Dobro došli u Pariz

Pariz je po mnogo čemu nezaobilazna destinacija – čak i kada je franšizing u pitanju. Proteklih 36 godina krajem marta se u glavnom gradu Francuske održava Franchise Expo Paris, najveći i najznačajniji sajam franšiza u Evropi. Učestvovati na ovom sajmu – stvar je prestiža, ali i pouzdan znak da iza brenda/izlagača stoji zaokružen franšizni sistem, dokazan u poslovnoj praksi i spreman za posetioce – preduzetnike koji bi da kupe franšizu i tako pokrenu sopstveni posao.
Ove godine, sajam u Parizu počinje u nedelju 19. marta i traje do srede 22. marta, a izložbeni prostor, kao i prethodnih godina, smešten je u sajamski kompleks Porte de Verseilles.
Na sajmu se predstavi oko 500 izlagača iz skoro 90 branši. Pored davalaca franšize, među njima su i advokatske kuće, banke, nacionalne franšizne asocijacije, konsultantske kuće specijalizovane za franšizing. Sajam u Parizu je međunarodna manifestacija i stoga se, uz očekivano veliki broj sistema iz Francuske, na sajmu pojavi i po stotinjak franšiznih brendova iz inostranstva. Po pravilu, najviše izlagača dolazi iz Italije, Španije i SAD, ali ima i sistema iz Češke, Belgije, Holandije, Rusije, Velike Britanije...
Ove godine, u okviru nacionalnog štanda, na sajmu u Parizu će se predstaviti i nekoliko franšiznih sistema iz Srbije. Uz Privrednu komoru Srbije, koja je pozvala i organizovala odlazak srpskih kompanija na sajam, na štandu U88 naći će se i Fly Fly Travel, Mini Pani, Arcus Health, MIM fashion i PRO-Mens (SuanPan).
Prema dosadašnjem iskustvu, organizatori najavljuju da će sajam i ove godine posetiti više od 35.000 ljudi. Mnogi od njih dolaze iz inostranstva – prošle godine, bilo ih je više od 2.900 iz 97 zemalja širom sveta. Podaci takođe pokazuju da 76% posetilaca dolazi s jasnom namerom da kupi franšizu i pokrene poslovanje u roku od godinu dana. Zato ne iznenađuje ni podatak da 75% izlagača pronađe franšizne partnere i sklopi preliminarne ugovore upravo tokom ta četiti dana sajma.
Za posetioce, tradicionalno, organizuje se i više do 100 besplatnih radionica i konferencija.
Među organizatorima i zvaničnim medijskim partnerima sajma u Parizu već godinama se nalazi i kompanija PROFIT system, vodeća konsultantska kuća iz oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi, izdavač Franchising portala u Ardiatik regiji. Zato će, i ove godine, čitaoci portala Franchising.rs moći da dobiju besplatne ulaznice – potrebno je samo da se registruju na internet stranici FranchiseExpoParis.com.
POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.