Rad, rad, ali i ljubav
Sava Mihajlović
Kada je poslednji put Sava Mihajlović pričao o svom iskustvu kao primaoca UNIQA franšize, primetili smo da iza velike volje i posvećenosti - pre svega - stoji rad, rad i samo rad. Danas, Mihajlović sam kaže da je za uspeh potreban još jedan „sastojak“. - Zahvaljujući ljubavi prema klijentima, ljubavi prema poslu koji radimo i ljubavi prema kompaniji koju ekskluzivno zastupamo, a posebno prema zaposlenima, prvu kalendarsku godinu smo završili ispunivši planove prodaje davaoca franšize, kompanije UNIQA osiguranje. Veoma smo zadovoljni postignutim, i naročito ako imamo u vidu da smo, pored supruge i mene, uspeli da angažujemo još samo jednog agenta – kaže Mihajlović.
Za ovu godinu postavljeni su veoma ambiciozni planovi. Cilj supružnika Mihajlović je da prodajne rezultate povećaju za 50 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Za to će im biti potrebno i angažovanje još najmanje troje ljudi. Međutim, Mihajlović kaže da je neobično da u zemlji sa stopom nezaposlenosti većom od 20 odsto zapošljavanje agenata osiguranja predstavlja jednu od najvećih teškoća. - Mislim da bi se cela industrija osiguranja brže pokrenula ukoliko bi se profesija agenta prodaje osiguranja više cenila i bolje platila. U svetu je to jedno od najbolje plaćenih zanimanja, ali u Srbiji stvar ne funkcioniše na taj način. Osiguravači su godinama smanjivali zarade agentima, tako da danas mali broj ljudi u Srbiji ima želju da se bavi ovim poslom – kaže Mihajlović.
Srbija je, prema rečima ovog iskusnog prodavca osiguranja, pre 25 godina imala veću premiju osiguranja po glavi stanovnika od Slovenije, dok danas Slovenija ima skoro 30 puta veću premiju po glavi stanovnika od Srbije. - Dovođenje prodaje osiguranja na ovaj nivo za industriju osiguranja u Srbiji značilo bi da umesto 500 miliona evra premije bude naplaćeno sedam milijardi evra premije – kaže Mihajlović.
Za proteklih godinu dana preduzetničkog života najviše ga je šokirala taksa za gradsko građevinsko zemljište od 110.000 dinara. Kada su „pregrmeli“ taj izdatak, usledio je još jedan šok. Na adresu firme je stiglo obaveštenje o taksama za isticanje firme i reklama u iznosu od 450.000 dinara godišnje.
Mihajlović, međutim, kaže da je zadovoljan jer su za njega ipak najvažnija pozitivna iskustava koja je doživeo. Za ispunjenje postavljenih prodajnih ciljeva i pozitivnog rezultata poslovanja usledio je bonus davaoca franšize, kompanije UNIQA osiguranje.
Svom davaocu franšize bi savetovao da ostane najbolji u brzini isplate šteta osiguranicima jer je to, kako kaže, imperativ. - Sektor šteta UNIQA osiguranja, zajedno sa celim rukovodstvom kompanije, ostvario je zaista briljantne rezultate. To potvrđuju i fantastična stopa rasta i profesionalan odnos koji su izgradili sa klijentima – naglašava Mihajlović.
POGLEDAJTE ČLANKE
Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja
Sava Mihajlović, vlasnik Agencije G, šest godina je nosilac franšize Uniqa osiguranja. Za to vreme, otvorio je tri poslovnice.
Nova regulativa Evropske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtevnija „pravila igre“. O čemu se radi i šta ovdašnji osiguravači mogu naučiti iz toga?
Kao primalac franšize osiguravajuće kuće Uniqa, Jasmina Putnik iz Beograda radi više od godinu dana. Postigla je mnogo, ali i postavila nove ciljeve.
Kako će se dalje razvijati Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravač u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Autentični grčki koncept Kralj Coffee – Donuts & Snacks posluje više od godinu dana u Srbiji, a odnedavno nudi i franšizu.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
POPULARNO NA FORUMU
Peta Uniqa franšiza
Sve čestitke Sonji i Bobanu koji su se pridružili porodici Uniqinih exluzivnih zastupnika.Svi smo u istom Uniqinom timu i trudićemo se da uvek budemo najbolji.Jasmina...
Preduzetnica s podrškom
Želela bih još jednom da se zahvalim Mihajlovićima koji su nam i kako kolege i kao porodica, u poslu i privatno uvek bili uzor kako treba raditi i organizovati porodicu i...
Preduzetnica s podrškom
Iako smo supruga i ja bili pokretači i vlasnici prve UNIQA franšize, veliko nam je zadovoljstvo što nas vredne kolege prate i svojim rezultatima ponekad prevazilaze. Sve...
Predanošću do franšize
Pre svega želimo dobrodošlicu agenciji BURIČIĆ TEAM u UNIQA osiguranje. Iskreno se nadam da ćemo zajedno ispuniti očekivanja davaoca franšize i uticati na povećanje...
Osigurani porodični biznis
Hvala Mihajlovićima na podršci da zaživi još jedna eksluzivna agencija,ovog puta prva u Beogradu -Putnik tim!!! Da nije bilo putovanja u Nicu i lepog druženja ko zna da li...
Rad, rad, ali i ljubav
obzirom da se radi o pravom timu, samo je pitanje za koliko će biti premašena očekivanja, a to nam svima puno znači.
Rad, rad, ali i ljubav
Znači ipak se može. Posao, uspeh a nadasve ljubav i porodica. Možda nam je ovo najava dolazećih svetlijih dana budućnosti. Lep primer mlađoj generaciji da uzme stvar u...
Rad, rad, ali i ljubav
Pravo je zadovoljstvo biti podrška 23 godine u poslu i 27 godine u privatnom životu Savi. Sigurna sam da postoje ljudi koji su vredni, pozitivni i vlasnici licence NBS za...