Franšizni sajam stiže u Prag

Na Sajmu franšiza u Pragu ove godine će se predstaviti 30 brendova iz Češke i inostranstva
Ponedeljak
14.11.2016.
Petnaestog novembra, u okviru samita Nedelja preduzetništva, održaće se i Sajam franšiza. Biće to jedan od najznačajnijih poslovnih događaja u Češkoj.
 

Preduzetni koji razmišljaju o pokretanju sopstvenog posla u utorak 15. novembra dobijaju priliku da se upoznaju s ponudom i mogućnostima franšiznog poslovanja, i ne samo domaćih, čeških franšiznih koncepata, već i onih iz inostranstva. Ovogodišnji Sajam franšiza – Veletrh FRANCHISINGU – održava se u okviru samita Nedelja preduzetništva, koji tradicionalno organizuje ELAI (European Leadership & Academic Institute) i koji svake godine poseti više od 2.000 ljudi. Sajam se održava u prostoru Slovenskog doma (Slovanský dům) i traje jedan dan.

Ovogodišnji Sajam franšiza u Pragu, međutim, po prvi put organizuje međunarodno poznata konsultantska kompanija PROFIT system, koja na ovaj način samo nastavlja dobru praksu. PROFIT system, naime, već dugi niz godina organizuje sajam franšiza u Varšavi (Franchise EXPO), jedan od najvećih sajmova ove vrste u Evropi, a najveći u Srednjoj i Istočnoj Evropi. Na oktobarskom sajmu franšiza u Varšavi ove godine se predstavilo 150 brendova, koji su privukli više od 7.000 posetilaca.

Prezentacija franšiznih sistema

Osnovni cilj svakog sajma franšiza je povezivanje davalaca franšize s onima koji žele da pokrenu i razvijaju sopstveni posao. Tako će biti i u Pragu, a tokom sastanka s davaocima franšize, zainteresovani mogu da saznaju i:

  • Kako je franšiza postigla uspeh na tržištu?
  • Kolike su investicije potrebne za pristupanje franšiznoj mreži i šta sve dobijaju ulaskom u sistem?
  • Da li se i kakvo prethodno poslovno iskustvo traži, i kakvu vrstu obuke prolaze oni koji se odluče za kupovinu franšize?
  • Kakvu sve podršku primalac franšize dobija od svog davaoca?

Sajam je svakako prilika da davaoci franšiza na najbolji način predstave svoje koncepte potencijalnim i budućim partnerima, objasne im šta sve podrazumeva franšizna saradnja. Neposredan susret i otvoren razgovor između dve strane čine sajam idealnim mestom za upoznavanje i početak saradnje.

Sajam u Pragu okupiće 30 brendova. Među domaćim, izvorno češkim konceptima franšizu će ponuditi lanac kafića CrossCafe, fast-food koncept u francuskom stilu Bagaterie Boulevard, lanac apoteka s proizvodima od konoplje Konopná lékárna... Spisak svih franšiznih sistema koji će izlagati u Pragu, možete pronaći na stranici: www.veletrhfranchisingu.cz.

Doći, videti, pronaći inspiraciju u Slovenskom domu u Pragu!

Pored predstavljanja franšiznih sistema, sajam u Pragu će upotpuniti i 20 inspirativnih radionica s učesnicima i govornicima iz sveta biznisa. Franšizni stručnjaci i uspešni preduzetnici će podeliti sa posetiocima svoja iskustva, dati savete i upoznati ih s najnovijim trendovima. Radionice su namenjene širokoj publici – i onima koji se tek upoznaju sa franšizngom, onima koji još nisu pronašli koncept „po svojoj meri“, ali i onima koji su nedavno počeli da posluju u sistemu franšizinga. Detaljan program može se takođe pronaći na zvaničnoj veb-stranici sajma. Puno korisnih informacija dobiće i kompanije koje planiraju da se kroz franšizu šire i na inostranim tržištima.

Partneri sajma su magazin Vlastní firma FRANCHISING, specijalizovani portali Franchising.cz i Franchising.sk, Češka franšizna asocijacija i Global Enterpreneurship Week 2016.