Novo tržište za LG Laundry Lounge

Primalac master franšize brenda LG Laundry Lounge za sva tržišta Istočne Evrope je hrvatska kompanija Bijeli svijet
Petak
14.07.2017
LG Laundry Lounge, samouslužne perionice, u proteklih nekoliko godina započele su poslovanje kroz franšizu u nekoliko zemalja, a od sredine jula i u Crnoj Gori.
 

Brend samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge pojavio se pre pet godina u Njujorku gde je otvorena prva perionica. Druga je, zanimljivo, pokrenuta u Zagrebu. U međuvremenu, perionice pod ovim brendom počele su da rade u Manili na Filipinima, u Kuala Lumpuru, Dubaiju, Irskoj, Italiji, a od 15. jula i u Podgorici u Crnoj Gori.

Jelena Jocović, primalac ove franšize za Podgoricu, kaže da trend samouslužnog pranja odavno postoji u svetu, a poslednjih godina, i u našem okruženju brzo raste i razvija se potencijal za ovu vrstu usluge. – U Crnoj Gori sam odavno zapazila potrebu za profesionalnom samouslužnom djelatnošću ove vrste, a ključna je činjenica da je do sada nije bilo – kaže Jocović.

Ovo će biti njeno prvo iskustvo u preduzetničkim vodama, ali se nije plašila da pokrene privatni biznis.
Posjedujem prilično radno iskustvo u inostranim firmama. Radeći u uspješnim firmama, razvila sam preduzetnički duh i shvatila da želim da osnujem sopstveni biznis – kaže ona.

Za početak, postala je primalac pojedinačne (single unit) franšize, ali, kako kaže, sa mogućnošću da se u budućnosti posao proširi na teritoriju čitave Crne Gore. – Podgorica ima izuzetan potencijal za razvoj biznisa uopšte, a pogotovo ove vrste, jer obiluje urbanom klijentelom, kao i manjim i većom objektima kojima je ovakav servis potreban. Verujem i da se može razviti veća mreža LG Laundry Lounge samouslužnih perionica u dogledno vrijeme. U svojim planovima fokusirala bih se na primorske gradove sa razvijenim turizmom kao i sve gradove sa tendencijom privrednog rasta i razvoja – kaže Jocović.

Inače, primalac master franšize za sva tržišta Istočne Evrope je hrvatska kompanija Bijeli svijet. Kako je ranije izjavio vlasnik kompanije Mario Martinek, segment samouslužnih perionica u zemljama Istočne Evrope nije zasićen, čime se uvećavaju šanse za uspeh. Za ovaj biznis potrebna su, prema njegovim rečima, početna investicija od 20.000 evra i lokal od 30 kvadrata, a povraćaj investicije je moguć već u prvoj godini.


Profil kobiety
V.L.

POPULARNO NA FORUMU