LEGO u Splitu
Gabor Nađi, direktor kompanije Bravotel
Mada je otvaranje najavljeno za kraj prošle godine, zbog kašnjenja početka rada tržnog centra Mall of Split, drugi Lego Certified Store u Hrvatskoj otvoren je početkom marta. Kako smo ranije pisali, partner danskog brenda za tržišta ovog regiona je kompanija Bravotel, deo Bravogroup Holdinga, poreklom iz Mađarske. Radnje koje oni otvaraju gotovo da se ne razlikuju od onih koje danska firma otvara direktno. U odnosu na ostale distributere i prodavce, partnerske radnje imaju niz pogodnosti – počevši od toga što se nove kockice prvo pojavljuju u njima, te se 30 odsto asortimana može kupiti samo u ovim sertifikovanim prodavnicama.
Lego Certified Store u Splitu se prostire na 140 kvadrata, a u prodaji se nalaze i ekskluzivne linije proizvoda „Architecture“i „Technic“ za arhitekte, inženjere, komplet „Star Wars“ za ljubitelje legendarnih Zvezdanih ratova Džordža Lukasa, ali i uobičajeni asortiman.
– Hrvatsko tržište je zaslužilo originalne Lego trgovine, a mi smo u Bravotelu prepoznali potencijal i potrebu. Prema nekim dostupnim podacima i istraživanjima, prošle je godine u Hrvatskoj na igračke potrošeno oko 360 miliona kuna, a ove se godine očekuje da bi ta brojka mogla narasti i na oko 400 miliona kuna. Za sad smo zadovoljni interesom koji je pobudilo otvaranje Lego Certified Store-a, a ako se takav interes i nastavi, mogli bismo razmisliti i o otvaranju takvih trgovina u drugim gradovima u Hrvatskoj – izjavio je za hrvatske medije direktor kompanije Bravotel Gabor Nađi prilikom otvaranja radnje u Splitu.
Kako je on ranije najavio za Franchising.rs, Bravotelgroup Holding namerava da sertifikovane Lego radnje otvori u Beogradu i Ljubljani.
POGLEDAJTE ČLANKE
JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.
Da li će se personalizovane knjige pojaviti i u ovom regionu i kako teče saradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće „Plavi slon“
Minela Bašić je oduvek volela da radi sa decom, a kako je nedavno postala deo franšizne porodice Jumping Clay – ta želja joj se i ostvarila.
Jumping Clay, koncept prodavnice i radionice u kojoj se može kupiti, ali i učiti modelovanje figurica od gline, početkom ove godine dobio je poslovnice na dva nova tržišta u regionu.
Biznisi zasnovani na onlajn prodaji spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač „Plavi slon“ spaja oba sveta.
NAJČITANIJE
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Igračke stižu i kroz franšizu
Pozdrav.Kako Vas kontaktirati?Kontakt telefon?
Lakše uz partnere
Sve ste vi ovo lepo napisali ali niste nista proverili sa njima detaljno, vec se tudji text preveli na srbski I postavili kao vas clanak. | Franshizing EU firmi van EU ne...