svet

svet | 30.10.2019.

Licenca za supu u jestivoj ambalaži

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji supe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja i planira širenje mreže širom Evrope.

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji supe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja i planira širenje mreže širom Evrope.

svet | 10.10.2019.

Rast hotelskih franšiza i u Evropi

Veliki hotelski lanci u Evropi sve češće pribegavaju franšiznom modelu poslovanja, navodi se u izveštaju „Hotel Franchising in Europe 2019“ konsultantske kuće HVS.

svet | 04.10.2019.

Pronađite franšizu u Poljskoj!

Sajam franšiza u Varšavi se ove godine održava od 17. do 19. oktobra. Čitaoci portala mogu da se registruju za besplatne ulaznice!

svet | 30.09.2019.

U susret sajmu u Varšavi

Najveći franšizni sajam u Srednjoj i Istočnoj Evropi održava se sredinom oktobra u Varšavi. Prilika da se susretnu i upoznaju „dve strane“ franšiznog biznisa – kompanije koje daju franšizu i preduzetnici koji bi da kupe proveren poslovni koncept.

svet | 26.09.2019.

Sigurnost uz iskusnog partnera

Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Dalji razvoj franšizne mreže sada, pak, kreće od Mađarske.

svet | 09.09.2019.

U Varšavu po franšizu i savet

Sajam franšiza u Varšavi je najveći i najznačajniji franšizni događaj u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Predstavlja idealnu priliku za upoznavanje s ovim načinom poslovanja, uslovima i ponudom na tržištu franšiza.

svet | 06.08.2019.

Franšiza na štapiću

„Želeli smo da stvorimo mesto gde će svakog dana biti leto“ – kažu vlasnici brenda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele da prenesu i na druga tržišta.

svet | 24.07.2019.

Ukrajina otvorena za franšize

PROFIT system, jedna od najvećih evropskih konsultantskih kompanija specijalizovanih za franšizing, potpisala je ugovor o saradnji s Franchise Group-om, liderom u oblasti franšiznog savetovanja u Ukrajini.

svet | 07.06.2019.

Proveri i popravi

Od čega se sastoji i kako treba da izgleda „savršena“ Domino's pica? Veštačka inteligencija zna odgovor.

svet | 13.05.2019.

Uči, gradi i zaradi

Robert Stopa je uložio nekoliko hiljada evra u kupovinu Edukido franšize. Investiciju je vrlo brzo vratio i kupio licencu da razvija posao u još dve oblasti Poljske.

svet | 12.04.2019.

Sajam franšiza u Napulju

Napulj će 17. i 18. maja biti odredište za kompanije i preduzetnike zainteresovane za franšizing – kada se i održava sajam franšiza Expo Franchising Napoli.

svet | 08.04.2019.

Bez „reklama sa naslovnih strana“

Tek što su najavili širenje na inostranim tržištima, španski advertajzing sistem Grupo Overnews odustaje od internacionalnog franšizinga.

svet | 27.03.2019.

„Doskočiti“ do svih meridijana

JumpingClay, koncept prodavnice i radionice za modelovanje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nosilac franšize nudi tri mogućnosti za pokretanje posla.

svet | 13.03.2019.

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem februara 2019. u Kini.

svet | 07.03.2019.

Uvek u vrhu

Za poslednjih 11 godina, koliko FranchiseDirect objavljuje listu 100 najuspešnijih franšiza na svetu, samo su se dva brenda smenjivala na vrhu. Od ove godine, jedan je u blagoj prednosti.

svet | 01.02.2019.

Požurite u Pariz

Najveći i najznačajniji evropski sajam franšiza – Sajam franšiza u Parizu – ove se godine održava od 17. do 20. marta. Čitaoci portala Franchising.rs mogu da računaju na besplatne ulaznice.

svet | 23.01.2019.

Godine nisu presudne

Početak godine je uobičajeno vreme za rekapitulaciju – vreme kada se i magazin Entrepreneur osvrće na tržište franšiza u Americi i predstavlja godišnju listu 500 najuspešnijih.

svet | 10.01.2019.

„Talentovani“ za franšizing?

Ne postoje osobine ili veštine koje garantuju siguran uspeh u poslu. Ipak, pri odabiru primalaca franšize, određene poslovne veštine se uzimaju kao prednost.

svet | 18.12.2018.

Moda sa severa osvaja svet

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. Najavljuje se ulazak i na novo tržište ovog regiona.

2
3
4
5
sledeći  
poslednji