svet

svet | 09.09.2019.

U Varšavu po franšizu i savet

Sajam franšiza u Varšavi je najveći i najznačajniji franšizni događaj u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim načinom poslovanja, uslovima i ponudom na tržištu franšiza.

Sajam franšiza u Varšavi je najveći i najznačajniji franšizni događaj u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim načinom poslovanja, uslovima i ponudom na tržištu franšiza.

svet | 07.06.2019.

Proveri i popravi

Od čega se sastoji i kako treba da izgleda „savršena“ Domino's pica? Veštačka inteligencija zna odgovor.

svet | 13.05.2019.

Uči, gradi i zaradi

Robert Stopa je uložio nekoliko hiljada evra u kupovinu Edukido franšize. Investiciju je vrlo brzo vratio i kupio licencu da razvija posao u još dve oblasti Poljske.

svet | 12.04.2019.

Sajam franšiza u Napulju

Napulj će 17. i 18. maja biti odredište za kompanije i preduzetnike zainteresovane za franšizing – kada se i održava sajam franšiza Expo Franchising Napoli.

svet | 08.04.2019.

Bez „reklama sa naslovnih strana“

Tek što su najavili širenje na inostranim tržištima, španski advertajzing sistem Grupo Overnews odustaje od internacionalnog franšizinga.

svet | 27.03.2019.

„Doskočiti“ do svih meridijana

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.

svet | 13.03.2019.

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem februara 2019. u Kini.

svet | 07.03.2019.

Uvek u vrhu

Za poslednjih 11 godina, koliko FranchiseDirect objavljuje listu 100 najuspešnijih franšiza na svetu, samo su se dva brenda smenjivala na vrhu. Od ove godine, jedan je u blagoj prednosti.

svet | 01.02.2019.

Požurite u Pariz

Najveći i najznačajniji evropski sajam franšiza – Sajam franšiza u Parizu – ove se godine održava od 17. do 20. marta. Čitaoci portala Franchising.rs mogu da računaju na besplatne ulaznice.

svet | 23.01.2019.

Godine nisu presudne

Početak godine je uobičajeno vreme za rekapitulaciju – vreme kada se i magazin Entrepreneur osvrće na tržište franšiza u Americi i predstavlja godišnju listu 500 najuspešnijih.

svet | 10.01.2019.

„Talentovani“ za franšizing?

Ne postoje osobine ili veštine koje garantuju siguran uspeh u poslu. Ipak, pri odabiru primalaca franšize, određene poslovne veštine se uzimaju kao prednost.

svet | 18.12.2018.

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

svet | 12.12.2018.

Francuski šarm franšizinga

Francuska franšizna federacija svake godine objavljuje rezultate istraživanja domaćeg tržišta franšiza. Šta pokazuju ključne brojke?

svet | 05.12.2018.

Kad je pomoć najpotrebnija

Agnješka Vojevoda iz Poljske pronašla je ideju za pokretanje sopstvenog posla na Sajmu franšiza u Varšavi. Već godinu dana je vlasnik centra za pomoć ženama „Žena i razvod“. Zašto se odlučila za ovu franšizu?

svet | 03.12.2018.

Na proleće – u Katovice

Krajem marta, u Katovicama u Poljskoj održaće se četvrti Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“.

svet | 30.11.2018.

Po ukusu lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam evropskih zemalja. Ovih je dana otvorio i prvi restoran u Londonu.

svet | 26.11.2018.

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki lanac brze hrane Burger King ne posustaje u ambicioznim planovima širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

svet | 15.11.2018.

Idealno za franšize?

Kad franšize iz SAD, najrazvijenijeg tržišta franšiza na svetu, razmišljaju o internacionalnom razvoju, prvo uzimaju u obzir dve države. Koja su to tržišta zaslužila epitet „izuzetno privlačnih“?

svet | 13.11.2018.

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa spojila je dva američka franšizna sistema – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots i prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dve franšize rade „rame uz rame“?

2
3
4
5
sledeći  
poslednji