02.02.2017

Napredak na svim poljima

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i ugradnju auto-folija, proširio je asortiman i postao zastupnik jednog od najvećih proizvođača folija za stakla.

Car Foil Shop, osim što širi svoju maloprodajnu mrežu kroz franšizu, obogatio je i ponudu folija. Kompanija je postala ekskluzivni zastupnik Solar Screen folija za sve tipove stakala enterijera ili eksterijera objekata i automobila. – Solar Screen je kompanija sa sedištem u Luksemburgu i proizvodnjom u Velikoj Britaniji i jedan je od navećih evropskih proizvođača folija za stakla, kako u građevini i arhitekturi, tako i folija za automobile. U Evropi, više od 3.000 sertifikovanih profesionalnih servisa, montažera folija, koriste njihove proizvode i usluge. Postali smo ekskluzivni uvoznik i distributer ovog brenda folija za Srbiju, Crnu Goru i Sloveniju – kaže Đorđe Stanković, vlasnik Car Foil Shop-a.

Car Foil Shop Fot. Car Foil Shop

Od broja novih primalaca franšize mnogo nam je bitinije da izaberemo pravog kandidata koji će biti upoznat sa svim detaljima našeg poslovanja i koji će moći uspešno da odgovori na naš poslovni model. Važno je da odgovaramo jedni drugima.

Nakon pet godina poslovanja, Car Foil Shop je prošle godine svoju maloprodajnu mrežu počeo da širi i kroz franšizu. Prva je otvorena u Požarevcu, a ubrzo nakon toga i Celju u Sloveniji. Mada je prošlo tek nešto više od šest meseci od kada posluju franšize, Stanković kaže da su zadovoljni njihovim radom. – Za prvih šest meseci prošli smo kroz sve poslovne procese i obuke zaposlenih i za prodaju i za montažu folija. Prvi period od šest do devet meseci je i najizazovniji za primaoce franšize jer se tada posao razrađuje, tržište i teritorija se upoznaju sa novom kompanijom, artiklima i njihovim specifikacijama, montažeri usavršavaju svoje veštine koje su stekli na obukama. Radujemo se, jer smo ovaj period uspešno prošli sa našim primaocima i sada očekujemo još uspešniji nastavak poslovanja – kaže Stanković.

Zainteresovani za ovaj franšizni koncept, prema njegovim rečima, javljaju se iz svih zemalja regiona, a bilo je i nekoliko upita iz Austrije i Nemačke. – Sa nekoliko potencijalnih primalaca franšize počeli smo ozbiljnije razgovore i došli smo do „dalekih“ faza pregovora, ali još uvek nismo ništa finalizirali. Našu politiku i model poslovanja koncipirali smo tako da sa svim potencijalnim primaocima franšize prolazimo kroz određene faze, tokom kojih upoznajemo kandidate, a oni nas i naš model poslovanja. Proces je veoma postupan i zahteva vreme – objašnjava Stanković.

Svoju franšiznu mrežu ne žele da šire na brzinu već da, kako kaže, stvore sistem u kojem će svi biti zadovoljni. – Samo tako možemo da obezbedimo dugo i uspešno poslovanje celog sistema. Zato nam je od broja novih primalaca mnogo bitinije da izaberemo pravog kandidata koji će biti upoznat sa svim detaljima našeg poslovanja i koji će moći uspešno da odgovori na naš poslovni model. Važno je da odgovaramo jedni drugima. Svakako očekujemo finalizaciju nekih od započetih pregovora i otvaranje novih franšiza u regionu ili Srbiji u narednom periodu – kaže Stanković.

Vesna Lapčić

Novinar
Piši autoru

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank