Drugi put u Opatiji

I ove godine na Sajmu franšiza, finansijskih i konsultantskih usluga u Opatiji

Štand kompanije Fly Fly Travel na FEC-u 2015.
Petak
20.05.2016.
Na Sajmu franšiza FEC 2016 u Opatiji, koji se održava 2. i 3. juna, nastupaće i franšizni sistemi iz Srbije – turistička kompanija Fly Fly Travel i proizvođač mini-peciva Mini Pani.
 

Kompanije Mini Pani i Fly Fly Travel bili su izlagači i na prošlogodišnjem FEC-u, a odlučili su da i ove godine predstave svoje franšizne sisteme hrvatskom tržištu. Fly Fly Travel je, inače, početkom godine otvorio prvu franšiznu poslovnicu u Rijeci, a Mini Pani predstavništvo u Zagrebu kako bi franšiznu mrežu lakše proširili i na tom tržištu.

Jelena Ristić, franšizni menadžer u kompaniji Fly Fly Travel, kaže da im je taj nastup doneo nova poznanstava, poslovne prilike i poslovne uspehe. – Na Sajmu smo upoznali sadašnjeg primaoca master franšize za teritoriju Hrvatske, Lucu Žica iz Rijeke. Tada su bila ispunjena sva naša očekivanja. Stoga je za našu kompaniju  Sajam franšiza od velikog značaja i sa zadovoljstvom nastavljamo prošlogodišnju tradiciju – objašnjava Jelena Ristić.

Budući da im je primarni cilj da se franšizna mreža proširi u Hrvatskoj, ove godine će na Sajmu izlagati i primalac master franšize Luca Žic, sa kojim će zainteresovani moći neposredno da razgovaraju. – Na samim štandovima će biti nekoliko predstavnika kompanije, kao i predsednik Igor Vujović Nađ i direktor Bojan Stupar. Želimo  da predstavimo poslovnicu u Rijeci i steknemo nove kontakte u cilju širenja franšizne mreže u Hrvatskoj – kaže Jelena Ristić.

Poslovanje u franšiznoj podružnici u Rijeci, koju je otvorio upravo Luca Žic, za sada ide po planu. Očekuje se, kako kaže Ristić, rast poslovanja u letnjoj sezoni.

Uverili smo se da postoji interesovanje za naš sistem
Štand kompanije Mini Pani na FEC-u 2015.

Franšizni sistem Mini Pani će takođe nastupati na Sajmu u Opatiji budući da su, kao što smo pomenuli, ove godine ponudili franšizu i za hrvatsko tržište. –  S obzirom da smo početkom ove godine započeli poslovanje u Hrvatskoj i Sloveniji, želimo što više da promovišemo našu franšizu na tim područjima. Prošle godine smo takođe izlagali i uverili se da postoji interesovanje za naš sistem, pre svega jer smo osmislili vrlo dostupan franšizni koncept. Ulaganja potencijalnog primaoca su minimalna, a ipak veći deo profita ostaje njima  – kaže Kornelia Šild Ferenc, rukovodilac direkcije prodaje i marketinga u ovoj kompaniji.

Zainteresovani kandidati će moći da razgovaraju sa vlasnikom kompanije Gaborom Kovačem, Korneliom Šild Ferenc i rukovodiocem poslovnice u Zagrebu Žoltom Poleom.

Prema najvama organizatora, na Sajmu će nastupiti desetak franšiznih sistema, iz nekoliko zemalja regiona.


Vesna Lapčić
saradnik