Dve šmizle

Dve šmizle
Informacije o franšiznom sistemu
Opis franšiznog sistema

“Dve šmizle“ je brend koji postoji od 2002. godine, od kada se bavimo proizvodnjom i prodajom modnog nakita, kao i prodajom SWAROVSKI ELEMENATA i repromaterijala za izradu bižuterije. Kreativni dizajn, izuzetan kvalitet i pristupačne cene doprineli su brzoj popularnosti “Dve šmizle”, a iskustvo, istančan ukus i inovativni stil doveli su brend u poziciju da diktira modne trendove. Zato ne čudi saradnja sa mnogim stilistima, modnim dizajnerima i TV kućama.
Naš nakit možete videti na modnim revijama, u TV serijama, filmovima i pozorišnim predstavama...

Važani deo naše kompanije čini proizvodnja - ogrlice, minđuše, narukvice, prave se od najfinijih materijala kao što su SWAROVSKI ELEMENTI, poludrago kamenje, staklo, a metalni elemeti koje koristimo su isključivo bez nikla, tako da ne postoji mogućnost alergijskih reakcija.

Našu prodajnu mrežu čine sopstveni prodajni objekti, čime pokazujemo i dokazujemo uspešnost koncepta, i franšizni objekti - "Dve šmizle“ se uspešno bave franšizingom a brojne franšizne radnje u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, kao i konstantno širenje mreže, govore tome u prilog.

Neke od prednosti pristupanja franšiznom sistemu "Dve šmizle":

  • razrađena tehnologija poslovanja i već osvojeno tržište;
  • ugled i prepoznatljiv kvalitet;
  • brz povratak uloženih sredstava i sigurno postavljanje i širenje posla;
  • marža – razlika u ceni između nabavne i prodajne - ostavlja dovoljno prostora za isplatu svih troškova i ostvarenje dobiti;
  • edukacija o metodama prodaje i poslovanja, kao i obuka prodavaca;
  • podrška u radu i vođenju prodajnih objekata, u širenju maloprodajnog biznisa i otvaranju novih prodavnica;
  • najpovoljniji uslovi nabavke robe;
  • nema sezonskih artikala – celokupan asortiman se prodaje tokom cele godine;
  • dizajnerski tim Dve Šmizle konstantno izrađuje nove modele što ponudu čini izuzetno dinamičnom i interesantnom.

Nudimo sledeće oblike poslovne saradnje: FRANŠIZNA RADNJA i FRANŠIZNI KORNER. Franšiza podrazumeva otvaranje radnje po ugledu na sopstvene poslovne jedinice "Dve šmizle". Franšizni korner podrazumeva da u lokalu koji se bavi prodajom asortimana koji je kompatibilan sa nakitom (odeća, obuća, tašne, parfimerija...) postoji deo lokala predviđen za brendirane vitrine sa nakitom.

Broj sopstvenih poslovnica

9 u Srbiji (8 u Beogradu, uključujući i Hobby Dve Šmizle (radnju za prodaju repromaterijala za nakit) i 1 u  Novom Sadu)

Broj franšiznih poslovnica

21 u Srbiji (Aranđelovac, Beograd, Bečej, Bor, Inđija, Gornji Milanovac, Ivanjica, Jagodina, Kragujevac, Kraljevo, Mladenovac, Novi Pazar, Novi Sad, Paraćin, Ruma, Smederevska Palanka, Smederevo, Svilajnac, Valjevo, Zrenjanin)

2 u Bosni i Hercegovini (Banja Luka, Bosanska Gradiška)

21 u Crnoj Gori (Podgorica (7 jedinica), Nikšić (2), Bar, Cetinje, Kotor, Budva (2), Tivat, Berane, Herceg Novi (2), Ulcinj, Bijelo Polje i Danilovgrad).

2 u Makedoniji (Skoplje)

Fotografija jedinice sistema
Dve šmizle
Informacije za primaoce franšize
Podrška primaocu franšize

Kompletna logistička podrška koja obuhvata:

  • podrška u  selekciji lokacije i opremanju radnje – upoznavanje sa standardima franšiznog sistema "Dve šmizle" u pogledu kompletnog izgleda radnje, postupka brendiranja, adekvatnog nameštaja, kao i poželjnih lokacija;
  • početna obuka radnika – upoznavanje sa brendom, edukacija o metodama prodaje nakita;
  • marketing na webu i društvenim mrežama...
Procenjena ukupna vrednost investicije

Osnovna investicija:

  • za Franšizni korner: ulazna investicija za nakit oko 3.000 EUR,  do 1.000 EUR pratećih troškova (ambalaža, display proizvodi – biste, stalci za minđuše).
  • za Franšizu: ulazna investicija za nakit od oko 5.000 EUR,  do 1.000 EUR pratećih troškova (ambalaža, display proizvodi – biste, stalci)

Marketing

  • podrazumeva reklamiranje na lokalnom nivou putem radio stanica, bilborda, flajera i sl. - troškovi variraju u zavisnosti od grada

Opremanje lokala

  • podrazumeva krečenje, izradu nameštaja i brendiranje – troškovi se, u zavisnosti od grada i veličine lokala, kreću oko 3.000 EUR

Nema franšiznih naknada.

Procenjena (ukupna) vrednost investicije: do 10.000 EUR

Osnovni zahtevi sistema
  • Primalac mora imati lokal (sopstveni ili u zakupu) veličine 15-25m2
  • Lokacija treba da bude u užem gradskom jezgru, da ima visoku frekvenciju prolaznika i uopšte da bude u blizini drugih lokala koji se bave prodajom kompatibilnog asortimana
  • U osnovnom ugovoru i aneksu se do detalja definišu prava i obaveze Davaoca i Primaoca franšize.
  • Osnovni princip poslovanja franšiznog sistema "Dve šmizle" je kompletna zaštita tržišta u gradu u kome se otvara franšiza ili franšizni korner, u smislu da oni postaju ekskluzivno mesto prodaje nakita brenda "Dve šmizle". U tom smislu, jedna od najvećih obaveza primalaca franšiza jeste obaveza prodaje isključivo nakita brenda "Dve šmizle" i korišćenje brenda na propisani način.
Informacije o davaocu franšize
Dve šmizle d.o.o.
Obalskih radnika 4a, Čukarica, 11030 Beograd
+381 11 3542 843 ; +381 63 542 555
+381 11 3057 342
office@dvesmizle.rs
www.dvesmizle.rs
Kontakt osoba za kandidate

Irena Ružić (srpski i engleski jezik)

Više informacija
Popunite Kontakt formu ako želite više informacija. Informacije iz Kontakt forme direktno se prosleđuju franšiznom sistemu.
Ime i prezime *
Mesto *
Kontakt telefon*
E-mail *
If you see this, leave this form field blank.

Informacije navedene u katalogu potiču od samih sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da proveri atraktivnost svakog sistema. Urednici zadržavaju pravo da provere detalje o sistemu i informacije sadržane u katalogu. Ako primetite da su navedeni podaci netačni ili zastareli, molimo Vas da o tome obavestite Redakciju.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank