiluje urbanom klijentelom, kao i manjim i većom objektima kojima je ovakav servis potreban. Verujem i da se može razviti veća mreža LG Laundry Lounge samouslužnih perionica u dogledno vrijeme. U svojim planovima fokusirala bih se na primorske gradove sa razvijenim turizmom kao i sve gradove sa tendencijom privrednog rasta i razvoja – kaže Jocović.

Inače, primalac master franšize za sva tržišta Istočne Evrope je hrvatska kompanija Bijeli svijet. Kako je ranije izjavio vlasnik kompanije Mario Martinek, segment samouslužnih perionica u zemljama Istočne Evrope nije zasićen, čime se uvećavaju šanse za uspeh. Za ovaj biznis potrebna su, prema njegovim rečima, početna investicija od 20.000 evra i lokal od 30 kvadrata, a povraćaj investicije je moguć već u prvoj godini.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank