vesti

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020.

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

region | 04.09.2020.

Nijedan biznis nije sigurna opklada

Čak ni oni preduzetnici koji se odluče za kupovinu franšize – dokazanog i ustrojenog poslovnog koncepta – ne smeju da računaju na stopostotni uspeh. U privatnom biznisu ima hiljadu prepreka, ali će uspeh biti izvesniji ako se izbegnu neke od uobičajenih grešaka.

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.09.2020.

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu

edukativne usluge | 20.08.2020.

Škola programiranja za novi početak

Šta mogu da očekuju preduzetnici iz ovog regiona koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradovske iz Poljske može biti zgodan primer.

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.08.2020.

Stejkhaus restoran, franšiza finih ukusa

Lanac porodičnih restorana iz Letonije Steiku Haoss planira širenje i van granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i preduzetnicima iz ove regije.

roba široke potrošnje | 12.08.2020.

Stvoriti veliki kutak za male proizvođače

Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizovana prodavnica s' Fahl. Potražnja je podstakla i razvoj franšizne mreže, a primaoce franšize sada traže i u Hrvatskoj.

roba široke potrošnje | 05.08.2020.

Dobri odnosi se grade od samog početka

Zašto je lakše poslovati u okviru franšiznog sistema, kakvu je podršku dobila od davaoca franšize u uslovima pandemije i šta je iz toga naučila, otkriva Ana Kulčik-Šimanjska, primalac franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan

edukativne usluge | 29.07.2020.

Pouzdan oslonac u franšiznoj porodici

Sticaj okolnosti naveo je Vojislava Pekovića i Aleksandru Milosavljević da, umesto u Beogradu, otvore školu mentalne aritmetike „Malac genijalac“ u Skoplju. Kažu da potencijala za otvaranje novih škola ima u gotovo svim gradovima Severne Makedonije.

usluge za individualne klijente | 27.07.2020.

Perionica veša kao siguran biznis

LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.

turizam i hotelijerstvo | 16.07.2020.

Franšiza za „grad na dlanu“

CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.

edukativne usluge | 09.07.2020.

Biznis kojim se svet menja nabolje

Multidisciplinarna škola School & School, nastala u BiH, nedavno je svoje poslovanje proširila u Bugarsku. Franšiza je dostupna i u drugim zemljama regiona.

poslovne usluge | 03.07.2020.

Prevođenje u svetu franšizinga

Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri i koja tržišta su u fokusu za dalji franšizni razvoj?

roba široke potrošnje | 02.07.2020.

Dobri rezultati uprkos izazovima

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obeležili su prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom karantina usled pandemije koronavirusa.

ostale usluge | 24.06.2020.

Biznis „na krilima leptira“

Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia

roba široke potrošnje | 17.06.2020.

Snaga partnerskog sistema

Partnerski sistem „Trafika“ je u poslednjih godinu dana proširen za dve nove lokacije. Uz to, uspešno je prošao kroz krizu izazvanu pandemijom koronavirusa.

svet | 16.06.2020.

Sajam u Varšavi – po planu

Sajmovi i konferencije su ponovo u opticaju! Najveći sajam franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi održaće se kako je i planirano – od 15. do 17. oktobra 2020. u Varšavi.

edukativne usluge | 10.06.2020.

Onlajn nastava „položila ispit“

Coding Giants, poljski franšizni lanac škola programiranja, namerava da otvori škole i u zemljama ovog regiona. Čemu ih je pandemija koronavirusa „naučila“ i kako to može biti prednost za buduće primaoce franšize?

roba široke potrošnje | 03.06.2020.

Dobro došli na čaj i kafu

Posle ukidanja karantina, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac prodavnica čaja i kafe Oxalis planira da proširi franšiznu mrežu i van granica domaćeg tržišta.

region | 01.06.2020.

Više franšiznih ugovora nakon pandemije

Kada prođe pandemija i ekonomija počne da se oporavlja, biznisima koji su opstali biće potrebna optimizacija. Na scenu stupaju davaoci franšiza s već osmišljenim efikasnim načinima poslovanja, smatraju sagovornici magazina „Biznis i finansije“, koji se u najnovijem broju bavi temom franšizinga.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji