region

region | 26.12.2023.

Prilika za biznis s malom investicijom

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja širenje svoje mreže i nudi mogućnost pokretanja biznisa za svega pet hiljada evra.

region | 14.07.2023.

Pizza Hut ponovo u regionu

Američki lanac picerija Pizza Hut stiže u Hrvatsku, a u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.

region | 03.07.2023.

Posao budućnosti u zaštiti telefona

Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizovana za usluge zaštite i stilizovanja mobilnih telefona kvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima Balkana.

region | 30.05.2023.

Mreža konstantno raste

„Ova franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvek, bitne su danas, a biće bitne i u budućnosti“, kažu Helena i Hrvoje Tkalčić, primaoci master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.

region | 29.05.2023.

Ispunjeni planovi i novi koraci

DepilConcept, internacionalni brend estetskih centara, proslavio je u aprilu četiri godine poslovanja u Srbiji.

region | 10.05.2023.

Nagrada za franšizu „Malac Genijalac“

Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.

region | 03.02.2023.

Pretočiti biznis u franšizu

Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.

region | 26.11.2022.

Zabava za decu, šansa za preduzetne

Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.

region | 28.10.2022.

Modeli širenja na inostranim tržištima

Svaki franšizni sistem bira ili kreira način na koji će se širiti na inostranim tržištima. Praksa, pak, pokazuje da postoji pet osnovnih modela. Kako odabrati pravi?

region | 18.10.2022.

Jaka podrška, siguran partner

Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.

region | 07.10.2022.

Investirati u razvoj franšize

Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

region | 15.09.2022.

Poljska IT franšiza na Balkanu

Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja da širi franšiznu mrežu na Balkanu.

region | 30.08.2022.

Dobro došli u Edukido svet

Franšizni koncept Edukido širi mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri biće otvoreni u Zadru i Rijeci.

region | 13.07.2022.

Biznis u perspektivnoj branši

Franšizni sistem Edukido želi da proširi mrežu svojih edukativnih centara u Srbiji, Rumuniji i Mađarskoj. Kompanija traži ljude zainteresovane za ulaganje u oblast edukacije dece.

region | 08.07.2022.

Od kandidata do partnera

Franšizni paket je spreman, kompanija je oglasila da prodaje franšizu, zainteresovani se već javljaju. Kako odrediti ko je najbolji kandidat za primaoca franšize i na šta treba obratiti pažnju pre potpisivanja ugovora?

region | 08.07.2022.

Kako do primalaca franšize?

Proces traženja (regrutacije) primalaca franšize nije nimalo lak. Kako kompanije treba da se pripreme za ovaj proces i šta je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?

region | 04.07.2022.

In memoriam

Igor Bogojević (1972-2022)

region | 29.06.2022.

Novo iskustvo i franšizni rast

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

region | 27.06.2022.

Zašto je finansijski model važan?

Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?

2
3
4
5
sledeći  
poslednji