intervju nedelje

intervju nedelje | 24.06.2020.

Biznis „na krilima leptira“

Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia

Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia

intervju nedelje | 21.04.2020.

Franšiza kao sigurna luka

„Kriza neće obrisati franšize s lica zemlje. Kad aktuelna pandemija prođe, davaoce franšiza čeka odličan period za razvoj mreže“, kaže Gžegoš Moravski, franšizni menadžer Coders Lab

intervju nedelje | 27.03.2020.

Dostava hrane – prednosti i mane

Sve više ugostitelja razmatra uvođenje kućne dostave kao mere kojom bi se ublažile posledice izazvane koronavirusom. Razmotrimo prednosti i mane ove strategije.

intervju nedelje | 17.03.2020.

Vreme je da se dobro promisli i dela

Kako će pandemija izazvana virusom SARS-CoV-2 uticati na poslovanje franšiznih sistema i o čemu treba da razmišljaju davaoci franšiza, razgovaramo s Igorom Bogojevićem, PROFIT system

intervju nedelje | 26.02.2020.

Ceniti originalnost, ali i pravila igre

Šta je ključno za uspeh u franšiznom biznisu, koji su branše popularne, a koje obećavaju te kakvo je tržište franšiza u Češkoj, otkriva Lenka Novakova, franšizni konsultant PROFIT system-a

intervju nedelje | 31.01.2020.

Potvrda kvaliteta franšize

Šta je „Sertifikat evropskog franšiznog kvaliteta“, ko može da ga dobije i šta donosi kompanijama, govori Ljiljana Kukec, predsednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje

intervju nedelje | 20.01.2020.

U razvoj s jasnim ciljevima

Početak godine je po pravilu vreme za rekapitulaciju i analizu prethodnog poslovanja. Šta je obeležilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik brenda Alešandre Lorenso

intervju nedelje | 25.12.2019.

Isplati se poslušati

„Praksa nam pokazuje da što se više primaoci franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Ana Jurak, menadžerka odeljenja za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido

intervju nedelje | 25.11.2019.

Pažljivom analizom do odluke

Broj franšiza na tržištu polako, ali neprestano raste. Ključno pitanje je kako odabrati pravu, a dobre savete daje Marek Halfar, regionalni direktor konsultantske kuće PROFIT system Češka

intervju nedelje | 04.11.2019.

Šansa u brzom razvoju turizma

Koje tržište je „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, ko su idealni partneri i koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Booker-a

intervju nedelje | 23.09.2019.

Obrazovanje je globalni biznis

Kanadski sistem Maple Bear jedna je od najvećih svetskih franšiza u oblasti obrazovanja. Šta nudi ova franšiza i ko bi bili idealni partneri u Srbiji i zemljama regiona, objašnjava Jan Bidan, generalni direktor za Centralnu i Istočnu Evropu

intervju nedelje | 23.08.2019.

Dobri izgledi za partnere

Fines je trenutno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uslovima danas razvijaju poslovanje i franšiznu mrežu, govori predsednik odbora Pjotr Pšedlacki

intervju nedelje | 21.06.2019.

Hitni transport brzo raste

Flash Europe, evropski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovom regionu. Ko može postati primalac franšize i šta se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Dorn

intervju nedelje | 30.05.2019.

Zdrav i stabilan rast

Sve generalne agencije za ekskluzivno zastupanje, koje rade pod franšizom UNIQA osiguranja u Srbiji – posluju uspešno. Šta dovodi do ovakvih rezultata, govori Nikola Đukić, direktor Divizije za prodaju UNIQA osiguranja

intervju nedelje | 14.05.2019.

Licence po meri lokalnog tržišta

Šta je ključno za opstanak licenciranih magazina u regionu? Kako biraju licence i kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsednik Color Press Group-a

intervju nedelje | 08.04.2019.

Upornošću do uspeha

Šta je ključno za širenje van domaćeg tržišta, kako se može kontrolisati franšizna mreža te na koji način se štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sistema „Malac genijalac“

intervju nedelje | 18.03.2019.

Bum na tržištu kućnih ljubimaca

Zašto će ove godine fokus biti na razvoju mreže distributera, o čemu je bilo reči na godišnjem sastanku primalaca franšize i kakvi su rezultati postignuti, govori Saša Milutinović, primalac master franšize brenda Husse

intervju nedelje | 06.03.2019.

Uskočiti u biznis

Jump Planet, zabavni park s trambolinama osmišljen i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovom regionu. Za preduzetne ljude koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, smatra Bartoš Sleđinjski, vlasnik koncepta

intervju nedelje | 19.02.2019.

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brend u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorka franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Evrope, a da su od zemalja ove regije posebno zainteresovani za Sloveniju

2
3
4
5
sledeći  
poslednji