od ideje do biznisa

od ideje do biznisa | 04.06.2019.

Bezalkoholni pab

Kome bi palo na pamet da otvori pab u kojem se toče samo bezalkoholna pića? Bila bi tipična reakcija ljudi, iz bilo kog kraja sveta. Ipak...

Kome bi palo na pamet da otvori pab u kojem se toče samo bezalkoholna pića? Bila bi tipična reakcija ljudi, iz bilo kog kraja sveta. Ipak...

od ideje do biznisa | 26.02.2019.

Zdrav život – sada i sutra

U selu Seleuš, na obodima Deliblatske peščare, OLDA Grupa se bavi organskom proizvodnjom na 85 hektara zemlje.

od ideje do biznisa | 27.12.2018.

Uspeh nije iluzija

Iako su privatni muzeji u balkanskom regionu pravi raritet, „Muzej iluzija“, otvoren pre tri godine u Zagrebu, postao је „instant hit“.

od ideje do biznisa | 06.03.2018.

Ljubav u osnovi biznisa

Tijana Radulović je pre deset godina osnovala firmu Tintolino Family, radionicu za proizvodnju kolača i torti. Danas, osim radionice, vodi i dve poslastičarnice Dolce by Tintolino u Beogradu.

od ideje do biznisa | 24.11.2017.

Pekarstvo bez kompromisa

„Domaćim kiflicama“ iz Pančeva nije bilo potrebno mnogo vremena da postanu brend. Tajna je u tome što se kompromis nije pravio ni po jednom pitanju – „Domaće kiflice“ su to što jesu, a da bi mušterije znale da iza ove priče „nema laži, nema prevare“, samo ih je trebalo navesti da kiflice probaju.

od ideje do biznisa | 06.10.2017.

Svako je kovač svoje sreće

Na 20 km od Zrenjanina u selu Taraš, na peskovitoj zemlji uz plodnu obalu Tise, od 2007. razvija se organska Biofarma Šokšić. Šokšići su četvoročlana porodica – Gordana i Vojislav sa sinovima Mirkom i Goranom vode imanje, i kao svi koji žive od zemlje, rade od jutra do mraka, ali, kako se čini, sa mnogo zadovoljstva...

od ideje do biznisa | 09.08.2017.

Ukusi Vojvodine u jednom dućanu

U „Vojvođanskom dućanu“ smestilo se obilje proizvoda koji nastaju u malim proizvodnjama u Vojvodini. Da bi „zaslužili“ mesto u ovom dućanu, moraju ipak da ispune nekoliko uslova, ali najvažniji su da nije reč o industrijskoj proizvodnji, da su prirodni i bez veštaških dodataka.

od ideje do biznisa | 20.07.2017.

Brend za najzahtevnije klijente

Kada se pomene ime Roberto Baressi, većina bi prvo pomislila da je reč o italijanskom brendu. Veza sa Italijom postoji, ali je, u ovom slučaju, reč o košuljama koje se proizvode u – Ivanjici.

od ideje do biznisa | 27.06.2017.

Pekara – bez glutena

Kupaca sa intolerancijom na gluten i alergijama na hranu nema mnogo, ali se svakako ne mogu ignorisati. Oni će uvek kupovati posebno primpremljenu hranu jer – ne mogu drukčije. Malgožata Dombrovska, preduzetnica iz Varšave, videla je u tome dobru poslovnu priliku i otvorila prvu sertifikovanu bezglutensku pekaru u Poljskoj.

od ideje do biznisa | 26.05.2017.

Novi sjaj starinske poslastice

Za pokretanje privatnog posla Lana Nedeljković se dugo pripremala – od same ideje do otvaranja „Ferdinand knedli“ proteklo je tri godine. Danas, pola godine otkako radi ova mala „oaza“ slatkih i slanih knedli u Beogradu, smatra da je upravo u temeljnoj pripremi i pažljivom osmišljavanju svakog dela poslovanja – tajna dobrog početka.

od ideje do biznisa | 15.05.2017.

Kuća začina, rasadnik inovacija

Kompanija Šafram pod istoimenim brendom prodaje brojne začine, a prepoznatljivost je stekla po proizvodnji slatke i ljute začinske paprike. Sarađuju sa desetinama kooperanata, konstantno ulažu u nova znanja, koja nesebično dele s drugim proizvođačima.

od ideje do biznisa | 22.03.2017.

Dobar savet zlata vredi

Poreski sistem postaje sve kompleksniji, a česte promene zakona i nemogućnost da se one isprate, stvaraju sve veću glavobolju privrednicima. Biljana Trifunović, vlasnica kompanije IFA, osmislila je poslovni model koji uključuje konsalting i edukaciju, s ciljem da reši nedoumice u svakodnevnom poslovanju.

od ideje do biznisa | 07.03.2017.

Nauka u službi biznisa

Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Da li je u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo sa vlasnicom kompanije Ivankom Milenković.

od ideje do biznisa | 02.02.2017.

Utičnica nadohvat ruke

Sve je veći broj mobilnih uređaja u upotrebi te raste i potreba za utičnicama „nadohvat ruke“, i to ne samo u kancelarijama, već gotovo u svakom prostoru. Rešenje ima kompanija Digitel.

od ideje do biznisa | 02.02.2017.

U prirodi skrivena poslovna ideja

Ideja za biznis nekada se krije i u našem neposrednom okruženju – što dokazuje i priča o domaćim proizvodima koji nastaju podno Golemog Stola kod Babušnice i prodaju se pod brendom „Opčinjava“.

od ideje do biznisa | 30.01.2017.

Legenda o LEGO kockama

Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.