BROSH

BROSH
Informacije o franšiznom sistemu
Opis franšiznog sistema

BROSH bijoux concept store je prodavnica za „nežniji pol“ – prodavnica nakita, modnih dodataka i aksesoara za žene, sa širokim izborom artikala i povoljnim cenama.

U ponudi je stalni i sezonski asortiman – najveći deo asortimana (pre svega nakit i aksesoar) prodaje se tokom cele godine, dok je drugi deo asortimana sezonskog karaktera (proleće-leto i jesen-zima) i omogućava da se kupci u BROSH vraćaju više puta godišnje. Asortiman je sastavljen od kolekcija različitih boja i stilova, u svim cenovnim kategorijama. U BROSHu se kupuje za sebe („za svoju dušu“), ali i za druge, drage nam osobe. BROSH je, stoga, dobro mesto za kupovinu poklona.

Enterijer prodavnica, kao važan deo BROSH identiteta, pažljivo je osmišljen i koncipiran tako da kupovinu učini maksimalno ugodnom, to je klasičan francuski dizajn s biranim modernim detaljima, prihvatljiv svim grupama kupaca, svih starosnih doba i struktura.

Kupci BROSHa su sve žene: i devojke i poslovne žene, starije dame koje drže do izgleda i tinejdžerke koje vole promene i modne novitete, majke i ćerke, bake i unuke... Više od 95% kupaca čine žene, ali je primetan i trend rasta broja muškaraca koji u BROSHu kupuju poklone za svoje majke, žene, ćerke.

Ulaskom u franšizni sistem BROSHa dobijate kvalitetan brend, kompletan vizuelni identitet, osmišljen marketing, obuku, podršku u poslovanju i snabdevanje asortimanom na jednom mestu, pod povoljnim uslovima. Obezbedili smo više modaliteta nabavke – redovne sezonske nabavke (o trošku BROSHa), nabavke u manjim količinama i vanredne nabavke, po potrebi i mogućnostima primalaca franšize.

Franšizu BROSHa je moguće kupiti u dva formata: jedinična franšiza i korner (corner) franšiza - tzv. shop-in-shop. Pored franšize, BROSH nudi i klasičnu veleprodaju.

BROSH je uhodan i zaokružen koncept koji primaocima franšize omogućava fokusiranje isključivo na kupce. Dodatno, BROSH je low-risk biznis – posao sa niskim rizikom u slučaju poslovnog neuspeha – nudimo buy-back opciju koja uključuje i otkup elemenata enterijera koji su urađeni po BROSH standardima.

Franšiza BROSHa je, stoga, prilika za sve koji žele uređen posao s malo rizika. Ujedno, to je i lep, prijatan posao, koji se voli i radi u ugodnom ambijentu.

Broj sopstvenih poslovnica

2 (Novi Sad)

Broj franšiznih poslovnica

2 (Beograd, Leskovac)

Fotografija jedinice sistema
BROSH
Informacije za primaoce franšize
Podrška primaocu franšize
  • Podrška u izboru lokala,
  • Uređenje i opremanje enterijera po BROSH standardima; Povoljni uslovi opremanja kod BROSH dobavljača za obavezne elemente enterijera,
  • Ekskluzivno snabdevanje uz deo asortimana koji se može prilagoditi,
  • Podrška i savetovanje u poslovanju, u svim segmentima (BROSH je franšiza poslovnog formata),
  • Poslovni softver i sistem za analizu prodaje (business inteligence),
  • Low-risk poslovanje (poslovanje sa malim rizikom u slučaju neuspeha): Buy-back opcija (otkup pod poznatim uslovima) za artikale koji ne mogu da se prodaju i za inventar, odnosno deo enterijera koji je rađen po BROSH standardima,
  • Ekskluzivnost rada na dogovorenoj teritoriji,
  • Jedinstveni vizuelni identitet u svim elementima (enterijer, znaci, izlaganje proizvoda, pakovanja...),
  • Marketinška podrška:
    • veb-sajt sa on-line prodavnicom,
    • profesionalno upravljan marketing na društvenim mrežama – Facebook, Instagram i Pinterest,
    • saradnja sa fotografima i modelima - baza fotografija BROSH artikala sa profesionalnim modelima i manekenima,
    • promocija kroz PP (product-placement – plasiranje robe) i prisustvo u medijima,
  • Uređen sistem akcija, promocija i popusta,
  • Razmena iskustava unutar mreže,
  • Obuka.
Procenjena ukupna vrednost investicije
  • Inicijalno punjenje robom: od 3.000 do 6.000 EUR (zavisno od veličine lokala i sezone!)
  • Procenjena visina investicija u uređenje i opremanje lokala po BROSH vizuelnim standardima:
    zavisno od veličine i stanja lokala, prosečno od 5.000 do 7.000 EUR
  • Ukupno (prosečno) potreban iznos kapitala za početak poslovanja: min 10.000 EUR
Osnovni zahtevi sistema
  • Lokal (sopstveni ili u zakupu) mora biti na prometnoj lokaciji, poželjno u pešačkoj zoni, ili lokal/ostrvo u šoping-molu; Veličina lokala: 25-40 m2;
  • za korner franšizu je neophodno mesto u postojećem prodajnom prostoru ili hotelu. BROSH korner pogodan je za prodavnice garderobe, kozmetike i parfema, modnih dodataka...; 
  • lokal (i korner) se opremaju po BROSH standardima;
  • Primalac franšize mora imati registrovano pravno lice (preduzetnik ili doo);
Informacije o davaocu franšize
Planeta fashion doo
Jevrejska 36, Novi Sad
+381 65 5400 030
broshbcs@gmail.com
www.broshbcs.com
Kontakt osoba za kandidate

Marina Erhartič

Više informacija
Popunite Kontakt formu ako želite više informacija. Informacije iz Kontakt forme direktno se prosleđuju franšiznom sistemu.
Ime i prezime *
Mesto *
Kontakt telefon*
E-mail *
If you see this, leave this form field blank.

Informacije navedene u katalogu potiču od samih sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da proveri atraktivnost svakog sistema. Urednici zadržavaju pravo da provere detalje o sistemu i informacije sadržane u katalogu. Ako primetite da su navedeni podaci netačni ili zastareli, molimo Vas da o tome obavestite Redakciju.

želite više?

newsletter Franchising.rs

If you see this, leave this form field blank