vesti

poslovne usluge | 03.07.2020.

Prevođenje u svetu franšizinga

Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?

Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?

roba široke potrošnje | 17.06.2020.

Snaga partnerskog sistema

Partnerski sistem „Trafika“ je u poslednjih godinu dana proširen za dve nove lokacije. Uz to, uspešno je prošao kroz krizu izazvanu pandemijom koronavirusa.

svet | 16.06.2020.

Sajam u Varšavi – po planu

Sajmovi i konferencije su ponovo u opticaju! Najveći sajam franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi održaće se kako je i planirano – od 15. do 17. oktobra 2020. u Varšavi.

edukativne usluge | 10.06.2020.

Onlajn nastava „položila ispit“

Coding Giants, poljski franšizni lanac škola programiranja, namerava da otvori škole i u zemljama ovog regiona. Čemu ih je pandemija koronavirusa „naučila“ i kako to može biti prednost za buduće primaoce franšize?

roba široke potrošnje | 03.06.2020.

Dobro došli na čaj i kafu

Posle ukidanja karantina, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac prodavnica čaja i kafe Oxalis planira da proširi franšiznu mrežu i van granica domaćeg tržišta.

region | 01.06.2020.

Više franšiznih ugovora nakon pandemije

Kada prođe pandemija i ekonomija počne da se oporavlja, biznisima koji su opstali biće potrebna optimizacija. Na scenu stupaju davaoci franšiza s već osmišljenim efikasnim načinima poslovanja, smatraju sagovornici magazina „Biznis i finansije“, koji se u najnovijem broju bavi temom franšizinga.

intervju nedelje | 28.05.2020.

Prednost u dobrom finansijskom modelu

„Dobro osmišljen finansijski model je garancija davaocima franšize da će njihova franšizna ponuda biti atraktivnija i da će – franšizu lakše prodati“, ističe Karol Kačmarek, franšizni konsultant kompanije PROFIT system

roba široke potrošnje | 27.05.2020.

Biznis i franšiza „3u1“

Ljudi koji vole životinje, a žele da pokrenu posao koji će im doneti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebalo bi da razmisle o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Šta se sve dobija ulaskom u ovaj sistem, a šta se, pak, očekuje od primalaca franšize?

edukativne usluge | 18.05.2020.

Ne menjati tim koji dobija

Iako su usled pandemije sve škole bile zatvorene, aktivnosti „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ nisu utihnule – nastavnici su ponudili pomoć svoj deci kojima je podrška u učenju bila potrebna, a franšizna mreža je proširena u Srbiji, Hrvatskoj i S. Makedoniji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.05.2020.

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca se isplate u teškim vremenima – uverili su se u lancu poslastičarnica La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove razvoja franšizne mreže.

roba široke potrošnje | 07.05.2020.

Biznis koji ne staje

Kako je Husse „pobedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za porodicu bez previše kapitala i kakvu podršku mogu dobiti od sistema, govori Saša Milutinović, primalac master franšize za Srbiju i Crnu Goru

region | 24.04.2020.

Kako se pripremiti za ulogu primaoca franšize?

Koji biznis? Postoji li tržište za ovo što želim da radim/ponudim? Imam li dovoljno novca za pokretanje biznisa? Hoće li se ovaj posao na kraju isplatiti?

edukativne usluge | 21.04.2020.

Franšiza kao sigurna luka

„Kriza neće obrisati franšize s lica zemlje. Kad aktuelna pandemija prođe, davaoce franšiza čeka odličan period za razvoj mreže“, kaže Gžegoš Moravski, franšizni menadžer Coders Lab

odeća i obuća | 14.04.2020.

Između zatvorenih vrata i onlajn prodaje

Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?

edukativne usluge | 08.04.2020.

Uči se i u kriznim situacijama

Potpuna ili delimična obustava rada usled pandemije koronavirusa navela je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sistemi iz Srbije odgovorili na krizu i kako su se prilagodili novim okolnostima?

svet | 04.04.2020.

Češka: Franšizing u vreme krize

Nema sumnje da kriza izazvana pandemijom koronavirusa ima veliki uticaj na češko tržište. Kako se pojedini franšizni brendovi bore s tim?

lepota i fitnes | 02.04.2020.

Lepota i fitnes pred izazovima epidemije

Franšizni centri u oblasti nege lepote i fitnesa značajno su pogođeni krizom izazvanom koronavirusom. Kako pokušavaju da pomognu svojim primaocima franšize te koja su rešenja primenili za nastavak poslovanja?

svet | 31.03.2020.

Sajam u Parizu – tek u oktobru

Zbog pandemije koronavirusa, Sajam franšiza u Parizu, koji se tradicionalno održava krajem marta, odložen je prvobitno za kraj maja. Nove okolnosti su, međutim, održavanje sajma pomerile za oktobar.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.03.2020.

Dostava hrane – prednosti i mane

Sve više ugostitelja razmatra uvođenje kućne dostave kao mere kojom bi se ublažile posledice izazvane koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji