Po ideju za biznis u Katovice

Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“, koji se po drugi put održava u Katovicama u Poljskoj, predstaviće i ove godine proverene poslovne ideje – dostupne sada u vidu franšize. Tokom dva dana sajma – 31. marta i 1. aprila – preduzetnici koji žele da kupe franšizu i na taj način pokrenu sopstveni posao, moći će da se direktno susretnu s predstavnicima franšiznih sistema i razgovoraju o uslovima poslovanja kroz franšizing. Kakvi se koncepti mogu naći na tržištu Poljske, koliko je potrebno uložiti u pokretanje posla i na kakvu podršku mogu da računaju ako se odluče za kupovinu franšize – pitanja su na koje će potencijalni primaoci franšiza dobiti odgovor pre nego što donesu jednu od najvažnijih odluka u životu.
– Već prošlogodišnji sajam je prevazišao sva naša očekivanja – događaj su posetili mnogi preduzetnici ozbiljno zainteresovani za saradnju, tako da ćemo ove godine predstaviti sve svoje brendove, u nadi da će to privući nove primaoce franšize – kaže Vojćeh Godunjski, vlasnik kompanije Wojtex koja poseduje nekoliko franšiznih gastronomskih koncepata: Biesiadowo (pica), Western Chicken (piletina), Rybkodajnia (riba), Western Tortilla (tortilje), Cofeelofee (kafa) i Mangatto (sladoled).
Jedan od najvažnijih i snažno zastupljenih sektora na sajmu franšiza u Katovicama biće ugostiteljstvo
Organizatori očekuju da će se predstaviti oko 70 franšiznih koncepata i da će događaj posetiti više od 3.000 ljudi. Kao i na svim sajmovima ove vrste, najviše franšiznih sistema dolazi iz oblasti gastronomije i ugostiteljstva – pored pomenutih, svoje štandove će imati i Crazy Piramid Pizza, Pizzeria Stopiątka, Przystanek Pierogarnia, Setka Polska, Telepizza, Lody Bonano, Lody Mangatto, U Lodziarzy. Predstaviće se i trgovinski lanci (Carrefour, Spar), ali i sistemi iz oblasti fitnesa (Mrs Sporty), nekretnina (RE/MAX, Metrohouse), lepote i zdravlja (Yasumi), kurirskih usluga (Mailboxes).
Organizator sajma franšiza „Ideje za biznis“ je kompanija PROFIT system, koja već 15 godina organizuje i sajam franšiza u Varšavi (Franchise EXPO), jedan od najvećih sajmova ove vrste u Evropi, najveći u Srednjoj i Istočnoj Evropi.
Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“
31. mart – 1. april 2017.
Međunarodni kongresni centar u Katovicama
Radno vreme:
Petak, 31. mart, 9:00-17:00
Subota, 1. april, 9:00-15:00
Cena ulaznice: 10 zlota (2,3 evra)
Više informacija potražite na: www.pomyslnafirme.com
POGLEDAJTE ČLANKE

Preduzetnici koji žele da saznaju sve o franšizi koncepta Edukido te načinima na koji mogu pristupiti ovoj mreži, dobiće besplatnu ulaznicu i priliku da se susretnu s predstavnicima kompanije na Sajmu franšiza u Varšavi.
Bez licenciranja nema franšizinga. I pored toga što su vrlo slični, ova dva modela poslovne saradnje se u nekoliko detalja bitno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze hrane ulazi u igru na evropsko tržište. Šta nudi Slim Chickens i za koja tržišta su zainteresovani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company prerastao je u međunarodni brend. Šta je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Srednjoj i Istočnoj Evropi zakazano je za kraj oktobra. Varšava će ponovo ugostiti više od 150 kompanija koje su u potrazi za budućim poslovnim partnerima – primaocima franšiza.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.