vesti

region | 03.12.2020.

Franšizne naknade

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije izuzetak. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije izuzetak. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.11.2020.

Bezbedna dostava hrane

Minimalan kontakt s klijentima, redovna upotreba dezinficijensa i stalne provere zdravstvenog stanja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako ove principe jedan franšizni sistem primenjuje u praksi?

edukativne usluge | 05.11.2020.

Pravo vreme za škole programiranja

Pandemija koronavirusa je potvrdila koliko nam je IT potreban. Poljski franšizni sistem Coders Lab posvećen je upravo edukaciji IT stručnjaka, a cilj im je da franšizne škole programiranja otvore i na ovim prostorima.

poslovne usluge | 28.10.2020.

Put do globalnog brenda

Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović

lepota i fitnes | 28.10.2020.

Ko zna, taj i radi

DepilConcept, franšizni sistem specijalizovan za epilaciju, depilaciju i tretmane fototerapije, otvorio je novi franšizni centar. Ipak, to nije jedina novost – zainteresovanim preduzetnicima sada se nudi i potpuno razrađen posao na lokaciji u Beogradu.

edukativne usluge | 26.10.2020.

Šta se sprema u „Školi brzog čitanja“?

Pored toga što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira i da franšiznu mrežu proširi na još dva tržišta.

usluge za individualne klijente | 22.10.2020.

Sport i biznis

Malo je kompanija koje su specijalizovane za izgradnju i rekonstruciju sportskih terena, a još manje onih koje, uz to, daju franšizu. Kompanija Inteko, osim što je jedna od najrespektabilnijih u ovoj oblasti, planira da razvije mrežu franšiznih partnera i tako odgovori na sve veću potražnju za sportskim podlogama.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.10.2020.

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i poslastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regionu, ali i zemljama EU. U svojoj mreži imaju već dve franšizne jedinice.

turizam i hotelijerstvo | 09.10.2020.

Direct Booker ulazi na tržište Italije

Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.

region | 06.10.2020.

Izazov za hrabre

Iako sa pozicije zdravog razuma može delovati čudno, postoji nekoliko razloga zašto ne treba odbaciti ideju o pokretanju biznisa tokom krize. Pogotovo ako se radi o uzimanju franšize.

svet | 29.09.2020.

Vidimo se 2021.

Zbog pandemije koronavirusa, održavanje najvećeg evropskog franšiznog sajma – Sajma franšiza u Parizu – odlaže se za sledeću godinu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.09.2020.

Od fritula do franšize

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primer kako se od malog porodičnog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, šta je potrebno za profitabilno poslovanje i ko bi bili poželjni primaoci franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020.

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

region | 21.09.2020.

Od kandidata do partnera

Franšizni paket je spreman, kompanija je oglasila da prodaje franšizu, zainteresovani se već javljaju. Kako odrediti ko je najbolji kandidat za primaoca franšize i na šta treba obratiti pažnju pre potpisivanja ugovora?

region | 16.09.2020.

Kako do primalaca franšize?

Proces traženja (regrutacije) primalaca franšize nije nimalo lak. Kako kompanije treba da se pripreme za ovaj proces i šta je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?

region | 04.09.2020.

Nijedan biznis nije sigurna opklada

Čak ni oni preduzetnici koji se odluče za kupovinu franšize – dokazanog i ustrojenog poslovnog koncepta – ne smeju da računaju na stopostotni uspeh. U privatnom biznisu ima hiljadu prepreka, ali će uspeh biti izvesniji ako se izbegnu neke od uobičajenih grešaka.

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.09.2020.

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu

edukativne usluge | 20.08.2020.

Škola programiranja za novi početak

Šta mogu da očekuju preduzetnici iz ovog regiona koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradovske iz Poljske može biti zgodan primer.

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.08.2020.

Stejkhaus restoran, franšiza finih ukusa

Lanac porodičnih restorana iz Letonije Steiku Haoss planira širenje i van granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i preduzetnicima iz ove regije.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji