region

region | 21.12.2021.

Knedle stižu u Zagreb

„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.

„Ferdinand knedle“ ulaze na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom firmom iz Zagreba. Planirano je da prva prodavnica bude otvorena krajem februara 2022.

region | 10.12.2021.

Riblji delikatesi i franšiza

Ko želi da obogati lokalno gastro tržište i pokrene uspešan brend ribljeg uličnog restorana – od sada može uzeti franšizu hrvatskog koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?

region | 02.12.2021.

Kandidat po meri

Proces odabira kandidata za primaoca franšize nije jednostran proces. Procenu o kompatibilnosti i mogućnosti saradnje donose obe strane – podseća Marek Halfar iz konsultantske kuće PROFIT system

region | 25.11.2021.

Franšiza za miran san

Šlarafija, proizvođač dušeka sa ručno pravljenim žičanim jezgrom, razvija i franšizni model maloprodaje. Trenutno je u mreži sedam franšiznih radnji, a u budućnosti žele da razvijaju franšiznu mrežu u zemljama Evropske unije.

region | 22.11.2021.

Uloga po meri velikih igrača

Kada kupe master franšizu, primaoci franšize ulaze u „ozbiljnu igru“ od samog početka. Iako je profit u tom slučaju veći, neuporedivo su veće i obaveze.

region | 10.11.2021.

Pizza Hut budućnosti

Godina 2020. je bila godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovo raste, a zainteresovani su i za širenje u zemljama ovog regiona.

region | 09.11.2021.

Kako izabrati franšizu „po svojoj meri“?

Preduzetnici koji se dvoume oko uzimanja franšize znaju da odluka nije laka – mnogo činilaca utiče na krajnji ishod. Koji to koraci vode do pozitivnog odgovora?

region | 08.10.2021.

Kreativno obrazovanje u temelju franšize

Tržište vannastavnih aktivnosti za decu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i deci iz ovog regiona.

region | 28.09.2021.

Zaradi na jeftinoj kafi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucks-u. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, nameravaju da biznis prošire i širom Evrope.

region | 22.09.2021.

Zdrava hrana, dobra investicija

Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ovog regiona.

region | 17.09.2021.

Dva dobra u jednom programu

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavlja novi edukativni program. Osim polaznika, benefite ove novine treba da osete i primaoci franšize.

region | 14.09.2021.

Pun potencijal nakon pandemije

Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samouslužnih perionica veša LG Laundry Lounge. Šta se promenilo te na šta sada mogu računati primaoci ove franšize?

region | 20.08.2021.

Džins i franšiza

Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.

region | 02.07.2021.

Direct Booker osvaja jug

Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?

region | 23.06.2021.

Radost čitanja utkana u franšizu

Franšiza školice „Čitaj za 5“, poznate po jedinstvenom programu učenja čitanja, prepričavanja i pisanja sastava, od sada je dostupna širom regiona. Koje uslove treba da ispune budući franšizni partneri?

region | 21.06.2021.

Novo tržište na mapi franšiza

Husse ulazi na tržište Albanije. Za razvoj posla i franšizne mreže biće zadužena kompanija Milexim Pet Food, aktuelni primalac master franšize brenda Husse za tržišta Srbije i Crne Gore.

region | 09.06.2021.

Polako i sigurno do franšize

Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za širenje poslovanja. Šta su, međutim, osnovni preduslovi za razvoj uspešne franšize?

region | 02.06.2021.

Kad kafa postane više od užitka

Franšizni lanac Meron namerava da proširi svoj koncept kafeterija u sve zemlje Evropske unije. Otvoreni su za saradnju i s preduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

region | 26.05.2021.

Franšiza za restoran zdrave hrane

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine proslavlja deceniju poslovanja. Nakon što su otvorili tri restorana u Beogradu i stekli dragoceno iskustvo, odlučili su da ponude franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji