intervju nedelje

intervju nedelje | 19.01.2022.

Međusobno poverenje i podrška

„U kriznim vremenima, do izražaja dolaze sve dobre strane franšizne saradnje“, kaže Marek Halfar, direktor konsultantske kompanije PROFIT system, Češka

„U kriznim vremenima, do izražaja dolaze sve dobre strane franšizne saradnje“, kaže Marek Halfar, direktor konsultantske kompanije PROFIT system, Češka

intervju nedelje | 04.11.2021.

Naučiti nešto novo i mnogo više

U martu 2021. Timea Kiš je potpisala ugovor o master franšizi i preuzela obavezu da u Mađarskoj razvija mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“

intervju nedelje | 27.10.2021.

Japanska kuhinja u malom formatu

Suši restoran ne može da funkcioniše samo s dvoje zaposlenih. Japanos, međutim, može! – kaže Kristina El Majzub, operativna direktorka ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Evrope

intervju nedelje | 04.10.2021.

Prava je sreća usrećiti druge

Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“

intervju nedelje | 30.09.2021.

Spremni za promene

Programiranje i edukacija budućih IT stručnjaka dobija sve više na važnosti jer ljudi shvataju koliko je IT važan za današnje generacije dece, kaže Bartoš Jakubovski, direktor prodaje i marketinga u Coding Giants-u

intervju nedelje | 17.09.2021.

Koncept koji menja život

Kako je nastao Tinker Labs, šta je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta

intervju nedelje | 09.09.2021.

Prilagodi se situaciji

– Situacija s pandemijom je pokazala da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je naučila i da je budućnost u onlajnu – kaže Gžegoš Moravski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab

intervju nedelje | 01.07.2021.

Brza zdrava hrana

Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po meri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal i ko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaš

intervju nedelje | 31.05.2021.

Gradimo bolju budućnost

„Svako ko prepozna lepotu naše edukativne misije, kvalifikovan je za primaoca franšize Young Engineers“, kaže osnivač ovog američkog edukativnog koncepta Amir Asor

intervju nedelje | 13.05.2021.

Na uzlaznoj putanji

„Uprkos pandemiji i vanrednim okolnostima, DepilConcept beleži konstantan rast broja klijenata i prometa. To pokazuje da je ovo dobro organizovana franšiza, snažan i kvalitetan brend“, poručuju primaoci master franšize zaduženi za razvoj u Srbiji

intervju nedelje | 26.04.2021.

Kanadsko obrazovanje i na Balkanu

„Podrška koju dobijamo, i na koju ćemo uvek moći da računamo, ključna je u franšiznoj saradnji i objašnjava svetski uspeh Maple Bear-a“, navodi Ljiljana Nikolova zašto se odlučila za franšizu ovog obrazovnog sistema

intervju nedelje | 16.03.2021.

Promene ne utiču na razvoj

Kako se način rada prilagođavao uslovima pandemije te na kakvu su podršku mogli računati brojni primaoci franšize, odgovara Radoslav Kuleša, suosnivač škole programiranja za decu Coding Giants

intervju nedelje | 23.02.2021.

Povežite se s Kinom

Kako uspešno preneti i razviti biznis na tržištu Kine te zašto i kompanije sa ovih prostora treba da razmišljaju u tom pravcu, otkriva Tomislav Despić, direktor kancelarije za Istočnu Evropu kompanije ToJoy

intervju nedelje | 18.02.2021.

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu se ogleda snaga franšiznog sistema McDonald's-a, otkriva Radim Foltin, direktor franšiznog razvoja u kompaniji McDonald's Češka

intervju nedelje | 29.12.2020.

Tržište franšiza će ojačati

Snaga franšiznog sistema se najbolje testira u kriznim vremenima. Mreže koje su izgradile blizak i jak partnerski odnos sa svojim primaocima franšize imaju najveće šanse da prežive, kaže Marek Halfar, direktor PROFIT system-a Češka

intervju nedelje | 27.11.2020.

U svim glavnim gradovima Evrope

Kako teče poslovanje i razvoj mreže u uslovima pandemije te gde se još može očekivati otvaranje franšiznih poslastičarnica pod brendom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Stranjak

intervju nedelje | 28.10.2020.

Put do globalnog brenda

Šta su poslovni ciljevi ProfitApp-a, koja su tržišta otvorili, kakav profil primalaca franšize traže i šta očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer kompanije Marko Mirović

intervju nedelje | 22.09.2020.

Zvezda iz Adriatika na američkom tržištu

Surf'n'Fries, poznat po pomfritu i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

intervju nedelje | 01.09.2020.

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alesandro Lacaroni, primalac master franšize brenda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih picerija u zemlji koja je – „izmislila“ picu

2
3
4
5
sledeći  
poslednji