Dobro došli u Pariz

Sajam franšiza u Parizu okuplja najprestižnije franšizne brendove sveta iz gotovo 90 branši
Utorak
07.02.2017.
Najveći sajam franšiza u Evropi – Franchise Expo Paris – održaće se ove godine od 19. do 22. marta. Čitaoci portala Franchising.rs mogu da računaju na besplatne ulaznice.
 

Pariz je po mnogo čemu nezaobilazna destinacija – čak i kada je franšizing u pitanju. Proteklih 36 godina krajem marta se u glavnom gradu Francuske održava Franchise Expo Paris, najveći i najznačajniji sajam franšiza u Evropi. Učestvovati na ovom sajmu – stvar je prestiža, ali i pouzdan znak da iza brenda/izlagača stoji zaokružen franšizni sistem, dokazan u poslovnoj praksi i spreman za posetioce – preduzetnike koji bi da kupe franšizu i tako pokrenu sopstveni posao.

Ove godine, sajam u Parizu počinje u nedelju 19. marta i traje do srede 22. marta, a izložbeni prostor, kao i prethodnih godina, smešten je u sajamski kompleks Porte de Verseilles.

Na sajmu se predstavi oko 500 izlagača iz skoro 90 branši. Pored davalaca franšize, među njima su i advokatske kuće, banke, nacionalne franšizne asocijacije, konsultantske kuće specijalizovane za franšizing. Sajam u Parizu je međunarodna manifestacija i stoga se, uz očekivano veliki broj sistema iz Francuske, na sajmu pojavi i po stotinjak franšiznih brendova iz inostranstva. Po pravilu, najviše izlagača dolazi iz Italije, Španije i SAD, ali ima i sistema iz Češke, Belgije, Holandije, Rusije, Velike Britanije...

Ove godine, u okviru nacionalnog štanda, na sajmu u Parizu će se predstaviti i nekoliko franšiznih sistema iz Srbije. Uz Privrednu komoru Srbije, koja je pozvala i organizovala odlazak srpskih kompanija na sajam, na štandu U88 naći će se i Fly Fly Travel, Mini Pani, Arcus Health, MIM fashion i PRO-Mens (SuanPan).

Prema dosadašnjem iskustvu, organizatori najavljuju da će sajam i ove godine posetiti više od 35.000 ljudi. Mnogi od njih dolaze iz inostranstva – prošle godine, bilo ih je više od 2.900 iz 97 zemalja širom sveta. Podaci takođe pokazuju da 76% posetilaca dolazi s jasnom namerom da kupi franšizu i pokrene poslovanje u roku od godinu dana. Zato ne iznenađuje ni podatak da 75% izlagača pronađe franšizne partnere i sklopi preliminarne ugovore upravo tokom ta četiti dana sajma.

Za posetioce, tradicionalno, organizuje se i više do 100 besplatnih radionica i konferencija.

Među organizatorima i zvaničnim medijskim partnerima sajma u Parizu već godinama se nalazi i kompanija PROFIT system, vodeća konsultantska kuća iz oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi, izdavač Franchising portala u Ardiatik regiji. Zato će, i ove godine, čitaoci portala Franchising.rs moći da dobiju besplatne ulaznice – potrebno je samo da se registruju na internet stranici FranchiseExpoParis.com.