vesti

region | 22.03.2019

Novi portal za preduzetne

Specijalizovani portal o franšizingu odsada i na makedonskom – Franchising.mk će pratiti puls tržišta Severne Makedonije, ali i razvoj franšiza u regionu i svetu.

Specijalizovani portal o franšizingu odsada i na makedonskom – Franchising.mk će pratiti puls tržišta Severne Makedonije, ali i razvoj franšiza u regionu i svetu.

svet | 13.03.2019

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem februara 2019. u Kini.

region | 11.03.2019

Bliži se sajam u Katovicama

Četvrti Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“ održaće se 29. i 30. marta u Katovicama u Poljskoj.

svet | 07.03.2019

Uvek u vrhu

Za poslednjih 11 godina, koliko FranchiseDirect objavljuje listu 100 najuspešnijih franšiza na svetu, samo su se dva brenda smenjivala na vrhu. Od ove godine, jedan je u blagoj prednosti.

intervju nedelje | 06.03.2019

Uskočiti u biznis

Jump Planet, zabavni park s trambolinama osmišljen i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovom regionu. Za preduzetne ljude koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, smatra Bartoš Sleđinjski, vlasnik koncepta

region | 05.03.2019

DepilConcept stiže u Srbiju

Portugalski brend u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka DepilConcept otvara prvu franšiznu kliniku u Beogradu. Primalac master franšize najavljuje širenje mreže i jačanje brenda.

region | 28.02.2019

Nove snage Direct Booker-a

Franšiznoj porodici Direct Booker-a pridružila su se tri nova člana – zapadni deo Hrvatske je sada u potpunosti pokriven mrežom primalaca franšize.

region | 25.02.2019

Magija rent-a-car biznisa

Carwiz je hrvatska rent-a-car kuća koja je za manje od dve godine poslovanja uspela da potpiše franšizne ugovore za sedam tržišta.

region | 21.02.2019

S ćevabdžinicama u Evropu

Lanac brze hrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu. Sada se spremaju i za izlazak u inostranstvo. Prvi koraci su već načinjeni.

region | 19.02.2019

STEAM kao prilika za biznis

TinkerLabs je škola koja počiva na inovativnom vanškolskom programu učenja nauke, tehnologije, inženjerstva, umetnosti i matematike (STEAM). Sada nude i svoje poslovno znanje – kroz franšizu.

intervju nedelje | 19.02.2019

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brend u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorka franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Evrope, a da su od zemalja ove regije posebno zainteresovani za Sloveniju

region | 14.02.2019

Prvi korak dalje

Coders Lab, najveća mreža IT škola u Poljskoj, ulazi na prvo inostrano tržište – franšizni ugovor je potpisan za teritoriju Rumunije. Franšiza je dostupna i za zemlje ovog regiona.

region | 13.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

region | 12.02.2019

Brzo čitanje osvaja region

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, franšizni koncept namenjen uglavnom deci koja žele da uče brzo čitanje i tehnike učenja i pamćenja, stiže na tržište Hrvatske.

svet | 01.02.2019

Požurite u Pariz

Najveći i najznačajniji evropski sajam franšiza – Sajam franšiza u Parizu – ove se godine održava od 17. do 20. marta. Čitaoci portala Franchising.rs mogu da računaju na besplatne ulaznice.

region | 30.01.2019

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

region | 25.01.2019

Reklama s naslovnih strana

Razne stvari mogu da posluže kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španskoj kompaniji Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i preduzetnima iz ovog regiona.

svet | 23.01.2019

Godine nisu presudne

Početak godine je uobičajeno vreme za rekapitulaciju – vreme kada se i magazin Entrepreneur osvrće na tržište franšiza u Americi i predstavlja godišnju listu 500 najuspešnijih.

intervju nedelje | 23.01.2019

Programirano za budućnost

Zašto bi i kompanije iz ovog regiona trebalo da razmisle o poljskoj franšizi škole programiranja Coders Lab, otkriva Gžegoš Moravski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta

2
3
4
5
sledeći  
poslednji