Hleb naš nasušni

Da bude ekološko, jeftino i originalno rešenje. Tako su razmišljali u kompaniji BK Solutions kada su počeli da razvijaju koncept štampanja reklamnih oglasa na papirne kese u koje se svaki dan upakuje bar milion vekni hleba.
- Hleb se kupuje svaki dan, a ovaj oblik oglašavanja nije toliko agresivan kao deljenje letaka i flajera, slanje newslettera ili telefonska prodaja - objašnjava Jakub Kopeć, suvlasnik kompanije BK Solutions.
Čini se da je najveća prednost ovog koncepta cena. Najjeftiniji vid reklamnog prostora na kesicama za hleb košta oko 80 evra.
- Ako uzmemo u obzir da se mesečno proizvede 50.000 papirnih kesa, proizlazi da trošak oglašavanja po jednom domaćinstvu ne prelazi četvrtinu evro centi. To je trenutno najjeftiniji oblik promocije na tržištu, uz to i najekološkiji. Da bolje ilustrujemo, za letak morate da platite deset puta više - kaže Kopeć.
Glavni zadatak primaoca franšize je pronalaženje klijenata i dostava kesica za hleb. Priprema za štampu i grafički dizajn reklame ili oglasa (pod uslovom da klijent to želi) radi se u sedištu kompanije. Davalac franšize, takođe, pregovara oko uslova saradnje s trgovačkim lancima u koje žele da plasiraju kese za oglašavanje.
- Među „velikim igračima“ s kojima već sarađujemo su Biedronka, Intermarché, Carrefour, Delikatesy Centrum... – dodaje Kopeć.
Ulazna naknada za ovaj poslovni model iznosi oko 1200 evra. Primalac franšize može da radi od kuće i tako uštedi na zakupu i kancelarijskoj opremi. Davalac franšize naplaćuje i redovnu mesečnu naknadu u iznosu od 125 evra.
- Cena uključuje ponudu za štampanje, izradu ugovora, brendiranje, izradu vizitkarti, kao i konsalting i podršku naših pravnika. Budući da imamo sopstvenu opremu za štampanje, partneru garantujemo i najjeftiniju cenu štampanja - računa Kopeć. – Ne uzimamo nikakvu proviziju od prodaje. Sve što primalac zaradi prodajom oglasnog prostora, ide na njegov račun.
Sedište kompanije BK Solutions se nalazi u Šleziji, ali je franšizna mreža razgranata širom Poljske i obuhvata 87 poslovnica koje plasiraju proizvod preko 280 prodajnih mesta. BK Solutions ima i dve franšizne poslovnice u Velikoj Britaniji, u Londonu i Prestonu.
Link na Katalog firme BK solutions na našem poljskom portalu.
POGLEDAJTE ČLANKE

„Kada smo počinjali, uopšte nismo razmišljali o franšizingu kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od tvoraca i vlasnika „Muzeja čula“
Živimo u neverovatnom vremenu gde svaki hobi može prerasti u posao koji će donositi profit i omogućiti lep život prepun zadovoljstva. Šta je potrebno za to, otkriva Milica Lepojević, tvorac i vlasnica koncepta „Savršeno iznenađenje“
Ako tražite posao koji će doneti radost u vaš život, ako razmišljate o tome da pokrenete sopstveni posao, ali vas je strah početnih koraka i mogućih grešaka – možete kupiti franšizu koja na tržišu Srbije uspešno posluje već četiri godine. Zavirite u „Savršeno iznenađenje“.
Želite da izgradite atrakciju koja staje na 100 kvadratnih metara, a privlači posetioce iz svih krajeva sveta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbinjek Černi, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Kada davalac franšize traži idealnog primaoca, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se to osobine i veštine uzimaju kao prednost?
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Štedljiva i zdrava franšiza
Pozdrav.Da li imate neko prodajno mesto na jugu Srbije ili nekog saradnika gde bi se moglo na licu mesta videti kako zapravo ti paneli funkcionisu?Zainteresovan sam za kupovinu...
Rent-a-car, carstvo franšiza?
Poštovani hitno potrebna ozbiljna Kompanija za poslovnu saradnju na otvaranju Renta-Car poslovnice-podružnice ili zasebne kompanije u Bosni iHercegovini grad...
Duh starog Novog Sada
Svaka cast! Ponosimo se sto je Manual domaci brend!!!
Duh starog Novog Sada
Bravo za Manual! Ponosna sam što je ovakav brend iz Srbije!
U Pariz po poznate brendove
\'Videti i biti vidjen\' jeste pravi naslov, zbog toga sto je to recenica namenjena, odredjena vrlo poznatim dogadjajima, kao sto je to slucaj-Sajam fransiza u Parizu.Novinar,...