Primjer Małgorzate Dąbrowske iz Varšave pokazuje da se, uz predanost i profesionalnost, i zahtjevni koncepti poput bezglutenske pekare mogu voditi i razvijati s velikim uspjehom
Četvrtak
02.02.2017
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, proširio je asortiman i postao zastupnik jednog od najvećih proizvođača folija za stakla.
 

Car Foil Shop, osim što širi svoju maloprodajnu mrežu kroz franšizu, obogatio je i ponudu folija. Kompanija je postala ekskluzivni zastupnik Solar Screen folija za sve tipove stakala enterijera ili eksterijera objekata i automobila. – Solar Screen je kompanija sa sedištem u Luksemburgu i proizvodnjom u Velikoj Britaniji i jedan je od navećih evropskih proizvođača folija za stakla, kako u građevini i arhitekturi, tako i folija za automobile. U Evropi, više od 3.000 sertifikovanih profesionalnih servisa, montažera folija, koriste njihove proizvode i usluge. Postali smo ekskluzivni uvoznik i distributer ovog brenda folija za Srbiju, Crnu Goru i Sloveniju – kaže Đorđe Stanković, vlasnik Car Foil Shop-a.

Nakon pet godina poslovanja, Car Foil Shop je prošle godine svoju maloprodajnu mrežu počeo da širi i kroz franšizu. Prva je otvorena u Požarevcu, a ubrzo nakon toga i Celju u Sloveniji. Mada je prošlo tek nešto više od šest meseci od kada posluju franšize, Stanković kaže da su zadovoljni njihovim radom. – Za prvih šest meseci prošli smo kroz sve poslovne procese i obuke zaposlenih i za prodaju i za montažu folija. Prvi period od šest do devet meseci je i najizazovniji za primaoce franšize jer se tada posao razrađuje, tržište i teritorija se upoznaju sa novom kompanijom, artiklima i njihovim specifikacijama, montažeri usavršavaju svoje veštine koje su stekli na obukama. Radujemo se, jer smo ovaj period uspešno prošli sa našim primaocima i sada očekujemo još uspešniji nastavak poslovanja – kaže Stanković.

Zainteresovani za ovaj franšizni koncept, prema njegovim rečima, javljaju se iz svih zemalja regiona, a bilo je i nekoliko upita iz Austrije i Nemačke. – Sa nekoliko potencijalnih primalaca franšize počeli smo ozbiljnije razgovore i došli smo do „dalekih“ faza pregovora, ali još uvek nismo ništa finalizirali. Našu politiku i model poslovanja koncipirali smo tako da sa svim potencijalnim primaocima franšize prolazimo kroz određene faze, tokom kojih upoznajemo kandidate, a oni nas i naš model poslovanja. Proces je veoma postupan i zahteva vreme – objašnjava Stanković.

Svoju franšiznu mrežu ne žele da šire na brzinu već da, kako kaže, stvore sistem u kojem će svi biti zadovoljni. – Samo tako možemo da obezbedimo dugo i uspešno poslovanje celog sistema. Zato nam je od broja novih primalaca mnogo bitinije da izaberemo pravog kandidata koji će biti upoznat sa svim detaljima našeg poslovanja i koji će moći uspešno da odgovori na naš poslovni model. Važno je da odgovaramo jedni drugima. Svakako očekujemo finalizaciju nekih od započetih pregovora i otvaranje novih franšiza u regionu ili Srbiji u narednom periodu – kaže Stanković.


Vesna Lapčić
Novinar