region

Nagrada za franšizu „Malac Genijalac“
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Škola za intelektualni razvoj dece „Malac Genijalac“ dobitnik je „Franšizne nagrade godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.

Pretočiti biznis u franšizu
Počelo je s proizvodnjom kraft piva. Danas je Točionica zaokružen ugostiteljski koncept. Osim što je poznata po pivu, burgerima i kafama, sada se pozicionira i kao sistem koji nudi franšizu.

Zabava za decu, šansa za preduzetne
Riječki koncept KiDS Escape Room proširio je tokom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Franšizni razvoj je usmeren i na druge zemlje regiona.

Modeli širenja na inostranim tržištima
Svaki franšizni sistem bira ili kreira način na koji će se širiti na inostranim tržištima. Praksa, pak, pokazuje da postoji pet osnovnih modela. Kako odabrati pravi?

Jaka podrška, siguran partner
Kompanija STIHL širi mrežu specijalizovanih prodavnica u više od 160 zemalja. Nove partnere, koji žele da postanu ovlašćeni STIHL prodavci, traže i na tržištima Srbije i Crne Gore.

Investirati u razvoj franšize
Zagrebački fast-casual lanac Koykan World Food namerava da ubrza franšizni razvoj te kreće u kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

Poljska IT franšiza na Balkanu
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja da širi franšiznu mrežu na Balkanu.

Dobro došli u Edukido svet
Franšizni koncept Edukido širi mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri biće otvoreni u Zadru i Rijeci.

Biznis u perspektivnoj branši
Franšizni sistem Edukido želi da proširi mrežu svojih edukativnih centara u Srbiji, Rumuniji i Mađarskoj. Kompanija traži ljude zainteresovane za ulaganje u oblast edukacije dece.

Od kandidata do partnera
Franšizni paket je spreman, kompanija je oglasila da prodaje franšizu, zainteresovani se već javljaju. Kako odrediti ko je najbolji kandidat za primaoca franšize i na šta treba obratiti pažnju pre potpisivanja ugovora?

Kako do primalaca franšize?
Proces traženja (regrutacije) primalaca franšize nije nimalo lak. Kako kompanije treba da se pripreme za ovaj proces i šta je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?

In memoriam
Igor Bogojević (1972-2022)

Novo iskustvo i franšizni rast
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Šta očekuju od novog tržišta i u kom smeru će se odvijati dalji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

Zašto je finansijski model važan?
Finansijski model franšiznog koncepta treba da jezikom brojeva opiše sve investicije, prihode, rashode i dobit za davaoca i primaoca franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?

Hotelska franšiza stiže u Vrdnik
Potpisivanjem ugovora o franšizi francuska hotelska grupa Accor ulazi na tržište Srbije s brendom Mövenpick.

Škola kodiranja i proverena franšiza
Otvaranje škole kodiranja je odličan način za pokretanje stabilnog i uspešnog posla u oblasti obrazovanja za decu i tinejdžere. Mreža „Logiscool“ škola u Srbiji spremna je za nove franšizne partnere.

Snažno u franšizni razvoj
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Evropi, lanac esports igraonica Friendly Fire namerava da uđe na tržište SAD.

Šta su franšizne naknade?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?

Preuzimanje za jačanje pozicije
Maloprodajni lanac Studenac preuzeo je lanac Lonia i postao prvi hrvatski trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavnica.

Deca na prvom mestu
U franšiznom sistemu Edukido većina primalaca franšize su žene. Zašto je to tako?

Novi svet dečije zabave
KiDS Escape Room je vrlo brzo postao najtraženije mesto za dečije proslave rođendana u Rijeci. Da li je ovo dobra poslovna prilika i za preduzetne iz drugih gradova regiona i šta je potrebno za uzimanje franšize?