BROSH

INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU

OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA

BROSH bijoux concept store je prodavnica za „nežniji pol“ – prodavnica nakita, modnih dodataka i aksesoara za žene, sa širokim izborom artikala i povoljnim cenama.

U ponudi je stalni i sezonski asortiman – najveći deo asortimana (pre svega nakit i aksesoar) prodaje se tokom cele godine, dok je drugi deo asortimana sezonskog karaktera (proleće-leto i jesen-zima) i omogućava da se kupci u BROSH vraćaju više puta godišnje. Asortiman je sastavljen od kolekcija različitih boja i stilova, u svim cenovnim kategorijama. U BROSHu se kupuje za sebe („za svoju dušu“), ali i za druge, drage nam osobe. BROSH je, stoga, dobro mesto za kupovinu poklona.

Enterijer prodavnica, kao važan deo BROSH identiteta, pažljivo je osmišljen i koncipiran tako da kupovinu učini maksimalno ugodnom, to je klasičan francuski dizajn s biranim modernim detaljima, prihvatljiv svim grupama kupaca, svih starosnih doba i struktura.

Kupci BROSHa su sve žene: i devojke i poslovne žene, starije dame koje drže do izgleda i tinejdžerke koje vole promene i modne novitete, majke i ćerke, bake i unuke... Više od 95% kupaca čine žene, ali je primetan i trend rasta broja muškaraca koji u BROSHu kupuju poklone za svoje majke, žene, ćerke.

Ulaskom u franšizni sistem BROSHa dobijate kvalitetan brend, kompletan vizuelni identitet, osmišljen marketing, obuku, podršku u poslovanju i snabdevanje asortimanom na jednom mestu, pod povoljnim uslovima. Obezbedili smo više modaliteta nabavke – redovne sezonske nabavke (o trošku BROSHa), nabavke u manjim količinama i vanredne nabavke, po potrebi i mogućnostima primalaca franšize.

Franšizu BROSHa je moguće kupiti u dva formata: jedinična franšiza i korner (corner) franšiza - tzv. shop-in-shop. Pored franšize, BROSH nudi i klasičnu veleprodaju.

BROSH je uhodan i zaokružen koncept koji primaocima franšize omogućava fokusiranje isključivo na kupce. Dodatno, BROSH je low-risk biznis – posao sa niskim rizikom u slučaju poslovnog neuspeha – nudimo buy-back opciju koja uključuje i otkup elemenata enterijera koji su urađeni po BROSH standardima.

Franšiza BROSHa je, stoga, prilika za sve koji žele uređen posao s malo rizika. Ujedno, to je i lep, prijatan posao, koji se voli i radi u ugodnom ambijentu.

Sopstvene poslovnice

2 (Novi Sad)

BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA

2 (Beograd, Pančevo)

Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE

PODRŠKA PRIMAOCIMA

  • Podrška u izboru lokala,
  • Uređenje i opremanje enterijera po BROSH standardima; Povoljni uslovi opremanja kod BROSH dobavljača za obavezne elemente enterijera,
  • Ekskluzivno snabdevanje uz deo asortimana koji se može prilagoditi,
  • Podrška i savetovanje u poslovanju, u svim segmentima (BROSH je franšiza poslovnog formata),
  • Poslovni softver i sistem za analizu prodaje (business inteligence),
  • Low-risk poslovanje (poslovanje sa malim rizikom u slučaju neuspeha): Buy-back opcija (otkup pod poznatim uslovima) za artikale koji ne mogu da se prodaju i za inventar, odnosno deo enterijera koji je rađen po BROSH standardima,
  • Ekskluzivnost rada na dogovorenoj teritoriji,
  • Jedinstveni vizuelni identitet u svim elementima (enterijer, znaci, izlaganje proizvoda, pakovanja...),
  • Marketinška podrška:
    • veb-sajt sa on-line prodavnicom,
    • profesionalno upravljan marketing na društvenim mrežama – Facebook, Instagram i Pinterest,
    • saradnja sa fotografima i modelima - baza fotografija BROSH artikala sa profesionalnim modelima i manekenima,
    • promocija kroz PP (product-placement – plasiranje robe) i prisustvo u medijima,
  • Uređen sistem akcija, promocija i popusta,
  • Razmena iskustava unutar mreže,
  • Obuka.

OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA

  • Inicijalno punjenje robom: od 3.000 do 6.000 EUR (zavisno od veličine lokala i sezone!)
  • Procenjena visina investicija u uređenje i opremanje lokala po BROSH vizuelnim standardima:
    zavisno od veličine i stanja lokala, prosečno od 5.000 do 7.000 EUR
  • Ukupno (prosečno) potreban iznos kapitala za početak poslovanja: min 10.000 EUR

OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA

  • Lokal (sopstveni ili u zakupu) mora biti na prometnoj lokaciji, poželjno u pešačkoj zoni, ili lokal/ostrvo u šoping-molu; Veličina lokala: 25-40 m2;
  • za korner franšizu je neophodno mesto u postojećem prodajnom prostoru ili hotelu. BROSH korner pogodan je za prodavnice garderobe, kozmetike i parfema, modnih dodataka...; 
  • lokal (i korner) se opremaju po BROSH standardima;
  • Primalac franšize mora imati registrovano pravno lice (preduzetnik ili doo);

INFORMACIJE O DAVAOCU

Planeta fashion doo

Jevrejska 36,Novi Sad

+381 65 5400 030

broshbcs@gmail.com

www.broshbcs.com

Kontakt osoba za kandidate

Marina Erhartič

SAZNAJTE VIŠE

Popunite donji formular ako želite da dobijete više informacija. Informacije sadržane u obrascu će biti prosleđene direktno BROSH. Na ekranu ćete dobiti poruku da je upit poslat!

Sadržaj
Ime i prezime *
Mesto *
Kontakt telefon *
E-mail *

POGLEDAJTE ČLANKE

NAJČITANIJE

PROFIT franchise services, deo grupacije PROFIT system (PROFIT sp. z.o.o.) kao izdavač Franchising.rs vas obaveštava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forme). Sve informacije unešene u kontakt formu šalju se e-mailo-om organizatoru franšiznog (partnerskog) sistema, kako je naveden u Katalogu. Sistem koji prima poslate podatke će ih koristiti za pružanje više informacija o sopstvenom poslovanju. Slanje bilo kojih ličnih podataka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih ličnih podataka.