U susret Sajmu franšiza u Opatiji

Turistički magazin Place2Go
Nakon što su učestvovali na sajmovima franšiza u Parizu i Bolonji, franšizni sistem Place2Design odlučio je da se predstavi i u Opatiji. Damjana Domanovac, direktorka kompanije, kaže da im je, između ostalog, namera da u Opatiji pokažu da stoje „rame uz rame sa stranim franšizama“. – Razlog je i svojevrsni revolt na davanje podsticaja uvoznim franšizama, a neprepoznavanje hrvatskih. Naravno, vidimo da su se osnivanjem Zajednice franšizera pri Hrvatskoj gospodarskoj komori stvari polako počele menjati u našu korist. Očekivanja od FEC-a nisu velika. Bili bismo zadovoljni da ostvarimo određene kontakte sa kompanijama iz Slovenije jer na tom tržištu trenutno tražimo novog primaoca franšize – kaže ona.
Na sajam u Opatiju putuje lično, budući da je i zadužena za pregovore sa zainteresovanima. – Nadam se da će i to biti pokazatelj ostalima koliko nam je područje franšiza bitno u našem poslovanju – dodaje ona.
Kompanija Place2Design izdavač je turističkog časopisa koji se nekada zvao „Putovanja za dvoje“, a danas Place2Go. Nakon deset godina, vlasnici su, naime, procenili da je pravo vreme da promene ime. – Osnovni razlog je što većinom poslujemo sa strancima. Njima je izgovoriti „Putovanja za dvoje“ bilo nemoguća misija, a tek kada smo im na engleskom preveli sam naziv magazina, sledio je čitav niz pitanja: da li smo mi magazin za parove? Zašto za dvoje? I slično... Zaključili smo da smo sada već dovoljno prepoznati na tržištu da je pravi trenutak za promene – objašnjava Damjana Domanovac.
Osim u Hrvatskoj, časopis Place2Go ima još šest franšiznih izdanja.
Među izlagačima na Sajmu naći će se i kompanije koje do sada nisu razvijale franšiznu mrežu, kao što je picerija Fat Cat. Antonio Prstec iz kompanije „Crni mačak“, koja je vlasnik pomenutog brenda, kaže da je reč o novoj franšizi i Sajam u Opatiji je prvi sajam na kom će predstaviti svoj koncept. – Fat Cat brend na tržište donosi picu kao zdraviju varijantu fast-food-a. Zapravo fast-food koji to nije. Bogatim iskustvom, osluškivanjem tržišta, znanjem o kulinarstvu te neiscrpnim idejama, klasično jelo poput pice podigli smo na novi nivo. Naime, osnovni koncept brenda temelji se na korišćenju svežih i što prirodnijih sastojaka, izbegavajući industrijski prerađene namirnice i birajući samo provereno dobar kvalitet. Za sada, Fat Cat pica dolazi sa četiri različite vrste testa – standardno sa dodatkom suhomesnatih proizvoda, crno sa dodatkom sipinog crnila, zeleno testo sa dodatkom blitve i testo od 100% integralnog pšeničnog brašna, a koji su s velikim oduševljenjem prihvaćeni među ljubiteljima pice – objašnjava Prstec.
Foto: Picerija Fat Cat – Zdravija varijanta brze hrane
Na Fat Cat štandu, posetioci će moći da razgovaraju direktno s osnivačem franšize te saznaju i razmene sve potrebne informacije. – Kombinacija Fat Cat pice, pomno osmišljenog koncepta i naše silne želje za daljim istraživanjem, dokazuje ogroman potencijal, pa se u narednom periodu vidimo na globalnom prehrambenom planu kao nova i zdravija varijanta klasičnog fast-food-a. Veselimo se svakoj novoj saradnji te sticanju i razmeni iskustava, a što nas sve obogaćuje ne samo na poslovnom, već i na privatnom planu – kaže Prstec.
FEC – Sajam franšiza, finansijskih i konsultantskih usluga – održava se u Opatiji drugu godinu zaredom.
POGLEDAJTE ČLANKE

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Peta regionalna konferencija o rizicima novog doba, koju organizuje BeRiskProtected platforma, održaće se 6. juna 2024. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.