Nove franšize za Jysk
Finansijska 2015/2016. za danski lanac je bila rekordna, budući da su ostvarili obrt od 3,1 milijarde evra. Iako se dominantno šire razvijanjem sopstvene maloprodajne mreže, u poslednjem finansijskom izveštaju se navodi da su franšizne radnje otvorili na četiri nova tržišta – Albaniji, Vijetnamu, Malti i Singapuru. U franšiznoj mreži danas imaju 121 radnju u 17 zemalja. – Naš cilj je da Jysk raste i zarađuje i uspeli smo da dostignemo taj cilj – rekao je vlasnik i predsednik borda kompanije Lars Larsen.
Istočna Evropa postaje značajno tržište za ovu kompaniju, budući da se broj radnji u tom delu Evrope najbrže uvećava, navodi se u finansijskom izveštaju. – Jysk je dobio fantastičan odgovor sa istočnoevropskih tržišta, potrošači su zadovoljni našim asortimanom i načinom na koji radimo – dodao je Larsen.
Od zemalja regiona, Jysk je početkom novembra ove godine otvorio dve franšizne radnje u Albaniji, obe u tržnim centrima u Tirani. Primalac franšize je Fatmir Zimberi, koji već ima franšize ovog brenda na tržištima Makedonije i Kosova i praktično je deo Jysk „franšizne porodice“ od 2004. godine.
Jysk ima oko 2.400 radnji u 45 zemalja (u Nemačkoj i Austriji posluju pod brendom DänischesBettenlager). U Srbiji, Jysk ima 27 sopstvenih radnji, u Sloveniji 20, u Hrvatskoj 41, Bosni i Hercegovini 18. U Makedoniji ima jednu franšiznu radnju, u Crnoj Gori dve, a na tržištu Kosova sedam.
POGLEDAJTE ČLANKE
Wood Mood Design, proizvođač dizajniranog nameštaja od punog drveta, ove godine proslavlja deset godina poslovanja. O nastanku kompanije i preduzetničkom putu razgovarali smo sa mladom kreatorkom ovog brenda.
Kompanija za proizvodnju spoljašnje stolarije „Sunce Marinković“ nudi razne oblike partnerske saradnje, pa i mogućnost uzimanja klasične franšize. U mnogim gradovima u Srbiji već deceniju uspešno rade brojni partneri.
Matis, proizvođač nameštaja iz Ivanjice, širi maloprodaju mrežu otvaranjem sopstvenih, ali i franšiznih prodavnica. Trenutno imaju sedam franšiznih radnji, a u planu je i proširenje mreže.
Azijski maloprodajni lanac KIODA planira da mrežu razvije i na tržištima Evrope. Na mapi razvoja nalaze se i zemlje ovog regiona.
KARE Design, nemački proizvođač dizajniranog nameštaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regionu. Novi saloni nedavno su otvoreni u Dubrovniku i Tirani.
NAJČITANIJE
VIVO shopping PARK u Jagodini biće završen na proleće 2014. Više od 30 brendova otvoriće svoje radnje.
Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Poljska kompanija Czerwona Torebka je svom portfoliju dodala novi koncept - prodavnice za prodaju svežeg voća i povrća Povrtnjak (Warzywnik), koje širi franšizno.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
POPULARNO NA FORUMU
Svila i kadifa
Svidja mi se