region

region | 22.03.2019

Novi portal za preduzetne

Specijalizovani portal o franšizingu odsada i na makedonskom – Franchising.mk će pratiti puls tržišta Severne Makedonije, ali i razvoj franšiza u regionu i svetu.

Specijalizovani portal o franšizingu odsada i na makedonskom – Franchising.mk će pratiti puls tržišta Severne Makedonije, ali i razvoj franšiza u regionu i svetu.

lepota i fitnes | 05.03.2019

DepilConcept stiže u Srbiju

Portugalski brend u oblasti dugotrajnog uklanjanja dlaka DepilConcept otvara prvu franšiznu kliniku u Beogradu. Primalac master franšize najavljuje širenje mreže i jačanje brenda.

turizam i hotelijerstvo | 28.02.2019

Nove snage Direct Booker-a

Franšiznoj porodici Direct Booker-a pridružila su se tri nova člana – zapadni deo Hrvatske je sada u potpunosti pokriven mrežom primalaca franšize.

usluge za individualne klijente | 25.02.2019

Magija rent-a-car biznisa

Carwiz je hrvatska rent-a-car kuća koja je za manje od dve godine poslovanja uspela da potpiše franšizne ugovore za sedam tržišta.

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.02.2019

S ćevabdžinicama u Evropu

Lanac brze hrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu. Sada se spremaju i za izlazak u inostranstvo. Prvi koraci su već načinjeni.

edukativne usluge | 19.02.2019

STEAM kao prilika za biznis

TinkerLabs je škola koja počiva na inovativnom vanškolskom programu učenja nauke, tehnologije, inženjerstva, umetnosti i matematike (STEAM). Sada nude i svoje poslovno znanje – kroz franšizu.

edukativne usluge | 14.02.2019

Prvi korak dalje

Coders Lab, najveća mreža IT škola u Poljskoj, ulazi na prvo inostrano tržište – franšizni ugovor je potpisan za teritoriju Rumunije. Franšiza je dostupna i za zemlje ovog regiona.

odeća i obuća | 13.02.2019

Novo tržište za Tiffany

Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.

edukativne usluge | 12.02.2019

Brzo čitanje osvaja region

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, franšizni koncept namenjen uglavnom deci koja žele da uče brzo čitanje i tehnike učenja i pamćenja, stiže na tržište Hrvatske.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.01.2019

Lako do restorana

Kako im je to i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primaoce franšize.

poslovne usluge | 25.01.2019

Reklama s naslovnih strana

Razne stvari mogu da posluže kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španskoj kompaniji Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i preduzetnima iz ovog regiona.

odeća i obuća | 22.01.2019

Brže sa franšizom

Modni brend Exterra iz Arilja svoju maloprodaju širi otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih radnji u Srbiji i zemljama regiona.

roba široke potrošnje | 18.01.2019

Samo za jake partnere

Za pet godina poslovanja u Srbiji Proteini.si su otvorili 12 prodavnica, od čega je 11 otvorio primalac master franšize – kompanija D Sport System. Otkrili su nam zašto su oprezni kada je reč o davanju pojedinačnih franšiza.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.01.2019

Novi primalac s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ označili su otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

lepota i fitnes | 11.01.2019

Skok za profit

Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trambolinama, nudi franšizu i u zemljama ovog regiona. Šta se očekuje od primalaca franšize?

odeća i obuća | 25.12.2018

Moderan potrošač želi više

Dvocifren rast prodaje, nova tržišta i novi partneri obeležili su još jednu uspešnu godinu poslovanja za Tudors, modni brend prepoznatljiv po muškim košuljama. Šta su postigli, a šta ih čeka u narednoj?

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.12.2018

Kap po kap

Sa tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018, broj Starbucks-a na tržištu Mađarske povećaće se na 27.

roba široke potrošnje | 13.12.2018

Kvalitet, osnov za uspeh

Husse je u Hrvatskoj upravo proširio franšiznu mrežu, a novi primalac franšize smatra da će kvalitet proizvoda biti osnovni adut za uspešno poslovanje.

region | 28.11.2018

Po franšizu u Budimpeštu

Sedmi februar 2019. rezervisan je za sajam franšiza u Budimpešti – Franchise Börse.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji