Novo iskustvo u Parizu

Franchise Expo Paris ima tradiciju dugu tri i po decenije. Prošle godine se na ovom sajmu franšiza našlo više od 500 franšiznih sistema. Najveći broj, sasvim prirodno, dolazi iz zemlje domaćina, Francuske, dok je nešto više od 100 brendova bilo iz inostranstva. Ove godine, sajam se održava od 19. do 22. marta, a na njemu će se predstaviti i nekoliko srpskih kompanija – Fly Fly Travel, Mini Pani, Arcus Health, MIM fashion i PRO-Mens (SuanPan). Predstavnici kompanija Fly Fly Travel i Mini Pani, kako su nam predočili, imaju sličan cilj – sajam će biti prilika da „oslušnu“ tržište, odmere sopstvene potencijale na inostraom tržištu i posete edukativne seminare, koji su sastavni deo programa sajma.
Jelena Ristić, franšizni koordinator u turističkoj kompaniji Fly Fly Travel, kaže da je njihov motiv nastupa, pre svega, da se predstave kao srpska kompanija koja uspešno razvija franšiznu mrežu. – Franchise Expo Paris je najprestižniji sajam franšizinga u Zapadnoj Evropi. Okuplja sve brendove sveta iz svih privrednih delatnosti, kao i one koji su tek u razvoju. Godine rada u franšiznom sistemu i iskustva koja smo stekli su najveća motivacija da budemo učesnici Sajma, jer nam je pravi izazov da budemo rame uz rame sa svetskim kompanijama koje razvijaju franšizing – govori ona zbog čega su se odlučili za učešće na sajmu u Parizu.
Budući da su već prisutni na inostranim tržištima – u Sloveniji, Austriji i Hrvatskoj, želeli bi da se tokom tih nekoliko dana izlaganja, što bolje upoznaju sa iskustvima drugih franšiznih sistema, kako u ponudi, tako i u tražnji franšiznih partnera, ujedno želeći da prezentuju sopstvenu franšiznu ponudu i uspostave kontakte sa domaćom, Francuskom franšiznom federacijom, ali i drugim franšiznim asocijacijama koje dolaze na sajam. – Svakako, želimo da prikupimo i formiramo bazu potencijalnih primalaca franšize. S druge strane, važno nam je i učešće u radu edukativnih radionica na kojima će se govoriti o brojnim temama i specifičnostima franšizinga – kaže Jelena Ristić.
Za nastup na Sajmu se uveliko spremaju – pripremaju prezentaciju, brošure na engleskom i francuskom jeziku i neophodna dokumenta za sastanke. – Našu agenciju će predstavljati naš franšizni tim. Na Sajmu ćemo, pre svega, nastojati da prezentujemo naš franšizni sistem na kome smo iscrpno radili sve ovo vreme. Nadam se da će ovo biti pogodna prilika da sa kolegama iz sveta franšizinga razmenimo znanje i iskustvo – kaže ona.
Sajmovi su, prema njenim rečima, dragocen alat u pronalasku primalaca franšize, pošto su i ranije imali pozitivno iskustvo. – Fly Fly Travel je potpisao ugovor o master franšizi za teritoriju Hrvatske zаhvаlјuјući nаstupu nа prvom franšiznom sајmu u Opatiji 2016. godine. Sajmovi su uvek agregat za dobre poslovne prilike, kontakte i B2B sastanke – ističe ona.
Kornelia Šild-Ferenc, rukovodilac direkcije prodaje i marketinga u kompaniji Mini Pani, kaže da Sajam u Parizu ne okuplja samo najprestižnije franšizne brendove, već i one koji su u razvoju. Ova kompanija već ima iskustva u sajamskim nastupima, a ovaj put, cilj će im biti da, kako kaže Šild-Ferenc, upoznaju druge, slične sisteme i prisustvuju na raznim organizovanim predavanjima međunarodnih asocijacija i eksperata. – Želimo da čujemo novine i proširimo svoje dosadašnje profesionalno znanje na ovom polju – kaže ona.
Mini Pani će se i ovoga puta predstaviti na uobičajeni način – njihova mini-peciva će se peći na licu mesta i omogućiti potencijalnim primaocima da odmah steknu jasnu sliku o osnovama njihovog poslovanja. – Naša franšiza je franšiza poslovnog formata, ispunjava uslove franšiznog etičkog kodeksa prema Evropskoj franšiznoj federaciji, poslujemo u zemljama EU, tako da nam neće biti strano da predstavimo naš poslovni koncept širem krugu publike koja franšizu doživljava na mnogo višem nivou nego potencijalni primaoci na Zapadnom Balkanu – objašnjava Kornelia Šild-Ferenc.
Domaće kompanije nastupaće u okviru nacionalnog paviljona i finansijsku podršku Privredne komore Srbije.
Među organizatorima i zvaničnim medijskim partnerima sajma u Parizu već godinama se nalazi i kompanija PROFIT system, najveća konsultantska kuća iz oblasti franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Evropi, izdavač Franchising portala u Ardiatik regiji. Zato će, i ove godine, čitaoci portala Franchising.rs moći da dobiju besplatne ulaznice – potrebno je samo da se registruju na internet stranici FranchiseExpoParis.com.
POGLEDAJTE ČLANKE

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu u Evropi – na mapi se sada nalazi novi partner iz Poljske. Kompanija je učestvovala i na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Naučna kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Fabrika burger & pizza bar počeo je sa radom 2017. godine kao mali porodični biznis u Subotici. Vlasnici koncepta sada razmišljaju o širenju poslovanja kroz razvoj franšizne mreže.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Peta regionalna konferencija o rizicima novog doba, koju organizuje BeRiskProtected platforma, održaće se 6. juna 2024. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.
Porodica Ratkov je od ljubavi prema zdravoj hrani napravila porodični biznis. Kako su stvarali brend Grina i pronašli neizmerno zadovoljstvo i dobrobit u uzgajanju klica i mikrobilja?
POPULARNO NA FORUMU
Kako izabrati a ne zažaliti?
Da li predlazete da biznis plan radimo sami ili da angazujemo pomoc?
Vreme je da se dobro promisli i dela
Dobar tekst. Retko gde možemo naći ovoliko detalja za obe strane franšiznog ugovora u kriznim situacijama kao što je ova situacija sa Korona virusom. Predlažem da ovakvih...
Poljske franšize spremne za izvoz
Tražim respektabilnu Kompaniju koj želi poslovnu saradnju na poslovnom projektu Otvaranje Renta Car Kompanije u Bosni i Hercegovini grad Sarajevo za VIP kupce korisnike...
Kontakt
Agresivniji povratak na Selo mladih iz grada.u Kovilj.
Definicija franšizinga
Odličan članak o Franšizingu.Hvala vam Preduzetništvo
Definicija franšizinga
Molio bih malo vise pojasnjenja o koracima za pridobijanje fransiznog partnera(pitanje postavlja potencijalni davalac fransize)
Definicija franšizinga
odlicno objasnjeno!
svi na selo.povratak..iz grada Novog sada
povratak..mladih na selo iz grda..u kovilj.u zdraviju i čistiju.prirodu..zadnja šansa za oživljavanje poljuprivrede i razvoj sela. u srbiji...svi na selo.povratak.