Franšiza će biti daleko atraktivnija, budući da će vreme dostave biti značajno kraće. Zahvaljujući tome primaoci franšize neće više morati da drže velike zalihe, a time će i troškovi transporta biti niži. Konačno, kao što sam ranije rekao, naši troškovi proizvodnje će, takođe, opasti i budući da carina u zemljama CEFTA ne postoji, proizvod će biti daleko konkurentniji.
Serhio Kalderon
Ponedeljak
05.05.2014.
Da li će otvaranje fabrike u Srbiji povećati tražnju za franšizom JumpingClay i kako će se pokretanje proizvodnje u Evropi odraziti na ovdašnje primaoce franšize - govori Serhio Kalderon.
 

Džo Joung Kjun, predsednik južnokorejske korporacije JumpingClay, i Serhio Kalderon, primalac „super master franšize“ za region Balkana, najavili su nedavno da kompanija planira da otvori postrojenje za proizvodnju gline za modelovanje u Srbiji. Fabrika bi pokrivala tržišta Evropske unije, Afrike, Ruske Federacije, Bliskog istoka. Predsednik korporacije Džo Joung Kjun kazao je tom prilikom da bi kompanija nabavljala u Srbiji sve što joj bude dostupno – od štampanih materijala, do mašina i hemijskih supstanci.

Pod brendom JumpingClay se, inače, razvija lanac radnji u kojima se prodaje glina za modelovanje, ali i organizuju edukativne i kreativne radionice za decu. Primaoci JumpingClay franšize su zaduženi za vođenje radnji, a kako će se pokretanje proizvodnje u Evropi odraziti na njih, kao i koliko će taj potez povećati atraktivnost samog franšiznog sistema, ispričaće nam Serhio Kalderon.

Južnokorejska kompanija JumpingClay odlučila je da otvori fabriku u Srbiji. Zašto Srbija?

Srbija ima ugovore o slobodnoj trgovini sa Rusijom, Turskom, zemljama CEFTA, a pored toga, uslovi trgovinske razmene sa Evropskom unijom su, takođe, veoma povoljni. Srbija nudi i konkurentne i fleksibilne troškove rada, ali i investicione podsticaje. Sa ovom strateškom investicijom naš proizvod će biti konkurentniji, pri čemu će kvalitet ostati na istom nivou.

Gde će se fabrika nalaziti i koliko ljudi će zapošljavati?

Planiramo da otvorimo fabriku u blizini Beograda i mislim da će u vrlo kratkom roku biti zaposleno najmanje 20 ljudi.

Kako će pokretanje proizvodnje uticati na primaoce franšize u ovom regionu, i uopšte u Evropi. Da li će franšiza postati atraktivnija?

Svakako, franšiza će biti daleko atraktivnija, budući da će vreme dostave biti značajno kraće. Zahvaljujući tome primaoci franšize neće više morati da drže velike zalihe, a time će i troškovi transporta biti niži. Konačno, kao što sam ranije rekao, naši troškovi proizvodnje će, takođe, opasti i budući da carina u zemljama CEFTA ne postoji, proizvod će biti daleko konkurentniji.

JumpingClay planira i da otvori Institut umetnosti. O čemu je, zapravo, reč?

JumpingClay Institut umetnosti je izuzetno važan, budući da je to odeljenje u kojem se razvijaju novi edukativni programi, kao i dizajn proizvoda. Važan deo delatnosti kompanije je obuka instruktora, edukativni programi i razvoj kreativnosti.

Kada smo nedavno razgovarali, bili ste na korak od potpisivanja master ugovora za tržište Bugarske. Da li je ta saradnja realizovana?

Ugovor smo potpisali u aprilu i primaoci master franšize tek treba da započnu poslovanje. Trenutno rade na tome da pronađu dobru lokaciju za otvaranje prve radnje u glavnom gradu - Sofiji.

Recite nam nešto o planovima za ovu godinu, da li će, možda, biti potpisan ugovor za još neko tržište?

JumpingClay je nedavno potpisao ugovor za tržište Angole, Turske, Italije, a mi smo, takođe, dobili nekoliko upita iz okolnih zemalja iz ovog regiona. Sasvim smo sigurni da će otvaranje fabrike dodatno pogurati razvoj biznisa i povećati interesovanje.