od ideje do biznisa

od ideje do biznisa | 05.05.2021.

Dizajn, moda, ekologija

„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.

„Gnezdo“ nije obična modna radnja, iako se može reći da je pravo „gnezdo domaće kreativnosti“. Osim promocije domaćih dizajnera i očuvanja domaće proizvodnje, vlasnici ove radnje insistiraju i na što manjem ekološkom otisku i održivosti.

od ideje do biznisa | 18.01.2021.

Nešto novo u teglici šampinjona

Brend Dšamp, pod kojim porodica Stević proizvodi i prodaje marinirane šampinjone i namaze od šampinjona, već tri godine osvaja potrošače u Srbiji. „Tajna“ je u originalnim ukusima i kvalitetnom proizvodu.

od ideje do biznisa | 25.11.2020.

Od mikrobilja do obilja

Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?

od ideje do biznisa | 28.07.2020.

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dve mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizovane lutke.

od ideje do biznisa | 16.04.2020.

Šalovi „nove generacije“

Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.

od ideje do biznisa | 10.02.2020.

Drvo, ljubav i dizajn

Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.

od ideje do biznisa | 18.12.2019.

„Vesela“ banka za blago u buretu

Branko Nešić je želeo da sačuva stari zanat, ali i ponudi drugima mogućnost da imaju „svoju rakiju“. U njegovoj urbanoj destileriji ljubitelji rakije mogu da naprave svoj „blend“ koji bi potom čuvali u – Banci rakije.

od ideje do biznisa | 04.06.2019.

Bezalkoholni pab

Kome bi palo na pamet da otvori pab u kojem se toče samo bezalkoholna pića? Bila bi tipična reakcija ljudi, iz bilo kog kraja sveta. Ipak...

od ideje do biznisa | 04.04.2019.

Čarapa biznis čuva

Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna je prilično uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele da ostanu konkurentni, traži se, pre svega, originalnost.

od ideje do biznisa | 21.03.2019.

Sreća u teglici putera

Nataša Buzurović je prošle godine otvorila Nuts&Fruits, zanatsku radionicu za proizvodnju putera koje pravi na licu mesta, pred kupcima. Već ima stalne mušterije i veruje da bi mogla da proširi poslovanje.

od ideje do biznisa | 26.02.2019.

Zdrav život – sada i sutra

U selu Seleuš, na obodima Deliblatske peščare, OLDA Grupa se bavi organskom proizvodnjom na 85 hektara zemlje.

od ideje do biznisa | 27.12.2018.

Uspeh nije iluzija

Iako su privatni muzeji u balkanskom regionu pravi raritet, „Muzej iluzija“, otvoren pre tri godine u Zagrebu, postao је „instant hit“.

od ideje do biznisa | 06.03.2018.

Ljubav u osnovi biznisa

Tijana Radulović je pre deset godina osnovala firmu Tintolino Family, radionicu za proizvodnju kolača i torti. Danas, osim radionice, vodi i dve poslastičarnice Dolce by Tintolino u Beogradu.

od ideje do biznisa | 24.11.2017.

Pekarstvo bez kompromisa

„Domaćim kiflicama“ iz Pančeva nije bilo potrebno mnogo vremena da postanu brend. Tajna je u tome što se kompromis nije pravio ni po jednom pitanju – „Domaće kiflice“ su to što jesu, a da bi mušterije znale da iza ove priče „nema laži, nema prevare“, samo ih je trebalo navesti da kiflice probaju.

od ideje do biznisa | 06.10.2017.

Svako je kovač svoje sreće

Na 20 km od Zrenjanina u selu Taraš, na peskovitoj zemlji uz plodnu obalu Tise, od 2007. razvija se organska Biofarma Šokšić.

od ideje do biznisa | 09.08.2017.

Ukusi Vojvodine u jednom dućanu

U „Vojvođanskom dućanu“ smestilo se obilje proizvoda koji nastaju u malim proizvodnjama u Vojvodini. Da bi „zaslužili“ mesto u ovom dućanu, moraju ipak da ispune nekoliko uslova, ali najvažniji su da nije reč o industrijskoj proizvodnji, da su prirodni i bez veštaških dodataka.

od ideje do biznisa | 20.07.2017.

Brend za najzahtevnije klijente

Kada se pomene ime Roberto Baressi, većina bi prvo pomislila da je reč o italijanskom brendu. Veza sa Italijom postoji, ali je, u ovom slučaju, reč o košuljama koje se proizvode u – Ivanjici.

od ideje do biznisa | 27.06.2017.

Pekara – bez glutena

Kupaca sa intolerancijom na gluten i alergijama na hranu nema mnogo, ali se svakako ne mogu ignorisati. Oni će uvek kupovati posebno primpremljenu hranu jer – ne mogu drukčije. Malgožata Dombrovska, preduzetnica iz Varšave, videla je u tome dobru poslovnu priliku i otvorila prvu sertifikovanu bezglutensku pekaru u Poljskoj.

od ideje do biznisa | 26.05.2017.

Novi sjaj starinske poslastice

Za pokretanje privatnog posla Lana Nedeljković se dugo pripremala – od same ideje do otvaranja „Ferdinand knedli“ proteklo je tri godine. Danas, pola godine otkako radi ova mala „oaza“ slatkih i slanih knedli u Beogradu, smatra da je upravo u temeljnoj pripremi i pažljivom osmišljavanju svakog dela poslovanja – tajna dobrog početka.

2