Nove franšize za Jysk

Finansijska 2015/2016. za danski lanac je bila rekordna, budući da su ostvarili obrt od 3,1 milijarde evra. Iako se dominantno šire razvijanjem sopstvene maloprodajne mreže, u poslednjem finansijskom izveštaju se navodi da su franšizne radnje otvorili na četiri nova tržišta – Albaniji, Vijetnamu, Malti i Singapuru. U franšiznoj mreži danas imaju 121 radnju u 17 zemalja. – Naš cilj je da Jysk raste i zarađuje i uspeli smo da dostignemo taj cilj – rekao je vlasnik i predsednik borda kompanije Lars Larsen.
Istočna Evropa postaje značajno tržište za ovu kompaniju, budući da se broj radnji u tom delu Evrope najbrže uvećava, navodi se u finansijskom izveštaju. – Jysk je dobio fantastičan odgovor sa istočnoevropskih tržišta, potrošači su zadovoljni našim asortimanom i načinom na koji radimo – dodao je Larsen.
Od zemalja regiona, Jysk je početkom novembra ove godine otvorio dve franšizne radnje u Albaniji, obe u tržnim centrima u Tirani. Primalac franšize je Fatmir Zimberi, koji već ima franšize ovog brenda na tržištima Makedonije i Kosova i praktično je deo Jysk „franšizne porodice“ od 2004. godine.
Jysk ima oko 2.400 radnji u 45 zemalja (u Nemačkoj i Austriji posluju pod brendom DänischesBettenlager). U Srbiji, Jysk ima 27 sopstvenih radnji, u Sloveniji 20, u Hrvatskoj 41, Bosni i Hercegovini 18. U Makedoniji ima jednu franšiznu radnju, u Crnoj Gori dve, a na tržištu Kosova sedam.
POGLEDAJTE ČLANKE

Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Među glavne odredbe koje regulišu Ugovor o franšizingu treba uvrstiti i odredbe Zakona o obligacionim odnosima
Šta je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i šta očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
McDonald’s slavi četvrt veka poslovanja u Srbiji. O planovima, saradnji sa lokalnim dobavljačima i navikama potrošača razgovaramo sa Tomašem Rogačem.
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se