04.09.2017

Kozmetika nadohvat ruke

Wycon, italijanski franšizni koncept i brend dekorativne kozmetike, dobio je još jednu poslovnicu u Beogradu.

Nakon nešto više od mesec dana po otvaranju prve radnje, Wycon dobija drugo prodajno mesto u Beogradu – ovaj put u tržnom centru Delta City. Prva prodavnica je, u klasičnom formatu, otvorena krajem jula u Knez Mihailovoj, a druga kao ostrvo u pomenutom tržnom centru.

Wycon Fot. Wycon Cosmetics Srbija

Novo prodajno mesto:
Wycon u TC Delta City u Beogradu

Prvi mesec poslovanja je protekao iznad očekivanja. Ispunili smo cilj za avgust, iako leto nije period kada se mnogo koristi dekorativna kozmetika. Svaki dan beležimo 700 ulazaka u radnju, što je impozantan broj – iznosi utiske o prvoj prodavnici Bojan Mitić, vlasnik kompanije BJN, koja je primalac franšize brenda Wycon za teritoriju Srbije.

On dodaje da se već priprema i treće prodajno mesto, u tržnom centru Big Fashion na Karaburmi u Beogradu, koje bi sa radom trebalo da počne 1. oktobra.

Kako smo ranije pisali, namera kompanije BJN jeste da ovaj brend „dovede“ i na ostala tržišta regiona. Davalac franšize, matična kompanija iz Italije, dala je kompaniji BJN „načelnu saglasnost“ da franšiznu mrežu širi u čitavom regionu – pod uslovom, kako napominje Mitić, da poslovanje u Srbiji donese dobre rezultate.

U Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, prema njegovim rečima, postoji prostor da se otvori najmanje po deset radnji u svakoj od zemalja, dok u Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori najmanje po pet.

Wycon se na tržištu Italije pojavio 2009. godine. Danas, pod ovim brendom posluje 250 radnji širom sveta. Reč je o vrhunskoj dekorativnoj kozmetici koju odlikuje izuzetno izbalansiran odnos cene i kvaliteta.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank