Luksuzni brend AccorHotela dolazi u region

Kao nosilac master franšize francuskog lanca AccorHotels, poljski Orbis Group je, naime, zadužen za razvoj Accorovih brendova i pronalazak novih franšiznih partnera u čak 16 zemalja Istočne i Srednje Evrope – među njima su i Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Slovenija i Srbija. Hotel MGallery by Sofitel Forest Resort & Spa, koji će se graditi u Tarčinu kod Sarajeva, i koji bi prve goste trebalo da primi već u septembru 2017, jedan je od luksuznih brendova francuske grupacije, a potpisivanjem franšiznog ugovora, investitor i primalac franšize hotela postao je Tarcin International Development Company d.o.o.
– Odlučili smo se za MGallery by Sofitel jer ovaj brend nudi jedinstven hotelski koncept koji u potpunosti oslikava viziju investitora: luksuzan smeštaj u kombinaciji sa dugo očekivanom fleksibilnošću arhitekture i dizajna enterijera. U isto vreme, privukao nas je i know-how i jaka pozicija AccorHotels brendova – izjavio je Enes Kazazić, predstavnik Tarcin International Development Company.
Ulazak na novo tržište, s novim poslovnim partnerom za Orbis Group predstavlja tek početak razvoja. – Bosna i Hercegovina, kao i celi region Balkana, ima veliki poslovni potencijal. Ovaj kompleks potvrđuje našu želju da razvijamo mrežu AccorHotela i u ovom delu Evrope. Stoga sam i ubeđen da će sledeći ugovor biti potpisan vrlo brzo – kaže Gilles Clavie, generalni direktor hotelske grupe Orbis.
Rizort u Tarčinu će nuditi usluge smeštaja u 55 hotelskih soba, devet zasebnih vila, ugostiteljske usluge, veliki wellness centar s bazenom i fitnesom, kao i konferencijske dvorane. Kompleks će se prostirati na 350.000 kvadratnih metara, u dolini okruženoj s četiri planine, i na petnaestak minuta od sarajevskog aerodroma.
MGallery by Sofitel Forest Resort & Spa naći će se u sistemu rezervacija AccorHotela od proleća 2017. godine.
– Zahvaljujući dobroj praksi i standardima preuzetim od našeg partnera, francuske grupe AccorHotels, postali smo jedan od glavnih igrača u hotelskoj industriji u Srednjoj i Istočnoj Evropi – kažu u Orbisu, koji je zadužen za prenos znanja, obuku i podršku novim primaocima franšize.
Osim na matičnom tržištu u Poljskoj, Orbis već posluje u Litvaniji, Letoniji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Makedoniji i upravlja mrežom od preko 100 hotela. Kako je već istaknuto, nove primaoce franšize, preduzetne ljude i hotelijere koji bi želeli da započnu ili nastave poslovanje pod dobro poznatim AccorHotels brendovima – traže u svim zemljama ovog regiona.
POGLEDAJTE ČLANKE

Poljska kompanija Sweet Gallery je do sada isključivo razvijala biznise u oblasti gastronomije. Sada ulazi u turistički sektor. Šta je „Mala kuća“ (Tiny House) i kako se na ovom formatu može zaraditi?
– Turistički sektor se oporavlja, samim tim raste i interesovanje za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio sa dva nova tržišta – Severnom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi i očekivanja novih primalaca franšize?
Uprkos tome što je pandemija snažno pogodila sektor turizma, franšizni sistem Direct Booker je svoje poslovanje proširio na tržište Italije. Primalac franšize je stari znanac.
CityPal, veb-platforma i brošure preko kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
NAJČITANIJE

Franšiza je oblik saradnje između nezavisnih preduzetnika. Davalac franšize nudi svoj "know-how" i brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
U Srbiju je stigla nova, inovativna franšiza – Vendobox prodavnice koje su otvorene 24 sata i u kojima se različiti proizvodi kupuju na vending mašinama.
Prodavnica odeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj prodavnici, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merčendajzing (merchandising) - veština izlaganja i pozicioniranja robe.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije izuzetak. Koje se to investicije tretiraju kao obavezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna saradnja ne može zamisliti?
LG Laundry Lounge, lanac samouslužnih perionica veša, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davalac franšize, uz to, savetuje svoje primaoce da se u vreme COVIDa-19 obavezno pridržavaju i određenih pravila.